Succesul de care se bucură actualul 370Z îi face mai conştiincioşi pe cei de la Nissan, care lucrează deja la următoarea generaţie. Deşi în momentul lansării, actualul 370Z nu s-a îndepărtat foarte mult de predecesorul său, cea de-a treia generaţie, aşteptată să debuteze în viitorul apropiat, va fi cu mult diferită de ceea ce vedem astăzi.
O recunoaşte chiar şi designerul Shiro Nakamura, responsabil cu aspectul ultimelor concepte Nissan. „Viitorul coupe Z va fi mai mic. Vom schimba câteva lucruri esenţiale pentru că nu putem face aceeaşi maşină de trei ori la rând”, a declarat şeful de creaţie.
Informaţiile sunt confirmate şi de Andy Palmer, şeful de produs Nissan, care susţine că viitorul model sportiv Z va fi propulsat de un motor turbo cu patru cilindri, renunţându-se astfel la unitatea V6, aspirată normal.
Palmer declară că nu există, momentan, o variantă finală de design, însă este foarte sigur că va exista şi o versiune de performanţă Nismo, semn că Nissan pune mare accent pe crearea unei identităţi în rândul iubitorilor de maşini sportive.
Acelaşi Palmer a confirmat şi viitoarea generaţie a supercarului GT-R, programată să păstreze designul agresiv şi gata să adopte un tren de propulsie hibrid.
„Am înregistrat denumirile Race Hybrid şi R-Hybrid”, susţine Palmer, care ne asigură că vom vedea în showroom, pe lângă noul GT-R şi urmaşul lui 370Z coupe şi o versiune de serie a conceptului cu trei roţi BladeGlider.Toate aceste modele vor avea misiunea de a readuce publicul tânăr în curtea Nissan, japonezii fiind îngrijoraţi de lipsa de interes a tinerilor din Europa şi SUA faţă de modelele brandului.
Acum stau si ma gandesc daca au minte in viitor designul lui IDx Freeflow avand aceeasi filosofie de design si acelasi target: publicul tanar.