Noi detalii despre planul de restructurare al Opel: numărul de modele va fi micșorat, iar reducerile de prețuri vor fi eliminate

de Daniel Popescu
Luni, 06.11.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel va reduce semnificativ numărul de modele și se va concentra pe segmentele care generează cele mai mari profituri, în timp ce promoțiile de reducere a prețurilor vor fi eliminate aproape integral.

Opel va anunța joi în cadrul unei conferințe de presă detaliile unui plan de restructurare a activității după preluarea de către Grupul PSA Peugeot-Citroen.

Primele informații despre planul de reorganizare au fost făcute publice la sfârșitul lunii septembrie, când oficialii mărcii au confirmat că Opel va utiliza în viitor doar platforme, motoare și transmisii ale Grupului PSA. De altfel, lansarea noii generații Opel Corsa (foto) a fost deja amânată pentru 2020 pentru ca subcompacta să preia platforma și motoarele lui Citroen C3 și Peugeot 208.

Înainte de conferința programată joi, publicația germană Frankfurter Allgemeine Zeitung a dezvăluit detalii proaspete în această direcție. Astfel, pe lângă utilizararea platformelor PSA, Opel va reduce semnificativ numărul de modele din gamă. Nu este clar ce modele vor fi vizate, însă sursa citată afirmă că vor fi păstrate în gamă doar modele din segmente cu marje de profit mai mari.

O altă măsură vizează eliminarea aproape integrală a promoțiilor, pentru că prețurile efective cu care se vând mașinile să fie cât mai apropiate de prețurile de listă. De asemenea, centrul tehnic Opel de la Ruesselsheim va fi transformat într-un centru de competenta pentru servicii de inginerie și se va cocnentra pe electrificarea tuturor modelelor Grupului PSA.

Este de așteptat ca planul final să includă și o serie de reduceri cu costurile forței de muncă, însă publicația nu a mentonat detalii despre acest subiect.

Obiectivul final al celor de la Opel este să nu mai înregistreze pierderi în 2019 și să obțină un profit de 2% în 2020. Planul complet va fi dezvăluit la uzina de la Ruesselsheim de către CEO-ul Michael Lohscheller, iar la eveniment va fi prezent și Carlos Tavarez, CEO-ul PSA.

Via Automotive News

Comentarii (5)

  • Edikkk
    decizii corecte
    5 5
  • Adio Opel...Va deveni un produs de concepție PSA cu caroserie și semn de Opel....Globalizarea și eficientizarea pot face și victime chiar dacă acestea au o istorie puternică.... Păcat
    13 4
  • Hai sa nu ne dam încă cu părerea despre planurile lui Tavarez care a reușit în câțiva ani sa pună PSA pe picioare. Sunt aproape sigur că va reuși să ridice Opel la nivel de mediu-premium și nu imaginea de azi de cea mai slabă firma germana auto.
    6 2
  • Opincalu'
    2zu
    Corect!
    O/L e cea mai proastă maşină "germană" cu raport preţ/dotări/calitate nesimţit
    1 0
  • Opel va avea nivel de Skoda, iar Peugeot de VW. Se vede in preturile de lista strategia PSA.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru