Alături de partenerii de Alianță de la Renault, Nissan este unul dintre constructorii care a mizat puternic de lansarea unor modele electrice, dar care a neglijat potențialul sistemelor de propulsie hibride.
Chiar dacă Nissan Leaf este cea mai vândută mașină electrică din lume și, începând din acest an, și din Europa, constructorul japonez a anunțat o diversificare a strategiei prin lansarea unei game de modele mild-hybrid și plug-in hybrid.
Pentru moment, Nissan nu a oferit detalii despre modelele din gamă care vor primi versiuni mild-hybrid sau plug-in hybrid, însă oficialii mărcii au precizat că obiectivul este ca 35% dintre mașinile vândute în 2025 să fie electrificate.
De asemenea, hibrizii cu încărcare la priză vor ajunge să acopere 20% din vânzări, potrivit estimărilor companiei. "Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi evaluează cele mai bune tehnologii în cadrul grupului pentru programul de hibridizare", a explicat Warwick Daly, directorul de planificare de produs al Nissan.
Mitsubishi este singurul constructor din Alianță cu experiență în segmentul hibrizilor, iar Outlander PHEV este în prezent cel mai bine vândut model plug-in hybrid din Europa, conform unor date furnizate de compania de analiză Jato Dynamics pentru prima jumătate a anului.
Prin urmare, este foarte posibil ca tehnologiile dezvoltate pentru Outlander PHEV să-și facă apariția și pe viitorii hibrizi Nissan.În plus, Nissan va extinde și gama de modele electrice prin lansarea unei versiuni de serie pentru IMx Kuro, conceptul care beneficiază de o autonomie de 600 de kilometri și două motoare electrice care generează echivalentul a 435 de cai putere.
Via Autocar
Comentarii (0)