Noi detalii despre viitorul Audi A2
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Despre Audi A2 nu s-au mai auzit prea multe in ultima vreme. Se pare insa ca grupul german intentioneaza sa relanseze modelul abandonat in 2005 prin dezvoltarea unei noi generatii care sa intruneasca conditiile de mediu impuse de Comisia Europeana, 120 g/km.
Viitorul A2 va imprumuta platforma si gama de motorizari de la modelul Volkswagen Polo in intentia de a reduce costurile si de a obtine un nivel corespunzator al emisiilor CO2. Audi incearca astfel sa obtina maximum de performanta cu minimum de cheltuieli pentru a nu mai repeta experienta negativa a primei generatii A2, care datorita constructiei din aluminiu a avut un pret mult prea mare pentru clasa sa, vanzarile fiind un esec total.
Pe langa noul A2, Audi intentioneaza sa atace piata in 2010 cu un minicar botezat A1, cu un soft-roader Q5 si cu un crossover de dimensiuni mai mici, Q1. Aceste predictii vin la scurt timp dupa ce constructorul din Ingolstadt a anuntat ca intentioneaza sa-si mareasca gama de la 22 la 40 de modele pana in 2015.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Comentarii (7)