Nissan prezintă noul GT-R pentru piața japoneză: 2 ediții speciale cu o producție limitată la 100 de exemplare

de Alexandru Monenciu
Marti, 14.09.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan a lansat oficial noul GT-R (model 2022) destinat pieței din Japonia. Gama include două ediții speciale care urmează să fie replicate în doar 100 de exemplare, în total.

Nissan a lansat modelul GT-R în urmă cu 14 ani. Cu un motor V6 de 3.8 litri, twin-turbo, tehnologie din belșug și o tracțiune integrală inovatoare, modelul nipon s-a impus rapid în clasamentul celor mai bune mașini de performanță din lume.

Anii au trecut, dar constructorul nipon de automobile nu a renunțat la GT-R și nici nu a lansat un succesor. Așa se face că, și în prezent, acest model a rămas în mare parte la fel, cel puțin din punct de vedere tehnic.

Nissan a prezentat acum noul GT-R (model 2022) pentru piața japoneză. Marea noutate o reprezintă cele două ediții speciale care urmează să fie replicate în 100 de exemplare în total. Numele lor este GT-R Premium edition T-Spec și GT-R Track edition engineered by Nismo T-Spec.

Le putem spune, pe scurt, GT-R T-Spec. Pe lângă emblemele care te anunță că ai de-a face cu un GT-R special, cele două vin echipate cu frâne carbon ceramice, jante Rays aurii, eleron din fibră de carbon și două nuanțe de caroserie speciale.

Prima este Millennium Jade.

Fanii înrăiți o cunosc deja, ea fiind folosită ultima dată la celebrul R34 GT-R V-Spec II Nur, unul dintre cele mai rare GT-R-uri din câte au existat. Cea de-a doua este denumită Mov Midnight și este inspirată de Aurora Boreală.

Totodată, mai putem spune că acest Mov Midnight este o interpretare modernă a culorilor Midnight Opal (folosită la o ediție specială din 2014) și Mov Midnight III de pe vechiul Skyline R34 V-Spec.

Noul Nissan GT-R Premium edition T-Spec vine cu un interior special, dar și cu o suspensie îmbunătățită.

Cât despre GT-R Track Edition engineered by Nismo T-Spec, acestea plusează cu un plafon și un portbagaj confecționate din fibră de carbon. Motorul de 3.8 litri, twin-turbo, rămâne neschimbat, astfel că dezvoltă în continuare 573 de cai putere.

Ambele ediții speciale GT-R T-Spec sunt programate să debuteze pe piața din Japonia în a doua jumătate a lunii octombrie.

via Nissan

Comentarii (8)

  • Edikkk
    100 de exemplare strecurate acolo pentru ăia bășinoșii cu criza vârstei / lor mijlocii

    maşină care este uzată moral, arde suc de dinozauri, împuţind atmosfera.

    Eu nu ştiu cât de nesimţit să fii, să te lauzi cu maşină care în spate emană doar dezastru !!!??!?

    Mi-ar fi rușine să am bani şi să îmi cumpăr aşa ceva, dar total de neconceput să mă mai şi laud !
    5 30
  • Edikkk
    Am uita sa zic ca-i uzata moral. Rusine Nissan,bravo Tesla,sa-ti fie rusine,Dinu Patriciu!
    10 11
  • Edikkă taikă, vecinul @netam-nissan mi-a zis să-ți trag o palmă roșie pentru dezastrele pe care TU le emani p-acilea, dar i-am zis că mă abțin ca să nu fiu la fel de e-catâr intolerant.

    Mesajul lui @netam (clar fan Nissan-San) merită însă transmis:
    ”Păi nu matale-i lăudai pe japi pentru e-Power, Leaf, Ariya și alte electrocaznice, bibicule?!
    ...Și-atunci de ce-ți pute cu huiduieli grobiene o cât de mică diversitate??
    Înțeleg să respecți zicala ”Țara te vrea prost”, dar să confirmi că ”Universul vrea să fii noaptea minții” e prea de oaie...
    27 0
  • @Edikkk-faptul ca mereu iesi in fata cu aceeasi fraza obosita este una. Dar in momentul cand arunci cu apelative total deplasate fata de cum gandesc altii, numindu-i "nesimtiti" sau " basinosi" este total deplasat. Nesimtire nu este sa iti exprimi opinia in legatura cu o masina sau alta sau ce iti place/ nu iti place in legatura cu o tehnologie, dar nesimtire este sa jignesti pe cine nu gandeste ca tine in conditiile in care nimeni nu are adevarul absolut. Ceea ce faci tu pe aici nu este cu nimic diferit de altii care sunt in cealalta "tabara" si striga cat de "prost " esti tu. Asa nu o sa castigi adepti pentru ideile tale ci, din contra, o sa iti atragi doar antipatie. Si asta vine de la cineva care apreciaza tehnologia electrica pe care incerci sa o promovezi.
    19 1
  • @Edikkk-faptul ca mereu iesi in fata cu aceeasi fraza obosita este una. Dar in momentul cand arunci cu apelative total deplasate fata de cum gandesc altii, numindu-i "nesimtiti" sau " basinosi" este total deplasat. Nesimtire nu este sa iti exprimi opinia in legatura cu o masina sau alta sau ce iti place/ nu iti place in legatura cu o tehnologie, dar nesimtire este sa jignesti pe cine nu gandeste ca tine in conditiile in care nimeni nu are adevarul absolut. Ceea ce faci tu pe aici nu este cu nimic diferit de altii care sunt in cealalta "tabara" si striga cat de "prost " esti tu. Asa nu o sa castigi adepti pentru ideile tale ci, din contra, o sa iti atragi doar antipatie. Si asta vine de la cineva care apreciaza tehnologia electrica pe care incerci sa o promovezi.
    7 2
  • Seriff
    Eu nu inteleg la ce va bateti capul cu e-dick, e clar ca omul nu are ce face, posteaza zi noapte acceasi replica (uzata moral, suc de dinozauri etc). Sa ii explici ceva e ca si cum ai vorbi cu un perete. Ar trebui banat de pe sectiunea de comentarii.
    19 1
  • Edi de la kkk
    Eu nu inteleg un lucru, de ce mai bagati in seama nesimtitul?
    13 1
  • Edikkk
    Dle Kiro, da, aşa este.

    Da, Nissan au avut o poziţie foarte bună în 2016, cu sistemul E-power.

    Foarte bună.

    Dar.... nu au vândut sistemul cu Nissan Note decât în Japonia, care a avut brusc 3 luni locul 1 în vânzări în Japonia,... şi Indonezia.

    Atât. Apoi nimic să facă E-power la toate modelele sau să facă şi versiunea PHEV. Nimic.

    Au tot spus că fac Infiniti full EV, dar nici până azi nu există măcar E-power, darămite PHEV.

    Iar industria auto a fost răvăşită de Tesla.

    Iar Nissan, nu a făcut absolut niciun pas, de atunci. Absolut nici unul.

    Mi-ar fi plăcut să avem diversitate, dar nu este vina mea că în 5 ani de zile, Nissan nu a făcut nimic, decât să îşi aresteze CEO, să lupte împotriva Renault care i-a salvat în trecut, etc etc

    Nissan leaf au avut o inovaţie foarte bună, e-pedal, dar bateriile cam tot aceleaşi...

    A nu inova astăzi, a sta pe loc, este egal cu a te scufunda uşor uşor în subsolul clasamentului.

    Să scoată Nissan electrica cu 400 km range, răcire cu apă (chinezii au trecut la răcirea cu ulei!!) şi încărcare rapidă, minim 150 kw, sau măcar un PHEV E-power de minim 80 km și sunt pe lista mea.
    2 18

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru