La jumătatea lunii iunie, italienii de la Fiat au publicat primele imagini și informații despre noul Grande Panda. Acest model este desenat în Italia și se încadrează în segmentul B, compact, având o lungime de 3.99 metri.
Trecând peste desginul exterior, despre care am vorbit deja, Fiat a publicat acum primele imagini de la interior și a oferit mai multe informații, inclusiv câteva date tehnice.
În habitaclu, pasagerii vor regăsi un volan în două spițe, dar și un cadru din policarbonat cu o formă inspirată de celebrul circuit de pe acoperișul clădirii Fiat din Lingotto. Acest cadru integrează display-ul de 10 inch al instrumentarului de bord, dar și ecranul de 10.25 inch al sistemului multimedia.
Spațiile de depozitare din bord însumează 13 litri, iar portbagajul are un volum de încărcare de 361 de litri.
Noul Fiat Grande Panda va fi diponibil atât în versiune hibrid cât și într-o versiune pur electrică. Aceasta din urmă este echipată cu un motor de 113 CP, o baterie de 44 kWh și promite o autonomie de până la 320 de kilometri cu o singură încărcare (valoare estimată).
Mai trebuie menționat că noul Fiat Grande Panda electric va costa sub 25.000 de euro.
via Fiat
Calm că nu-i concurs.
Și dacă ar fi l-aș câștiga categoric.
Hai să vezi de ce, și că știu din “interior” cum stă treaba…
Un proiect de la Stellantis (J4Y), sau noul Compas care va fi produs în Canada mai exact în Brampton, era inițial planificat exclusiv BEV… dar de vreo 2 luni s-a schimbat treaba, va fi și hibrid, adică va fi hibrid și BEV că ghici, nu se vând BEV-urile, și discutăm de SOP în 2026 cu o capacitate zilnică de 900 de bucăți.
Citește cu atenție articolul, “și în varianta hibridă”, poi cum așa? ICE poate fără BEV (dacă nu ar fi fetitzele de la Bruxelles cu legi tâmpite), dar BEV nu poate fără ICE.
Asta este situația acum.
Du-te să mănânci ca să crești mare, oricum este ok ca la cei 5 ani pe care-i ai (supărciosule) ai învățat să scri ;)
Tocmai am “introdus” în postare 2-3 chestii de care focile spălate pe creier se pot lega și să fie ocupate tot weekendul.
Hai… la treaba ca am chef să mă amuz… ups încă una ;)
Va rog citiți atent cu voce tare ca orice retard care nu are altceva de făcut.
Asta da cadou de 125 de ani. Niste detalii noi despre un Citroen mediocru recarosat.
Asa era pe vremea mea.