Nissan va comercializa pe piaţa din India o versiune proprie a lui Duster, care va avea o parte frontală modificată, un posterior schimbat subtil şi un interior aproape neschimbat.
Esential
600
de euro este diferenţa minimă dintre versiunea Renault şi versiunea Nissan a lui Duster pe piaţa din India.
Dacia Duster va fi comercializat şi sub sigla
Nissan, informează Autocar. Modelul va fi oferit în această formulă doar pe piaţa din India, unde rezultatul va fi comercializat sub numele de Terrano.
Versiunea indiană a publicaţiei Autocar anunţă că versiunea Nissan va fi mai scumpă decât cea care poartă sigla Renault, iar explicaţia vine de la o sursă din cadrul Alianţei Renault-Nissan, care le-a explicat celor de la Autocar motivul pentru care există această diferenţă. Potrivit unei politici interne, modelele Nissan bazate pe un Renault vor costa mai mult decât modelul donator şi invers, spun cei de la Autocar India. Tocmai de aceea, cei de la Nissan vor vinde modelul Terrano la un preţ mai mare decât este comercializat Renault Duster în India. Publicaţia britanică susţine că diferenţa dintre cele două versiuni ale lui Duster este situată între 50.000 şi 75.000 de rupii, ceea ce reprezintă echivalentul a 600-900 euro.
Versiunea Nissan a lui Duster va avea o parte frontală modificată, în timp ce interiorul va rămâne aproape nemodificat. Posteriorul versiunii Nissan a lui Duster va primi şi un set de stopuri, care să-l diferenţieze de versiunea Renault a SUV-ului din Mioveni. Divizia Renault din Brazilia comercializează la rândul său versiuni modificate ale modelelor Dacia, unele dintre ele având interioare actualizate sau modificate.
Pe piaţa din India, concernul urmează o abordare low-cost, pentru a putea răspunde bugetelor reduse ale clienţilor din această ţară.
Nissan Terrano a fost un SUV produs între 1986 şi 2005. Iniţial, modelul era aparţinea segmentului compact în ceea ce priveşte dimensiunile, dar generaţia din 2005 a crescut şi modelul a devenit Pathfinder-ul actual.
În segmentul SUV-urilor compacte, Nissan a înlocuit versiunea europeană a lui Terrano cu modelele Qashqai şi X-Trail, pe când Pathfinder a venit în ofertă drept fratele mai mare al acestuia.
Via Autocarindia
Oare chiar nu mai exista inspiratie pentru botezarea modelelor noi sau se incearca ceva specula de pe urma imaginii unor modele din trecut ceva mai consacrate? Asa-mi face impresia cu acest Renissan Dusterrano ...
Dovedesti ca nu pricepi lumea auto. Ce au a face preferintele tale personale cu o India, o piata emergenta cu potential enorm? Atat Renault, cat si Nissan sunt respectati acolo (au si o fabrica in Chennai), iar Duster si-a dovedit capacitatile offroad cu varf si indesat. E demn de titulatura unui mic offroader Nissan. Are toate atributele.
Tocmai Duster a fost motivul pentru care l-am vandut acum 3 ani. Mi-a parut rau dar si pe mine m-a lovit criza si dacia mi-a facut o oferta ok. L-am dat avans, am mai pus 5000 de euro si am luat un Duster. M-am gandit ca e nou, e robust, are dotari bune. Plus ca ferma nu prea mai merge cum mergea cand am cumparat Terrano. Masina e adevarat ca nu mi-a facut probleme, insa nu se compara cu Terrano.
Dar na, marketingul si banii sunt mai presus de orice.
Terrano este asociat cu altceva, nu cu un SUV low cost cum e Duster. Dar ce mai conteaza trecutul? Marketingul sa traiasca, banii sa curga, da-l dracu' de prestigiu. De multe ori asa fac si eu. :))
Intr-o tara unde se mai circula cu risca trasa de om, taxiuri din 1948 (ambassador) si tricicluri, fitele tale sunt ridicole... Daca ai fi stiut ca acolo suzuki cu masini micute din anii 80 fac legea, n-ai mai fi aberat in halul asta. Sunt de fapt Maruti sub licenta.
In India sunt doar 50 de masini la 1000 locuitori, fata de Europa unde sunt 500 de masini la 1000 de locuitori. Asta inseamna un potential imens pe care Renault-Nissan il exploateaza in mod inteligent.
Ideea este ca atunci cand spui Nissan Terrano te gandesti nu doar la o masina care e tare in off road. Terrano e mai mult decat atat.
Ce fac acum Renault si Nissan e ca si cum ai pune unui Passat sigla de Audi A4 sau unei Laguna sigla de Mercedes Clasa C.
Si asa cum am spus eu sunt de parere ca este o miscare care aduce multi bani (o chestie inteligenta cum spui) dar imaginea masinii numita Nissan Terrano va avea de suferit.
Iar de condus imi pare rau ca nu am cum sa-ti demonstrez ca le-am avut pe mana pe amandoua. Dusterul inca il mai am. E f ok in off road, consuma mai putin (normal, pentru ca si motorul e mai mic), nu am avut probleme cu el si il am de 3 ani. Insa chiar si asa, Terrano imi placea mai mult sa il conduc. Am zis de ce.
Am eu 4x4, nu este offroad, dar te descurci cu ea in momente, nu stiu sa cataloghez dificultatea unui drum off road,am mers de la pana la Chilia Veche o data, drumul era noroios vreo 30km 4h (nu mai repet aventura)
Cu masini off road, am mers cu GAS, asta putea multe dar consuma 40% si se strica repede,Suzuki Samurai dar foarte putin era foarte incomoda (era batrana nu stiu anul de fabricatie avea osie rigida pe fata) si Niva
Referitor la NIVA (vorbesc de cea fabricata la Lada) nu face foarte mult peste Duster, in plus, problema ei este pe asfalt nu are directie, nu are frane, cand nu mai face zgomot in 20km te opresti (sunt pescar si am folosit-o vreo 2ani, este adevarat ca era fabricata in 1993 avea deja 15 ani cand am utilizat-o) si ai spatiu foarte mic la interior
"(...) cei de la Autoblog speculează că această versiune ar putea ajunge în cele din urmă şi în SUA. Grupul Renault-Nissan nu este prezent cu marca Renault în SUA, însă Nissan are o imagine bună peste Ocean şi ar putea profita de pe urma SUV-ului low cost românesc.
Deocamdată, prezenţa pe tărâm nord-american nu este luată în considerare de către alianţa Renault-Nissan, deşi interesul este mare şi acolo, aşa cum se poate vedea în articolul americanilor, care se lamentează că astfel de maşini simple, rezistente şi ieftine nu ajung şi pe piaţa lor."
Sursa: http://the-money-channel.ro/duster-ar-putea-fi-vandut-si-in-asia-sub-brandul-nissan/
Acum un an imi spuneau cei care (cred ca) sunt fani si experti in ale Renault, ca Renault nu va intra pe piata din State pentru ca nu reprezinta nici un interes. Sunt prea multe marci prezente acolo, de-asta se duc in tari din lumea a doua si a treia unde sunt 50 de masini la 1000 de locuitori. Cand am incercat sa le explic ca totusi nu asta e problema, mi-au spus ca mai am de papat laptic.
Din nou timpul trece si cam ce incerc sa spun pe acest site, la un moment dat apare ca stire.
Deci uite dom'ne, ca desi Renault-Nissan nu s-au hotarat sa intre cu Duster in America, asta nu inseamna ca nu se gandesc si la asa ceva. Evident ca va avea sigla Nissan si pe ici, pe colo cate un romb micut. Dar asta e alta discutie.
Ah, si apropo. Numele de Terrano este bun de facut bani daca e pus pe un Duster. Dar in afara de o inscriptie si capacitati off road poate la fel de bune, Duster nu are ce cauta in aceiasi propozitie cu Nissan Terrano.
Si da, Renault nu va intra pe piata din Statele Unite, deoarece nu reprezinta nici un interes. Ce e gresit in asta? Nissan pe de alta parte e bine ancorat acolo si poate comercializa un produs de succes la care si-a adus aportul din plin. Iarasi nu vad o problema. De aia se numeste Alianta.