Nissan se aliaza cu Microsoft
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nissan North America va ataca piata publicitara prin intermediul unei aliante cu gigantul Microsoft.
Divizia americana a celor de la Nissan a semnat o alianta cu Microsoft. Nissan va demara o campanie publicitara agresiva postata pe propietatile online a corporatiei Microsoft.
Astfel, aceasta alianta va apropia Nissan de clientii Microsoft care folosesc MSN, Windows Live, Live Search, Xbox sau Windows Mobile. De asemenea, cei de la Nissan vor lucra cu expertii de la Microsoft pentru strategiile publicitare care sa indeplineasca targetul de piata planuit de japonezi.
Jan Thompson, vicepresedintele diviziei americane Nissan a declarat:” Potentialii clienti Nissan petrec tot mai mult timp pe internet, ceea ce va duce la o crestere semnificativa a audientei pentru compania noastra”.
Prin canalele digitale detinute de Microsoft, numarul persoanelor care vor accesa spoturile Nissan va creste semnificativ, prin sistemele de jocuri Xbox video, PC-uri, sau telefoane mobile cu acces la internet, la circa 465 milioane. Numarul va creste si mai mult odata cu introducerea spoturilor in Windows Live, Xbox Live si Microsoft Office Online.
Astfel, aceasta alianta va apropia Nissan de clientii Microsoft care folosesc MSN, Windows Live, Live Search, Xbox sau Windows Mobile. De asemenea, cei de la Nissan vor lucra cu expertii de la Microsoft pentru strategiile publicitare care sa indeplineasca targetul de piata planuit de japonezi.
Jan Thompson, vicepresedintele diviziei americane Nissan a declarat:” Potentialii clienti Nissan petrec tot mai mult timp pe internet, ceea ce va duce la o crestere semnificativa a audientei pentru compania noastra”.
Prin canalele digitale detinute de Microsoft, numarul persoanelor care vor accesa spoturile Nissan va creste semnificativ, prin sistemele de jocuri Xbox video, PC-uri, sau telefoane mobile cu acces la internet, la circa 465 milioane. Numarul va creste si mai mult odata cu introducerea spoturilor in Windows Live, Xbox Live si Microsoft Office Online.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din General
-
Mazda a prezentat oficial o siglă nouă, cu un aspect simplificat. Aceasta este prima schimbare majoră a siglei mărcii nipone în 28 de ani. (29.01)
-
Tesla a anunțat că a depus o contestație la Curtea de Justiție a Uniunii Europene împotriva taxelor vamale care afectează mașinile electrice produse în China. Prin acest demers, marca americană se alătură producătorilor care contestă aceste măsuri, printre care se află și BMW. (28.01)
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
- Puterea ursului
- Skoda Elroq a intrat în producția de serie: cea mai accesibilă electrică a mărcii
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Renault demarează producția de motoare electrice în Portugalia
- Cancelarul Germaniei: UE pregătește subvenții pentru achiziția de mașini electrice
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)