Spiritul Sărbătorilor de iarnă și legenda lui Moș Crăciun au aprins și în acest an imaginația tuturor mărcilor auto importante, care nu s-au dat la o parte din încercarea de a acoperi cât mai bine momentul venirii cadourilor. Iar cele mai interesante astfel de propuneri vin din partea celor de la Mercedes și Nissan, care au mizat pe același meniu în 2016.
"Cum altfel ar putea Moșul să ducă toate cadourile din lume într-o singură noapte"? se întreabă atât germanii, cât și japonezii în cele mai noi spoturi publicate pe propriile canale de YouTube. Dacă Mercedes și-l imaginează pe Moș Crăciun într-un AMG GT flancat de SUV-urile gamei, cei de la Nissan i-au înlocuit celebra sanie cu un GT-R pe care l-au pus chiar și pe roți prin Londra, acolo unde a atras privirile trecătorilor.
Una peste alta, cel mai inspirat spot al anului vine de la Audi, care a mizat pe emoție pentru a atrage lumea de partea sa la acest sfârșit de an.
Ambele sunt masini tari. Mercedes ca de obicei vine cu un design elegant si materiale de cea mai buna calitate, iar GTR cu performante mai bune probabil. Nu poti spune ca AMG GT e o masina oarecare si slaba pe langa GTR. E apropiata. Ba chiar la unele capitole o depaseste.
Iti spun eu, ''interiorul ala de calitate'' vine cu un packet pe care mai dai inca 7-8 mii euro pe el. Asadar pretul va iesi cu 33k euro mai mare fata de GT-R Nismo. Cu suma asta faci un chip tuning la GT-R si ii schimbi complet interiorul si tot mai ramai cu bani . Iar un chip tuning la o masina de 600 CP ar insemna sa ii se mai adauge inca 60-80 cai in plus. Deobicei prin chip tunning performantele masinii cresc cam cu 10-15% din cifra de 100%. Eu la masina mea care avea din fabrica 133HP , puterea a crescut la 151HP , iar in loc de 9 sec acceleratia 0-100 a scazut la 7,8 sec. Evident s-a mai adaugat si cateva filtre noi, iar cel de aer a fost tras in cea mai aerisita zona, astfel incat sa ''respire'' mai bine. Nu am schimbat nimic intern, adica fara interne forjate si alte chestii. Folosesc benzina cu cifra octanica cea mai ridicata.
Asa e. Nu zic ca nu. Dar hai sa recunoastem totusi. AMG GT e mai frumos si mai placut ochilui si la interior si la exterior. Probabil si la pipait de materiale prin habitaclu.
Aici sunt total de acord cu tine. Finisajele tind mai de graba spre clasa de lux decat spre premium la AMG GT. Iar sistemul multimedia este si el mai bun ca la GT-R. Asa cum am spus, nu contest faptul ca AMG GT are un interior mai calitativ ca GT-R, doar ca il are la un pret cv mai ridicat.
@Mitica Blajinul alias Lucian Niculaie ( numele adevarat ) , Masina mea personala era proiectata din fabrica sa faca 0-100 in 9s cu al sau motor 2.0 N/A 133CP. Nu, nu este vb de Toyota si nici de vreo alta marca japoneza. Detin doua Toyote Avensis 2 intr-adevar ( una prefacelift si alta facelift, achizitionate pe persoana juridica de noi ), dar asta nu m-a oprit ca sa cumpar si un model de la o alta marca in 2006 .Acesta este un sedan compact marca Daewoo Nubira II ( achzitionat pe persoana fizica de nou ) Acum masina scoate un timp de 7,8 sec si o putere de 151CP dupa micile modificari aduse ( deci 1,2 sec e diferenta, dar cu 0,4s mai lenta decat Octavia 1.8 TSI 180CP ). Oricum ''respira'' mult mai bine acum. Masina a fost testata pe dinamometru. Are o masa totala de 1.270 Kg in talon ( greutate comparabila cu compactele sedan din prezent ) .Asadar o masina foarte usoara, care ofera performante modeste, cat sa nu te faci de ras la semafor :) .