Toţi cei care au trecut la noua versiune de soft iOS 7, lansată de Apple săptămâna trecută pentru utilizatorii săi de telefoane mobile, au putut face cunoştinţă şi cu primul radio online al producătorului american. Itunes Radio, cum a fost el botezat, atrage deja interesul constructorilor auto.
Nissan este primul brand care îşi asociază numele cu cel al aplicaţiei Apple, reuşind să obţină chiar şi un contract de exclusivitate până la sfârşitul acestui an. Mai exact, Nissan va fi unicul constructor auto care va avea acces la platforma iTunes Radio şi o va putea instala pe maşinile sale. Cel mai probabil, japonezii vor fi urmaţi în 2014 şi de alţi producători din domeniu.
Jon Brancheau, vice-preşedintele diviziei de marketing America deNord, a declarat: „Vedem iTunes Radio ca pe o parte integrantă a campaniei noastre de lansări şi a momentelor importante din istoria brandului. Încercăm să exploatăm la maxim expunerea noilor modele Nissan prin integrarea acestei noi tehnologii.”iTunes Radio va debuta mai întâi pe modelele Nissan comercializate dincolo de Ocean, primii candidaţi urmând a fi viitorul SUV Nissan Rogue, electricul Leaf şi noua generaţie Note.
via carscoop
i care! ...si vreo 5-6 milioane de alti cumparatori anual !