Cea de-a doua generație Nissan Leaf a fost lansată în 2018, iar acum, constructorul nipon a lansat un facelift pentru acesta. Pe lângă îmbunătățiri minore la exterior, noul Leaf este disponibil și cu două opțiuni de acumulatori. Bateria mai mare promite o autonomie de 385 de kilometri în regim WLTP, iar modelele echipate cu acest acumulator vor purta numele Leaf e +.
Deși pare greu de observat la prima vedere, există câteva modificări minore aduse la exterior. Remarcăm că Leaf facelift primește noua siglă Nissan, introdusă în 2021, ce poate fi văzută în zona grilei, pe ușa portbagajului, la roți și la interior pe volan. Zona unde ar fi grila este acum vopsită în negru, indiferent de culoarea aleasă.
La acest capitol sunt disponibile două noi nuanțe de albastru, numite Universal Blue și Magnetic Blue. În paleta de culori mai sunt incluse și 5 opțiuni de vopsele în două tonuri. De asemenea, sunt disponibile și jante noi cu dimensiuni de 16 sau 17 inch.
Ca dotări, Leaf facelift păstrează sistemul de asistență ProPILOT pentru pornire, oprire și menținerea distanței regulamentare față de vehiculul din față, precum și tehnologia e-Pedal, care permite accelerarea, decelerarea și frânarea cu numai o singură pedală. habitaclului.
Sistemul multimedia NissanConnect este compatibil cu Apple CarPlay și Android Auto. Cu ajutorul aplicației de telefon cu același nume, pot fi accesate funcții de la distanță, precum reglarea temperaturiiDe asemenea, Nissan Leaf va putea fi conectat și la Amazon Alexa cu ajutorul aplicației menționate mai sus. Odată cu lansarea lui Leaf facelift, Nissan a declarat că dorește să lanseze 23 de modele noi electrificate, iar dintre ele, 15 vor fi pur electrice până în 2030.
Noul Nissan Leaf facelift va fi disponibil în Europa din aprilie.
via Nissan
Cum văd că vă pricepeți și la medicină și la (in)competențele inginerilor, ca tot românul de altfel, permiteți-mi să mă retrag din discuție și să nu-mi dau cu părerea despre deciziile inginerilor de la vw versus inginerii de la Nissan.
P.S. Nu știu de unde ați înțeles că discuția era strict pe modelul vw id. Susțineam că, în general, tamburii sunt de preferat fiind mai ieftini și mai ușor de intreținut, pe mașini de putere mică și low cost. Fiind dispus să dau, mai degrabă, credit inginerilor care au proiectat-o decât amatorilor de pe internet. Mă rog, cam asta este ideea.
Răcirea bateriilor cu aer, în continuare?
Fără pompă de căldură?
Mda
Ca sa va starnesc curiozitatea: In africa traiesc 1.26 MILIARDE de oameni. 500 de milioane nu au electricitate. In următorii ani, în Africa vor fi construite numeroase centrale electrice pe bază de cărbune, cu o capacitate totală de peste 47 de milioane de kilowaţi!
Pentru ca una e luma reala, alta sunt cretinetzii rupti de realitate de la Bruxelles si de aiurea.
https://adevarul.ro/international/europa/planeta-arde-europa-piaptana-1_62137d925163ec4271430aae/index.html
Enjoy! :)
Una serioasă nu are problema descrisă de tine