Presa franceză a anunțat în luna mai că Dacia intenționează să înlocuiască monovolumul Lodgy cu un SUV cu 7 locuri, care ar urma să fie lansat pe piață în cursul anului 2021.
Publicația franceză L'Argus anunță acum că noul model va fi produs la uzina de la Mioveni începând din luna octombrie 2021.
Vestea este una importantă în contextul în care Lodgy era produs în Maroc. În plus, uzina de la Mioveni a pierdut din această toamnă producția noii generații Dacia Sandero (cu excepția versiunii Stepway), care va fi produsă în Maroc. Prin urmare, noua strategie Dacia este ca la Mioveni să producă noul SUV cu 7 locuri alături de Duster, Sandero Stepway și Logan.
Despre noul SUV Dacia cu 7 locuri știm deja o serie de informații importante încă din luna mai. Astfel, noul model ar urma să aibă o lungime de aproximativ 4.5 metri (comparativ cu lungimea de 4.341 metri ai lui Duster) și este dezvoltat pe o versiune low-cost a platformei CMF-B, utilizată deja pentru noile Logan și Sandero.
Din punct de vedere tehnic, modelul ar urma să folosească un motor pe benzină TCe de un litru în versiuni de 100 CP și 120 CP, dar și un motor pe benzină TCe de 1.3 litri în variante de 140 CP și 160 CP.
În plus, versiunea de 140 CP ar urma să aibă și tehnologie mild-hybrid cu baterie de 12 V, astfel că noul SUV va deveni primul model Dacia cu varianta hibridă. Va exista și o variantă pe GPL, însă nu vor fi disponibile motoare diesel.
Prezentarea oficială a noului SUV ar urma să aibă loc în vara anului viitor, în timp ce startul livrărilor ar fi programat pentru finalul anului 2021.
Via L'Argus
in loc de mild-hybrid era ma bine daca puneau / anuntau versiunile hybride disponibile pe clio si captur
La toate masinile înmatriculate în Germania, cele mai multe DEFECTE sunt la DACIA !!!
Verificați apoi comentați adevărul !!!!!
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/foto-vechile-generatii-dacia-ies-din-scena-cu-note-proaste-in-raportul-tuv-2021-noul-duster-ultimul-loc
Informaţiile publicate de Profit.ro
N-as fi sigur ca fara diesel pe o masina marisoara e o idee stralucita. Pe masinile mici merge doar benzina insa pe masini medii si mari dieselul e mult mai potrivit.
Nu trebuie sa ma crezi, uita-te pe Sprintmonitor.de si compara Lodgy diesel si benzina. Daca vrei un sumar, el arata asa:
- Diesel 5.62% consum mediu din 231 raportari
- Benzina 7.43% consum mediu din 220 raportari
- GPL 8.58% consum din 83 raportari.
Deci din punctul de vedere al consumului, nu se justifica eliminarea dieselului. Ca sunt alte ratiuni ce tin de costuri de implementare si dezvoltare, da, e foarte posibil. Dar ca emisii si consum dieselul e depasit doar de GPL care din fericire face parte din toata gama Dacia si e chiar motorizarea cea mai puternica pe noile Logan si Sandero.
Verifică și tu numărul de înmatriculări Dacia în Nemția în luna trecută.
...Hai să te ajut eu: creștere cu 60% pentru Dacia.
În aceeași lună, creșteri pentru Fiat (21%), Kia (11%), Lexus (77%), Opel (22,6%), în comparație cu mărcile friților care au scăzut: BMW (-14%), Mercedes (-2%), Porsche (-19%).
Am mai spus-o și altora, ți-o spun și ție: ia-ți mașină nemțească nouă, dă-te cu ea vreo doi ani și apoi să te văd dacă vei mai venera hârburile alea.
Nu stiu niciun coleg sa nu regrete ca si-a luat masina germana.
De fapt sa nu se planga, caci nu este de plans, eu zic ca este de ras, sa vezi ce rugina iese prin ele, sa vezi cum le pica motoarele, sa vezi cat ulei consuma, sa vezi ce fum pot scoate.
Este foarte clar, nu mi-as lua harburi nemtesti sub nicio forma.
Cumetre, tu confunzi motoarele de Renault cu 1.8 TSI de la VAG? Ce consum de 1l/1000 km aberezi?