Nissan vrea să exemplifice viitorul pe care-l vizionează în strategia sa de dezvoltare a vehicululelor electrice printr-un parfum. Japonezii l-au angajat pe Dr. George Dodd, un parfumier de renume mondial, să-şi folosească nasul iscusit pentru a dezvolta un miros care să reprezinte un viitor al maşinilor cu zero emisii. Pe lângă această idee, mireasma creată de omul de ştiinţă va trebui să-i aducă celui care o simte o stare de bine, spune brief-ul trimis de Nissan în braţele doctorului în arome.
George Dodd s-a inspirat din plimbările lungi pe munţii din Scoţia, unde s-a bucurat de mirosul ierbii proaspăt tăiate, uleiul de mirt, mirosul de portocali şi de alte asemenea arome. Mirosul pe care Dodd a încercat să-l creeze vrea să le aducă celor care-l experimentează un sentiment familiar, care să le aducă sentimente nostalgice. Odată creat, mirosul va fi impregnat pe o serie limitată de odorizante auto, care vor fi înmânate fanilor vehiculelor electrice, drept cadou de Crăciun din partea Nissan pentru a le mulţumi că se gândesc la un viitor cu zero emisii.
POVESTEA ODORIZANTULUI AUTO NISSAN
Via Nissan
Oricum imi place initiativa lor.
In 20 ani dupa ce o sa fie masini electrice o sa scoata un bradulet cu miros de TEDEI (TDI) care sa ne reaminteasca de cat de fain era in trecut cand tu conduceai masina nu ea pe tine.
Sunt materiale promotionale, care vor fi oferite, nu comercializate. pff