Dacă GT-R 2013 va atinge timpul sugerat de inginerul şef al proiectului, vor exista doar şase modele mai rapide decât el pe Nordschleife. În ciuda celor şase modele mai rapide decât noul GT-R, Mizuno susţine că modelul este extrem de performant şi că există o marjă de eroare în cele 7 minute şi 18 secunde, care ar putea să dispară în favoarea unui timp şi mai bun. Din moment ce condiţiile atmosferice actuale nu permit o tentativă de record în viitorul apropiat, cei de la Nissan vor încerca să obţină un timp mai bun pe Nordschleife în 2013.
Şeful proiectului GT-R a ţinut să specifice faptul că vor folosi un model standard, pentru a evita controversele de orice fel.Mizuno spune că modele precum Radical SR8 nu-şi au locul în lista de "automobile de producţie" în topul de la Nordschleife, deoarece modelul nu este suficient defiabil pentru a obţine o asemenea titulatură. Reprezentantul Nissan consideră că un automobil care are nevoie de o reconstruire a motorului după doar câteva ore de funcţionare nu este un model de producţie. Pentru a întări acest punct de vedere, cei de la Nissan vor doborî recordul cu un model fără cuşcă de protecţie, cu anvelope standard şi cu centuri standard, cu fixare în trei puncte.
Comentarii (2)