Nissan Qashqai primeşte noul motor dCi de 1.6 litri şi un sistem Around View Monitor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nissan a anunţat astăzi oficial că va renunţa la motoarele diesel de 2.0 litri de pe Qashqai, urmând ca în locul acestora să fie lansată versiunea Pure Drive, care are sub capotă o unitate dCi de 1.6 litri. Conform oficialilor constructorului japonez, noul Qashqai 1.6 Pure Drive va beneficia de acelaşi nivel de performanţă precum predecesorul său, dar va veni cu un consum net îmbănătăţit şi cu emisii scăzute.
Noul motor de 1.6 litri a fost dezvoltat în colaborare de Nissan şi Renault, beneficiind şi de un pachet Start/Stop care are un rol crucial în scăderea consumului. Acesta nu va fi însă disponibil pe exemplarele Qashqai produse până în luna decembrie a acestui an din cauza faptului că dezastrul natural care a lovit Japonia în martie a întârziat producţia componentelor necesare pentru dezvoltarea sistemului. Chiar şi fără Start/Stop, motorul de 1.6 litri are emisii de 129 de grame CO2/km.
"Noul motor diesel de 1.6 litri produs de Alianţă este un pas înainte atât de important, încât am decis să nu aşteptăm lansarea sistemului Start/Stop pentru a prezenta noul propulsor pe piaţă. Începând cu luna ianuarie, acest sistem va fi standard pe versiunile Qashqai 1.6 dCi vândute în Europa", a declarat Pierre Loing, directorul de produs Nissan Europe, citat de Just Auto.
Odată cu lansarea noii versiuni, Qashqai va dispune şi de opţiuni noi pe care clienţii le vor putea comanda începând cu această toamnă. Printre acestea se numără o cutie cu variaţie continuă (CVT) şi Around View Monitor, un sistem de camere împrumutat de la fraţii high-end Infiniti care îţi arată pe monitorul de pe bord zona din jurul maşinii printr-o imagine văzută de sus. Acest sistem este o premieră mondială în segmentul C.
via | Just Auto (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
-
Nissan urmează să lanseze un nou sistem de asistență conceput special pentru a reduce situațiile în care șoferii continuă să circule pe banda a doua pe autostradă. Noul sistem îl va avertiza pe șofer să treacă înapoi pe prima bandă după o depășire. (20.09)
-
BMW a anunțat că tehnologia specială E Ink de schimbare a culorilor unei mașini ar putea intra în producție până în 2027. Constructorul german își dorește ca toate mașinile sale să fie dotate cu această tehnologie în viitor. (05.09)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- BMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în Ungaria
2) Caut de vreo juma' de an un crossover/SUV nou, 4x4, cu motor sub 1600 cmc (pt. taxe mai mici). Qashqai 1.6 dCi pare ideal. Era buna si o cutie automata. Mai era o varianta cu Tiguan 1.4 TSI dar e prea scump. De Duster nu discut. Deci cred ca la ora actuala Qashqai-ul cu al sau 1.6 dCi 4x4 va rupe tot.
cat despre motor, pana nu vedem niste date concrete, nu pot comenta. asa si coreenii au un 1.6 care pare bun, pe hartie.
Capacitate cilindrica 1582
Putere maxima (CP / rpm) 128 / 4000
Cuplu maxim (Nm / rpm) 260 / 1900~2750
320nm (1700-4000)
Qashqai 1.6 dCi 4 WD M6 Start/Stop System:
Capacitate cilindrica: 1598 cmc
Putere maxima (CP / rpm): 130/4000
Cuplu maxim (Nm / rpm): 320/1750
Deci cifre mai bune decat la coreeni, mai ales cuplul, diferenta destul de mare.
Intra pe site-ul respectiv si downloadeaza brosura ca nu stiu daca ma lasa sa o pun pe site.
Am citit undeva ca are acceleratie in 10.3 secunde. Eu zic ca-i foarte bine pt un crossover cu motor diesel de cilindreea asta.
am zis sa apara mai itnai si dupaia comentam...
repet, n am zis ca ce au coreenii e mai bun, am zis ca pe hartie au si altii motoare de 1.6 diesel interesante.
hai sa citim, sau de ce nu, sa facem un test drive cu motorul acesta si tragem concluziile atunci - ca e cel mai bun 1.6 diesel.
oricum ai lua`o trebuie sa recunosti ca probabil e maximul pe care l poti scoate din 1.6 d.
oricum, eu, ca si mare fan motoare de litraj mic supra-alimentate, nu pot fi decat incantat de reusite mecanice de acest gen.
P.S. sper sa nu tipati acum ca sunt de la un dealer Hyundai, cum faceti mai mereu :) dar din ce-am testat eu, ASX`ul mi se pare o alegere mai buna decat Qashqai...
Qashqai incepe de la 13.600 (pret Remat) , deci putin probabil ca la configurarea facuta de tine sa fie 3000 euro diferenta fata de ix35.
ce ai vazut tu la 13600 e o oferta speciala (pe langa remat mai au si ceva discount)
la modelul de baza preturile sunt asemanatoare, dar la o privire mai rapida, coreenii ofera mai mult ca si dotari.
sistemul 4x4 al japonezilor intradevar e mai performant si mai potrivit pt offroad.
ai totusi de unde alege daca vrei un suv cu motor mai mic: ai nissanul, ai asx ul, ai ix35 sau sportage, ai kuga sau captiva.
Kuga, Captiva, RAV 4 - preturi mari, cilindrei mari. Tiguan - ok, mai ales DSG-ul , dar scump. Sportage e tot un fel de ix35.
Eu caut un 4x4 care sa nu ma usuce la taxe (deci sa fie sub 1600 cmc), preferabil 4x4 nepermanent, unde Nissan si Mitsubishi sunt lideri.
Am in familie un ASX 4WD 1.8D si e super; desi are "doar" 300Nm si 150 CP pare ca are mai mult. Transmisie cu selector, consum ok. Interior mai spartan.
Cutia automata la Qashqai diesel e doar pt. 2.0.
La anu' trebuie sa apara Mazda CX-5 si Subaru XV dar motorizarile nu mi se par prea interesante (cel putin pt. mine).
deci au vazut si ei un motor de 1.6 cu 130 de cp diesel si gata, e ceva fantastic, nemaipomenit, cel mai bun, cel mai rafinat...
nu, nu asa judeca o persoana rationala si normala, doar cei subiectivi care ajung la 30-40 de ani degeaba si conduc un logan nou sau un renault cel mult.
Realizari tehnice sunt 2.0 si 240 cp aspirat benzina de la honda din anii 2000, 2.0 si 204 cp diesel de la bmw si tot asa, orice constructor poate pune o turbina mai mare pe un motor mic... dar asta nu garanteaza nici fiabilitatea (dci = injectoare varza), nici lipsa laag-ului, nici silentiozitatea lor...
in concluzie, munciti evoluati ca oameni si ca mentalitate si o sa vedeti ca exista si alta lume in afara de dacia,reno,chevrolet,kia
stima
inainte credeam ca cei cu vw si cotetele lor 1.9 tdi sunt prosti dar vad ca fenomenul ia amploare si in tabara celor cu reno... macar vw-urile sunt masini totusi si mai intelegeam disperarea samantarilor cu passat variant 1.9 tdi gri nemetalizat cu capace, dar astia cu reno de ce sunt asa prosti?
ps: adevarata provocare e la raportul emisii / consum / performante, nu numai puterea conteaza.
1. BMW X3
2. Mercedes-Benz clasa C
3. BMW seria 3
4. Mercedes-Benz SLK
5. Audi A4
6. Nissan Qashqai
7. VW Tiguan
8. Mercedes-Benz CLK
9. Skoda Octavia
10. Ford Kuga
Dupa cum vedeti Nissan Qashqai e cea mai fiabila japoneza in top 10. Mai fiabila si decat Tiguan sau Kuga.
http://dl.transfer.ro/transfer_ro-26oct-7c7fd6b501.zip
eu cand mi-am ales masina am testat ix35, asx, qashqai si sportage. pe sportage l-am eliminat din start pentru ca dura cam 9 luni sa vina si, personal, nu-mi placeau ledurile alea maneliste...
qashqai`ul l-am exclus dupa aceea pentru ca interiorul mi se pare facut cu dalta si ciocanul si mi s-a parut in test drive ca masina nu prea trage...
si am ramas sa ales intre asx si ix35, care sunt cam p-acolo. am ales ix35 pentru putere, cuplu si interior. ca o curiozitate, dealerul de la care am testat asx mi-a spus ca masina vine fara roata de rezerva (nici macar temporara) ci cu un kit de reparare a rotii (wtf!?)
deci, ca un rezumat, aveam de ales intre:
ix35 2.0 crdi 184 cp 385 Nm 4wd 6mt premium - 27.500
asx 1.8 did 150 cp 300 Nm 4wd - 30.000
qashqai 2.0 dci 150 cp 320 Nm all mode 4x4-i - 30.000
si da, am facut alegerea corecta, logica si am ales o marca din Coreea in dauna unei japoneze care costa cu 2.500 euro mai mult si avea ceva dotari in minus!!! - asta a fost special pentru japanchannel.
http://www.serus.ro/nissan/promotii.php
http://www.serus.ro/nissan/doc/autovehicule/Fisa%20Produs%20-%20Tarif%20Nissan%20Noul%20Qashqai.pdf
Deci pret final 2.0 dCi Tekna (din care poti sa mai scazi ceva daca negociezi cu dealerul): 30290-7%-1240= 26930 Euro.
De acord ca ASX-ul nu are roata de rezerva dar nici ix35 nu are sistemul de tractiune al lui Nissan sau Mitsubishi. O roata poate o mai cumperi dar sistemul de tractiune ?
Pentru ce-ti iei un crossover? Pentru polivalenta, adica garda la sol inalta, tractiune 4x4 performanta, robustete. Qasqai e un crossover chic bun la toate. Are si varianta cu 7 locuri. Poti merge la fel de bine prin oras sau la schi. Sa fii sanatos cu hyundaiul tau, dar nu inspira acceasi siguranta de sine.
Si nu-mi spune mie de performante! Qashqai 2.0 dci 150cp 4x4 M6 nu prea trage?!? Eu cred ca ai condus automata sau Qashqai 1.5 dci si-ti imaginai ca ai 2.0 litri sub capota... Puterea raportata la masa si dimensiuni ii confera un comportament peste media clasei. Cate crossovere fac suta sub 10 secunde?! Hyundai ix35 2.0 CRDI 184cp 4WD 6MT are acceleratie in 10.2 secunde, deci e chiar mai lent decat Qashqai cu cutie manuala. Eu cred ca ti-au luat hyundai cu transmisie automata, adica o raritate in Romania.
In fine daca e sa facem un raport pret / dotari vom vedea ca pretul de lista pentru un Qashqai Tekna 2.0 dCi DPF150CP 4x4, automata 6 trepte, este de 32.140 euro, iar Hyundai ix35 High 2.0 CRDI 4x4 6AT este 32.665 euro. Diferenta sta si in promotie.
Ca dotari standard, Qashqai Tekna vine cu geamuri fata/spate (fumurii spate)+ oglinzi pliabile electric, 6 airbaguri, abs+ebd+afu+ esp, jante aliaj 18", pedalier sport din aluminiu,faruri XENON cu spalare si aprindere automata, proiectoare ceata, plafon panoramic, senzori de ploaie / lumina, pilot automat, climatizare automata pe 2 zone+torpedo cu racire, sistem audiu premium BOSE cu 7 difuzoare, volan/ schimbator din piele, tapiterie piele cu incalzire fata, cheie inteligenta (sist. keyless entry/start), senzori parcare spate, etc.
In afara de navigatie standard, nu-i lipseste nimic fata de ix35, insa Qashqai compenseaza printr-un sistem audio premium BOSE, faruri cu XENON si incalzire in scaunele fata.
Si nu trebuie sa lucrezi la ei ca sa fi condus si sa-ti placa Qashqai. Eu am condus masina si-ti pot spune ca au lucrat mult la suspensii si am constatat cu surprindere ca nici nu aud, nici nu simt gropile. Clar noul Qashqai are o insonorizare mai buna decat a unui ix35.
PS; Din ce am vazut in APIA pe segment 4x4, Nissan e marca japoneza numarul 1. Mai usor cu comparatiile jignitoare cu coreenele.
qashqai 2.0L dCi DPF 150CP M6, 4x4, Tekna --------- 30.290
ix35 2.0 CRDI (High) 4WD 6AT GLS LUXURY ------------ 32.665
qashqai 2.0L dCi DPF 150CP,4x4, automata, Tekna ----- 32.140
Sunt preturile FARA promotie. Hyundai promotie mai mare de 7% ca la Nissan, nu are! De unde diferenta de 2500 euro?!
7% din 30.290 inseamna 2120 euro discount la tekna. mie dealerul Hyundai mi-a oferit 1.900 discount din start (e scris pe site) plus inca 800 si accesorii gratuite (covorase cauciuc plus tava portbagaj plus aparatori noroi ceva mai mari decat cele standard) pentru echiparea Premium. daca ceea ce spui tu cu reducerea de 1240 euro in plus (pe care n-am vazut-o pe site) este adevarat, atunci tot e mai ieftin ix35 cu 500 euro... (nu stiu exact politica Nissan referitoare la accesorii)
la ce te referi cand spui sistem de tractiune? care e diferenta dintre ele? o mica observatie ar fi legata de roata de rezerva, care la ix35 este janta 18" , nu temporara
japanchannel
vorbesti mult si degeaba. ai insirat niste vorbe exact cum o face un dealer.
"Aberezi ! Calitatea asamblarii la Qashqai e peste ix35. Ca nu-ti place tie designul bordului, asta-i altceva." - defineste calitatea asamblarii. tu te-ai urcat vreodata intr-un ix35? nu te intreb daca ai condus motorul de 184 cp ca in mod cert n-ai facut-o!
"Pentru ce-ti iei un crossover? Pentru polivalenta, adica garda la sol inalta, tractiune 4x4 performanta, robustete. Qasqai e un crossover chic bun la toate. Are si varianta cu 7 locuri. Poti merge la fel de bine prin oras sau la schi. Sa fii sanatos cu hyundaiul tau, dar nu inspira acceasi siguranta de sine. " - la aia cu "crossover chic bun la toate am ras vreo 2 minute :) ... daca vroiam 7 locuri in mod cert nu-mi luam Qashqai, deci nu vad unde e plusul in fata ix35`ului. defineste siguranta de sine, te rog si prin ce inspira Qashqai`ul mai multa decat ix35
"Ca dotari standard, Qashqai Tekna vine cu geamuri fata/spate (fumurii spate)+ oglinzi pliabile electric, 6 airbaguri, abs+ebd+afu+ esp, jante aliaj 18", pedalier sport din aluminiu,faruri XENON cu spalare si aprindere automata, proiectoare ceata, plafon panoramic, senzori de ploaie / lumina, pilot automat, climatizare automata pe 2 zone+torpedo cu racire, sistem audiu premium BOSE cu 7 difuzoare, volan/ schimbator din piele, tapiterie piele cu incalzire fata, cheie inteligenta (sist. keyless entry/start), senzori parcare spate, etc.
In afara de navigatie standard, nu-i lipseste nimic fata de ix35, insa Qashqai compenseaza printr-un sistem audio premium BOSE, faruri cu XENON si incalzire in scaunele fata." - aici ai insirat niste dotari exact ca un dealer din provincie... grow up!
"Si nu trebuie sa lucrezi la ei ca sa fi condus si sa-ti placa Qashqai. Eu am condus masina si-ti pot spune ca au lucrat mult la suspensii si am constatat cu surprindere ca nici nu aud, nici nu simt gropile. Clar noul Qashqai are o insonorizare mai buna decat a unui ix35." - ca sa compari, ar fi trebuit sa conduci si ix35, ceea ce tu in mod cert nu ai facut-o
"PS; Din ce am vazut in APIA pe segment 4x4, Nissan e marca japoneza numarul 1. Mai usor cu comparatiile jignitoare cu coreenele." - daca e sa ma iau dupa rationamentul tau, ti-as spune ca hyundai vinde la nivel global cu inca 50% mai mult decat nissan, insa mie mi se par aceste statistici total inutile cand vrei sa-ti alegi o masina. in alta ordine de idei, daca te-ai fi urcat intr-un model Hyundai/Kia relativ nou, ai fi vazut ca acesti coreeni au avansat foarte mult intr-un timp foarte scurt la cam toate capitolele
si acum o ultima observatie la partea cu acceleratia - am condus qashqai 2.0 dci 4x4 visia. vad ca pe foaie e diferenta de 0.3 s in favoarea modelului Nissan, insa eu mi-am exprimat o parere referitoare la feelingul pe care l-am avut atunci cand am condus masina. nu obisnuiesc sa stau cu cronometru in mana si sa vad exact in cat timp atinge 100km/h modelul pe care il testez si nici nu cred, in general, acele valori.
astept raspunsurile dumneavoastra domnilor dealeri !
oferta vad ca e valabila in luna septembrie... dar sa zicem ca trecem si peste asta
ps: consoleaza-te ca sunt "dealer" daca vrei ca sa nu te simti mai prost decat esti
ma asteptam sa pornim niste discutii constructive despre lucrurile pe care le-ai insirat tu aiurea mai sus : calitatea asamblarii, siguranta de sine etc. eventual multitudinea de dotari ale qashqai`ului (care se regasesc si pe ix35)...
insa postul tau de mai sus reflecta faptul ca n-ai fost capabil sa gasesti argumente logice si ai apelat la injurii, ca orice romanas cu IQ negativ
P.S. nu ma intelege gresit, eu imi doresc ca toata lumea sa-si cumpere Qashqai, pentru ca modelul pe care il conduc sa fie vazut cat mai rar in trafic. insa imi place mult de tot sa ridiculizez dealeri care pozeaza in atotstiutori si care iau niste fraze nemestecate din brosuri si le vomita aici :)
ps: limbajul bombastic nu te scapa de suspiciunea de prostie ce planeaza asupra ta.
p.s. - eu am un sportage pe benzina si sunt foarte multumit de el! in momentul in care l-am luat, oferta la "cash&cai" era cu 4300 euro mai mare decat la sportage!
asta e oferta la nissan - super reducere de 800-1000 euro plus oferta remat :)))))))) si sa nu uitam ca stocul este LIMITAT!!! AHHAHHAHAHHAHA