Nissan prezintă noul Leaf facelift: autonomie de 385 de kilometri și compatibilitate cu Amazon Alexa

de Tiberiu Safta
Joi, 24.02.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul japonez a publicat imagini cu noul Nissan Leaf facelift. La exterior, modelul electric primește noua siglă Nissan, jante cu design nou și o paletă de culori mai mare. Clienții vor putea alege între două baterii.

Cea de-a doua generație Nissan Leaf a fost lansată în 2018, iar acum, constructorul nipon a lansat un facelift pentru acesta. Pe lângă îmbunătățiri minore la exterior, noul Leaf este disponibil și cu două opțiuni de acumulatori. Bateria mai mare promite o autonomie de 385 de kilometri în regim WLTP, iar modelele echipate cu acest acumulator vor purta numele Leaf e +.

Deși pare greu de observat la prima vedere, există câteva modificări minore aduse la exterior. Remarcăm că Leaf facelift primește noua siglă Nissan, introdusă în 2021, ce poate fi văzută în zona grilei, pe ușa portbagajului, la roți și la interior pe volan. Zona unde ar fi grila este acum vopsită în negru, indiferent de culoarea aleasă.

La acest capitol sunt disponibile două noi nuanțe de albastru, numite Universal Blue și Magnetic Blue. În paleta de culori mai sunt incluse și 5 opțiuni de vopsele în două tonuri. De asemenea, sunt disponibile și jante noi cu dimensiuni de 16 sau 17 inch.

Ca dotări, Leaf facelift păstrează sistemul de asistență ProPILOT pentru pornire, oprire și menținerea distanței regulamentare față de vehiculul din față, precum și tehnologia e-Pedal, care permite accelerarea, decelerarea și frânarea cu numai o singură pedală.

Sistemul multimedia NissanConnect este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto. Cu ajutorul aplicației de telefon cu același nume, pot fi accesate funcții de la distanță, precum reglarea temperaturii habitaclului.

De asemenea, Nissan Leaf va putea fi conectat și la Amazon Alexa cu ajutorul aplicației menționate mai sus. Odată cu lansarea lui Leaf facelift, Nissan a declarat că dorește să lanseze 23 de modele noi electrificate, iar dintre ele, 15 vor fi pur electrice până în 2030.

Noul Nissan Leaf facelift va fi disponibil în Europa din aprilie.

via Nissan

Comentarii (11)

  • Partea proastă e că Amazon Alexa interferează cu cipul din vaccin și în loc să-ți pornească centrala acasă dă muzica la maxim.
    12 7
  • @ds. Nu cred ca de la Amazon Alexa fac astia miocardita in prostie,fie,n-am țertificat,nu ma intereseaza.Ce parere aveti de Leaf-ul asta ca are discuri de frana pe puntea spate? Spuneati ca tamburii de la Vw id sunt mai buni si ca stiu inginerii germani cel mai binre.Chiar atat de slabi sa fie cei de la Nissan?
    9 10
  • @Tatraurs
    Cum văd că vă pricepeți și la medicină și la (in)competențele inginerilor, ca tot românul de altfel, permiteți-mi să mă retrag din discuție și să nu-mi dau cu părerea despre deciziile inginerilor de la vw versus inginerii de la Nissan.

    P.S. Nu știu de unde ați înțeles că discuția era strict pe modelul vw id. Susțineam că, în general, tamburii sunt de preferat fiind mai ieftini și mai ușor de intreținut, pe mașini de putere mică și low cost. Fiind dispus să dau, mai degrabă, credit inginerilor care au proiectat-o decât amatorilor de pe internet. Mă rog, cam asta este ideea.
    7 6
  • @ds. Probabil trebuie sa fiu nu doar specialist in medicina ci si doctor in drept ca sa-mi dau cu parerea despre drepturile omului din ultimii doi ani..in fine,vad ca nu e ok sa gandim decat asa cum vor expertii.Vw id 4 gtx nu e nici low cost si nici de putere mica,in fine,nu mai conteaza,e cum zic expertii,eu gresesc!
    7 11
  • @tatraurs
    daca ai fi fost si tu suficient de bun poate ai fi ajuns si tu expert si parerile tale ar fi contat, dar ... n-a fost sa fie.
    8 10
  • Seriff
    Ba conteaza, fiindca are dreptate, tamburii pe spate se pun pentru ca sunt mai ieftini, ca de ce nu, dar se pun pe o masina scumpa, legat de vrajeala cu pandemia, nu ma mira ca inca mai sunt oameni spalati pe creier care o cred.
    8 11
  • Edikkk
    Nissan leaf bunicu maşinilor electrice.... a rămas tot un bunic.

    Răcirea bateriilor cu aer, în continuare?

    Fără pompă de căldură?

    Mda
    5 7
  • In timp ce noi o ardem pe incalzirism si eco-gargauni, din cand in cand cred ca tuturor le-ar prinde bine cate un dus rece al realitatii. In special unora care viseaza arcuri electrice, baterii si frunzulitze verzi pe pereti:

    Ca sa va starnesc curiozitatea: In africa traiesc 1.26 MILIARDE de oameni. 500 de milioane nu au electricitate. In următorii ani, în Africa vor fi construite numeroase centrale electrice pe bază de cărbune, cu o capacitate totală de peste 47 de milioane de kilowaţi!

    Pentru ca una e luma reala, alta sunt cretinetzii rupti de realitate de la Bruxelles si de aiurea.

    https://adevarul.ro/international/europa/planeta-arde-europa-piaptana-1_62137d925163ec4271430aae/index.html

    Enjoy! :)
    10 8
  • Seriff
    @Pmc, normal, dar asa e cand niste idioti care stau toata ziua in birouri iau niste decizii pentru niste oameni pe care nu ii intreaba nimeni daca vor sa fie luate deciziile alea.
    9 4
  • andrei
    am condus una din 2018. nu, mersi. faci cu volanul stanga-dreapta la 70 la ora, zici ca esti cu barca. feelingul meu, of course. plus ca nu imi place cum se simte in mers o electrica.
    7 4
  • Edikkk
    Da, Andrei, dar nu o electrică.... ci această electrică

    Una serioasă nu are problema descrisă de tine
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru