Nissan Qashqai Nismo, confirmat oficial cu 215 cai putere

de Bogdan Mirică
Luni, 25.11.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan va produce o versiune Nismo a modelului Qashqai. Ea va avea 215 cai putere, adică fix cât oferă proaspătul Juke Nismo RS.

Urmareste Automarket
Nissan promovează puternic noua divizie de performanţă Nismo pentru a câştiga de partea sa publicul pasionat de cai putere şi versiuni sportive. Nu e de mirare că japonezii plănuiesc să dea naştere unor derivate Nismo pentru aproape toate modelele din gamă.

Noul Qashqai nu face excepţie. Potrivit lui Andy Palmer, preşedintele executiv Nissan, o versiune Qashqai Nismo este deja în curs de dezvoltare.

Palmer nu a dezvăluit data de lansare a derivatului sportiv, însă a făcut câteva precizări referitoare la ceea ce vom vedea sub capota lui pentru revista britanică „Car”.

Esential 215 cai putere ar putea oferi viitorul Nissan Qashqai Nismo.
E lesne de intuit că vom asista la un transplant de tehnologie de la fratele mai mic Juke, implicit la folosirea motorului pe benzină de 1.6 litri. Acesta ar urma să dzvolte însă 215 cai putere, întocmai ca derivatul Juke Nismo RS, expus săptămâna trecută la Salonul Auto de la Los Angeles.

Nissan Juke Nismo RS - cel mai puternic Juke de serie are 215 CP

Pe lângă cei 215 cai, Qashqai Nismo va avea parte şi de o suspensie ceva mai rigidă, de o direcţie modificată pentru mai multă precizie şi de un kit aerodinamic eficientizat.

via car

Comentarii (14)

  • Opinie
    Ofensiva majora din partea Nissan. Serii limitate, versiuni de performanta, inovatie, interioare din ce in ce mai apropiate de Infiniti... In mod clar strategia lor e ca Infiniti sa mai urce deasemenea o treapta. Pentru Europa cam toate modelele sunt updatate recent. Bravo lor pentru efort!
    41 9
  • @Opinie
    Bravol lor, dar spatele noului Qashqai este inovat de la Ford.
    12 22
  • Opinie
    Asta cu interpretarea variatiilor subtile in design e o chestie mult prea subiectiva, ba chiar copilareasca a celor care insista pe ea. Dar daca te simti tu mai bine sa vezi numele Ford pe firmament, eu ce pot sa zic?
    26 9
  • Scorpionu.negru
    Pe la un 25 de mii se poate cumpara si o Kia Sorento care este o alegere MULT mai buna. Dar merita facut un compromis daca sunt doar 25 de mii in buget. Si anume: Da fix 22 de mii pe Ssang, ii mai raman 3 mii pana la 25 de mii cat ar costa o Kia si cu 3 mii de euro se duce 2 saptamani in Corsica si Sardinia + ca e posibil sa se intoarca si cu ceva bani ramasi daca stie sa economiseasca asta ca sa ii ramana de un plin-doua la masina din cei 3000 :)
    12 23
  • Citez: "spatele este inovat" ...asta spune multe de nivelul de intaligenta si cultura la care se afla comentatorul de mai sus.
    29 8
  • @Opinie
    Era o ironie baiatu, asta tot de inteligenta tine, daca o observi sau nu, oricum am gresit ca trebuia sa pun ghilimele, deci spatele este "inovat" de la Ford, si-n rest care sunt marile inovatii? Dar lasa ca n-am chef sa aud:).
    10 24
  • Ironie? Nu dovedesti decat prostie. Vorbeam de Nissan in general. Nu sunt aici sa-ti fac tie cultura auto. Cine are bunavointa poate vedea pe Automarket si in imensitatea internetului ca Leaf, Deltawing, GT-R sau Patrol sunt in sine niste inovatii. In particular, exista deasemenea nenumarate inovatii precum sisteme aflate in premiera pe diferite segmente vedeti Torque vectoring system la Juke sau Around View Monitor pe Note, HBMC pe Patrol samd), sistemul hybrid care nu taie din portbagaj, vopseaua care sterge zgarieturile, aliaje noi in constructia masinilor, incarcarea wireless pt electrice, primele teste cu masina autonoma si astea sunt doar cateva din cele mai RECENTE, care bineinteles pot continua la infinit.
    27 11
  • Nici clasa S nu are inovatii care continua la nesfarsit, dar daca are Nissan Qashqai atunci asa este. O marca falimentara la sf anilor 1990 are acum inovatii care continua la infinit, isi va subordona clar orice concurrent.
    12 22
  • De fapr cel de sus a vrut sa spuna ca esti deopsebit de prost.......Mestere, cum ma sa compari marca de volum cu una premium ? Nu exista comparatie. Daca vrei compara cu VW si pupati-le in fund DSG-urile de 3 lei care se strica.
    8 18
  • @Carlos
    Cand vine vorba de cercetare si inovatie nu se pune problema asa. Cum ar fi ca in prezent doar Mercedes sa aiba sisteme gen ABS, ESP sau airbaguri, ca Mercdes le-a avut prima data si ei au cercetat si inovat in domeniul sigurantei (defapt cercetarile le-au facut cei de la Bosch cu banii lui Mercedes, dar asta e alta discutie). Este absurd. Si asta e doar un simplu exemplu din multe altele care se mai pot da.
    Comparatie premium vs non-premium se face la alte capitole, incepand de la finisaje si terminand cu pretul masinilor in sine.
    Cat despre DSG... normal ca se strica, doar nu sunt nici Renault si nici Nissan si nu sunt facute de Alianta...
    9 21
  • Mestere, nu compar premium cu volumul, dar cum sa zici frate ca are inovatii care pot continua la nesfarsit? Se strica VW-urile? Probabil, da Nissan-urile nu? Cea mai fiabila marca japoneza e Nissan si cea mai fiabila marca europeana e Renault, asta doar in imaginatia voastra.
    10 20
  • O sa vedeti aici ca majoritatea inventiilor si inovatiilor din industria auto nu vin de la asiatici,nici de la europeni,vin de la americani mai baieti.

    Prima masina din lume dotata cu...

    dotata cu airbag: Oldsmobile Toronado 1973

    dotata cu aer conditionat: Packard Super Eight 1939

    dotata cu servo-directie: Chrysler Imperial 1951

    dotata cu centuri de siguranta: Nash Rambler 1949

    dotata cu geamuri electrice: Packard 180 Series 1940

    dotata cu faruri cu Xenon: BMW 750 1991

    dotata cu faruri cu faza scurta si faza lunga: Cadillac 1917

    dotata cu anvelope (Michelin): Peugeot L'Eclair 1895

    dotata cu anvelope tubeless: Packard Patrician 1954 (Goodyear)

    dotata cu frane pe disc: Lanchester 12 Tonneau 1902

    dotata cu ABS: Jensen FF 1966

    dotata cu traction control: Mercedes-Benz S-Class 1987

    dotata cu ESP: BMW 750 1991

    dotata cu sistem de navigatie (aftermarket): Honda Accord 1981

    dotata cu ecran tactil (touchscreen): Buick Riviera 1985

    dotata cu un motor cu cilindri in linie: Napier & Son I6 1904

    dotata cu motor in V: Marmon V8 1904

    dotata cu un motor diesel: Citroen Rosalie 1935

    dotata cu un motor supraalimentat (compresor): Mercedes 1921

    dotata cu un motor supraalimentat (turbo): Oldsmobile F-85 1961

    dotata cu un motor turbo diesel: Mercedes-Benz 300SD 1978

    dotata cu propulsie hibrida (gaz+electric): Lohner-Porsche Mixte 1899

    dotata cu caroserie monococa: Lancia Lambda 1922

    dotata cu un eleron electric: Lanchia Thema 8.32 1986

    dotata cu o cutie manuala in 6 trepte: Porsche 959 1986

    dotata cu o cutie manuala in 8 trepte (opt!): Moskvitch 410/411 1960

    dotata cu o cutie de viteze automata: Oldsmobile 1939

    dotata cu un diferential de tip LSD: Studebaker 1955

    dotata cu tractiune integrala: Jensen FF 1966

    dotata cu suspensie independenta: Morgan 1911

    dotata cu suspensie pe perne de aer: Stout Scarab 1946

    dotata cu servo-frana: Hispano Suiza H6 1919

    dotata cu vitezometru: Oldsmobile 1901

    dotata cu stergatoare electrice: Willys-Knight 1916

    dotata cu luneta degivrata: Studebaker 1928

    dotata cu stropitoare de parbriz: Studebaker 1936

    dotata cu semnalizatoare: Buick 1937

    dotata cu pilot automat: Chrysler Imperial 1956

    dotata cu un computer de bord: Cadillac Seville 1978

    dotata cu sistem GPS din fabrica: Toyota Soarer GT Limited 1986

    dotata cu sistem de navigatie digitala: Acura Legend 1990

    dotata cu sistem head-up display: Oldsmobile Cutlass Supreme 1987

    dotata cu sistem nightvision: Cadillac Deville 1999

    dotata cu inchidere centralizata: Scripps-Booth 1914

    dotata cu un alternator: Plymouth Valiant 1959

    dotata cu climatizare automata: Cadillac 1963

    dotata cu scaune incalzite: Cadillac 1965

    dotata cu scaune ventilate: Saab 9-5 1998

    dotata cu un radio: Ford Model T 1922

    dotata cu sistem audio cu CD: Lincoln Town Car 1986

    dotata cu sistem Bluetooth: Chrylser 1999

    dotata cu cititor MP3 de fabrica: Mazda Protege 2001

    dotata cu scaune electrice: Cadillac 1947
    5 16
  • Mai bine cu vechiul Qashqai...
    0 7
  • Opinie PS
    Pana acum Nissan nu avea inovatii DELOC, iar acum se leaga de o figura de stil ! Ca sa vezi pana unde ajunge disperarea unora ! Plus de asta se mai gasesc "binevoitori" care sa exagereze intentionat subiectul sub alte identitati pentru ca apoi tot ei sa-si raspunda cu un fenomenal alter ego ca "uite ce nerealisti sunt fanii marcii". Boala curata !
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru