Honda a prezentat de curând o serie de informații despre tehnologiile care vor fi prezente pe modelul electric de oraș Honda e, pentru care a deschis lista de pre-comenzi în luna mai.
Japonezi ne-au oferit acum detalii noi cu privire la Honda e. Bateria are o capacitate de 35.5 kWh cu autonomie de 200 de kilometri. Distribuția 50:50 a greutății promite “agilitate sporită la rularea urbană”, în timp ce tracțiunea va fi asigurată de roțile spate.
Honda încă “ascunde” puterea motorului electric. În schimb, ne spune că mașina poate fi încărcată în regim Fast Charge DC (standardul CCS) și în regim AC (Type 2). În cazul încărcării rapide, bateria ajunge la 80% în 30 de minute, conform informațiilor oficiale.
Japonezii susțin că au primit peste 31.000 de comenzi pentru Honda e de la clienții din Europa, 9.000 dintre acestea fiind din Marea Britanie.
Via Honda
Cred că și japoneza se va vinde totuși -- deși nu la noi -- fiindcă-i retro, relativ simpatică și cu tech-appeal la Z-geekși, deși versiunea de serie e departe de farmecul concept-car-ului inițial.
Chiar dacă va costa +30K €, adică peste Corsa-e sau Peugeot e-208 (ambele cu baterii de 50 kWh și +300 km autonomie.)
Întrebarea de 100 puncte (sau megawați) rămâne însă: pe când și-o e-Dacie Lăstun la 5.000 € ??!!
(V-ați prins c-am pus-o doar ca să-i iau fața e-colegului @Edikk...:-))
Dar e "Oh so chiiiiic!" :D
Ramane cum am stabilit: cand matematica elementara nu conteaza, totul devine relativ. :)
dar imi place logica. daca poluam, aoleo, ce poluam. cand apar alternative ne luam de autonomie si pret. e o alternativa nu dispar celelalte. iar pt oras nu ai nevoie de cine stie ce autonomie. ai nevoie insa de locuri dese unde se pot incarca.
Logica ta e gresita. De fapt NU poluam. Noile Diesel si Otto cu filtre de particule si norme de poluare Euro6 NU mai polueaza. Mai citeste si tu cate ceva inainte sa infierezi proletar opiniile logice si care tin cont de matematica elementara si de regulile economiei de piata.