China a devenit în ultima vreme atracția principală în rândul majorității constructorilor cu pretenții, datorită potențialului său ridicat și a numărului uriaș de clienți dornici în special de mașini electrice.
Nissan este ultimul constructor care și-a anunțat intențiile ofensive privind o poziție fruntașă în topul vânzărilor din China, cea mai mare piață auto din lume.
Nissan și partenerul său chinez Dongfeng Group vor să ajungă la vânzări totale de 2.6 milioane de unități pe an până în 2022, în comparație cu cele 1.5 milioane de mașini livrate anul trecut.
“Trebuie să avem o abordare foarte agresivă dacă vrem să nu pierdem lupta pentru cota de piață. Ne dorim să intrăm în primii 3 producători din China”, a declarat șeful Nissan China, Jun Seki.
Strategia japonezilor include și dezvoltarea brandului premium Infiniti, dar cel mai important este planul de electrificare în parteneriat cu Dongfeng Group.
Până în 2022, cele două companii vor să lanseze peste 20 de modele electrice și hibride, ținta de vânzări fiind de 700.000 de astfel de unități pe an.
În ultimele decenii, piața auto chineză a fost dominată de General Motors și grupul Volkswagen, ambele cu vânzări de circa 4 milioane de mașini în 2017.
Pe locurile următoare se află Toyota, Ford, Nissan și Honda, fiecare cu câte un milion de unități vândute pe an.Via Reuters
Comentarii (0)