Nissan se aliaza cu Microsoft
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Nissan North America va ataca piata publicitara prin intermediul unei aliante cu gigantul Microsoft.
Divizia americana a celor de la Nissan a semnat o alianta cu Microsoft. Nissan va demara o campanie publicitara agresiva postata pe propietatile online a corporatiei Microsoft.
Astfel, aceasta alianta va apropia Nissan de clientii Microsoft care folosesc MSN, Windows Live, Live Search, Xbox sau Windows Mobile. De asemenea, cei de la Nissan vor lucra cu expertii de la Microsoft pentru strategiile publicitare care sa indeplineasca targetul de piata planuit de japonezi.
Jan Thompson, vicepresedintele diviziei americane Nissan a declarat:” Potentialii clienti Nissan petrec tot mai mult timp pe internet, ceea ce va duce la o crestere semnificativa a audientei pentru compania noastra”.
Prin canalele digitale detinute de Microsoft, numarul persoanelor care vor accesa spoturile Nissan va creste semnificativ, prin sistemele de jocuri Xbox video, PC-uri, sau telefoane mobile cu acces la internet, la circa 465 milioane. Numarul va creste si mai mult odata cu introducerea spoturilor in Windows Live, Xbox Live si Microsoft Office Online.
Astfel, aceasta alianta va apropia Nissan de clientii Microsoft care folosesc MSN, Windows Live, Live Search, Xbox sau Windows Mobile. De asemenea, cei de la Nissan vor lucra cu expertii de la Microsoft pentru strategiile publicitare care sa indeplineasca targetul de piata planuit de japonezi.
Jan Thompson, vicepresedintele diviziei americane Nissan a declarat:” Potentialii clienti Nissan petrec tot mai mult timp pe internet, ceea ce va duce la o crestere semnificativa a audientei pentru compania noastra”.
Prin canalele digitale detinute de Microsoft, numarul persoanelor care vor accesa spoturile Nissan va creste semnificativ, prin sistemele de jocuri Xbox video, PC-uri, sau telefoane mobile cu acces la internet, la circa 465 milioane. Numarul va creste si mai mult odata cu introducerea spoturilor in Windows Live, Xbox Live si Microsoft Office Online.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din General
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)