Popularitatea tot mai mare a SUV-urilor în rândul clienților a determinat o regândire a strategiilor pentru o bună parte din constructori.
Unii dintre ei au ales să renunțe la promovarea anumitor modele pentru a face mai mult loc SUV-urilor din gamă. Este și cazul Nissan, care a anunțat că va opri vânzările lui Pulsar în Europa, după ce producția fusese întreruptă în luna iunie. Totodată, producătorul va scoate de la vânzare și modelul Almera de pe piața din Rusia.
Decizia a fost luată ca urmare a “trecerii rapide a clienților din Europa de la vehiculele din segmentele tradiționale la SUV-uri”.
Lansat în 2014, Pulsar a fost modelul cu care Nissan a vrut să intre în concurență cu Volkswagen Golf sau Ford Focus. Japonezii se așteptau la vânzări anuale de 64.000 de unități, însă cifrele Jato Dynamics arată că modelul produs la Barcelona a ajuns la doar 25.000 de clienți în 2017.
Via Automotive News
Cat priveste Nissan, inainte sa criticati brandul pentru Pulsar, aduceti-va aminte ca de la ei a pornit toata isteria SUVurilor odata cu Qashqai. So...