Nissan va fi noul sponsor al Ligii Campionilor după retragerea Ford, informează cei de la Automotive News. Constructorul nipon a semnat un angajament pe patru ani cu UEFA.
Cea mai prestigioasă competiţie europeană inter-clubuluri reprezintă o platformă globală importantă pentru Nissan, iar obiectivul nostru este să transmitem fanilor din întreaga lume pasiunea pentru fotbal şi pentru modelele noastre
Roel de Vries
vicepreşedinte şi director de marketing şi comunicare Nissan
Nissan va fi noul partener auto al Ligii Campionilor, marca niponă punând încheiere celor 21 de ani de sponsorizare din partea
Ford. Cei de la Nissan au ales să sponsorizeze "sportul rege" pentru a atrage mai mulţi clienţi înspre marca lor, iar cel mai prestigios turneu de fotbal inter-cluburi pare să fie biletul câştigător pentru japonezi. Până în prezent, sponsorizarea UCL este cel mai mare parteneriat de promovare pe care l-a semnat Nissan, semn că ambiţiile constructorului de a fi cel mai bine vândut brand japonez în Europa până în 2016 nu sunt doar o idee pe o plansă din biroul de marketing. La fel ca în cazul multor altor contracte din acest domeniu, valoarea sponsorizării oferite de Nissan nu este precizată.
FEATURE: Mărcile auto şi implicarea lor în fotbalul european
Parteneriatul a fost confirmat oficial de reprezentanţii mărcii nipone, care se declară încântaţi de audienţa Champions League.
Debutul Nissan ca sponsor UEFA Champions League va avea loc în 12 august, la Cardiff (Ţara Galilor), în cadrul UEFA Super Cup. Potrivit primelor informaţii, contractul prevede o
vizibilitate extinsă a imaginilor oferite de Nissan pe terenul de joc, în cadrul transmisiilor TV şi a publicaţiilor oficiale UEFA, precum şi anumite privilegii la meciuri.
În 2016, Nissan vrea să ajungă marca japoneză cu cele mai mari vânzări de piaţa europeană, poziţie deţinută în prezent de Toyota.
Specialiştii în marketing citaţi de publicaţia Marketing Week estimează o valoare a contractului de 75 de milioane de dolari pe an. Publicaţia respectivă susţine că reprezentanţii Nissan au venit cu oferta înainte de renegocierea contractului dintre Ford şi UEFA, cei doi parteneri finalizând o colaborare de 21 de ani. Ford îşi va păstra calitate de sponsor auto al UEFA Champions League până la finală, programată pe 24 mai în Lisabona. În cadrul acestui ultim eveniment, americanii vor promova modelul Mustang în faţa unei audienţe aşteptate să se ridice la 300 de milioane de oameni, telespectatorii fiind din peste 200 de ţări.
Ford va încheia sponsorizarea UEFA Champions League
Via AutomotiveNews (înreg.)
@catalin
Stai linistit, nu de aia QASHQAI se vinde mai bine decat Kuga pe piata europeana. Nissan are un raport calitate/pret foarte competitiv.