Nissan X-Trail a primit un înlocuitor la Salonul Auto de la Frankfurt. Noul SUV al japonezilor este primul model care beneficiază de arhitectura Common Module Family dezvoltată de Nissan împreună cu Renault şi îmbină noua platformă cu un design proaspăt şi un interior la fel de nou. SUV-ul celor de la Nissan îşi propune să redefinească segmentul din care face parte şi vine cu o serie de elemente deosebite, printre care enumerăm disponibilitatea unei trape panoramice care are o lungime egală cu plafonul, sistemul multimedia NissanConnect şi disponibilitatea versiunii cu şapte locuri.
Debutul comercial al noului X-Trail va avea loc primul sfert al anului viitor, primele unităţi urmând să fie livrate abia în luna iulie. Noul model joacă un rol important în cadrul strategiei Power 88, care dictează viitorul Nissan în anii fiscali 2011-2016. Generaţia pe care o înlocuieşte noul X-Trail este unul dintre cele mai bine vândute vehicule din gama constructorului asiatic. Spre deosebire de vechiul model, cei de la Nissan au pus accentul pe un design modern şi au desăvârşit modelul cu o serie de elemente care să-i crească nivelul de rafinament.
În cadrul procesului de dezvoltare al noii generaţii Nissan X-Trail, inginerii au avut drept ţintă obţinerea celor mai bune valori din clasă la capitolele economie de carburant, rafinament şi ecologie. Astfel, aceştia au redus masa modelului prin toate mijloacele posibile şi au optimizat aerodinamica în vederea obţinerii de performanţe bune în afara oraşului. Pentru moment, cei de la Nissan ţin secrete informaţiile privind motorizările din viitoarea gamă X-Trail, dar au specificat că vor oferi atât versiuni cu tracţiune faţă, cât şi versiuni cu tracţiune integrală a noului lor model.Via Nissan
In schimb,si-au batut joc de noua generatie Pathfinder.
Arata bine, pana si cu farurile astea care aduc putin spre Sandero. Se pare ca trioul Renaul-Nissan-Dacia face infuzie.
Ciudate reactii. Mai ales ca in articol se spune ca era unul din modelele de succes ale Nissan. Pai atunci de ce il schimbi radical?
In fine, mie imi place foarte mult, are un aer premium la fel ca si Murano, dar nu se potriveste conceptual cu vechea generatie. La fel au facut si cu Pathfinder. Inseamna ca nu mai iese lumea prin sleauri. Avem asfalt peste tot.
De ce sa-l schimbi radical? Pentru ca lumea nu sta pe loc. Lumea se schimba. Intr-adevar e o masina frumoasa.
Nissan nu s-a indepartat deloc de la ideea de offroader capabil si robust. Ai o falsa impresie, data de forma noilor caroserii. Ca au vrut ei sa faca interioare mai luxoase, paopiate de Infiniti... care-i problema?! E o judecata destul de amatoreasca si superficiala, scuza-ma ca trebuie sa-ti spun asta.
Dovada sta in gama lor. Fiecare model luat in parte, e mai capabil decat media segmentului aferent: Juke, Qashqai sunt peste media clasei la performante offroad (dovedite de clienti si presa de specialitate) , iar regele offroadului e Patrol 2010, nu LandCruiser V8.
Cine spune asta? Principalele piete, bineinteles! Orientul Mijlociu, Rusia etc. Ultimul Nissan Patrol a vazut destule, prea putine stiu insa romanii, nefiind importat la noi. Nissan Patrol a infruntat de la noroaiele din Rusia (unde infrastructura e groaznica, iar Nissan face legea la vanzari intre japoneze) pana la dunele imense de nisip din SAHARA si Peninsula Arabica.
https://www.youtube.com/watch?v=FNfM7S9cyM0