Nissan a lansat modelul GT-R în urmă cu 14 ani. Cu un motor V6 de 3.8 litri, twin-turbo, tehnologie din belșug și o tracțiune integrală inovatoare, modelul nipon s-a impus rapid în clasamentul celor mai bune mașini de performanță din lume.
Anii au trecut, dar constructorul nipon de automobile nu a renunțat la GT-R și nici nu a lansat un succesor. Așa se face că, și în prezent, acest model a rămas în mare parte la fel, cel puțin din punct de vedere tehnic.
Nissan a prezentat acum noul GT-R (model 2022) pentru piața japoneză. Marea noutate o reprezintă cele două ediții speciale care urmează să fie replicate în 100 de exemplare în total. Numele lor este GT-R Premium edition T-Spec și GT-R Track edition engineered by Nismo T-Spec.
Le putem spune, pe scurt, GT-R T-Spec. Pe lângă emblemele care te anunță că ai de-a face cu un GT-R special, cele două vin echipate cu frâne carbon ceramice, jante Rays aurii, eleron din fibră de carbon și două nuanțe de caroserie speciale.
Prima este Millennium Jade.
Fanii înrăiți o cunosc deja, ea fiind folosită ultima dată la celebrul R34 GT-R V-Spec II Nur, unul dintre cele mai rare GT-R-uri din câte au existat. Cea de-a doua este denumită Mov Midnight și este inspirată de Aurora Boreală.
Totodată, mai putem spune că acest Mov Midnight este o interpretare modernă a culorilor Midnight Opal (folosită la o ediție specială din 2014) și Mov Midnight III de pe vechiul Skyline R34 V-Spec.
Noul Nissan GT-R Premium edition T-Spec vine cu un interior special, dar și cu o suspensie îmbunătățită.
Cât despre GT-R Track Edition engineered by Nismo T-Spec, acestea plusează cu un plafon și un portbagaj confecționate din fibră de carbon. Motorul de 3.8 litri, twin-turbo, rămâne neschimbat, astfel că dezvoltă în continuare 573 de cai putere.
Ambele ediții speciale GT-R T-Spec sunt programate să debuteze pe piața din Japonia în a doua jumătate a lunii octombrie.
via Nissan
maşină care este uzată moral, arde suc de dinozauri, împuţind atmosfera.
Eu nu ştiu cât de nesimţit să fii, să te lauzi cu maşină care în spate emană doar dezastru !!!??!?
Mi-ar fi rușine să am bani şi să îmi cumpăr aşa ceva, dar total de neconceput să mă mai şi laud !
Mesajul lui @netam (clar fan Nissan-San) merită însă transmis:
”Păi nu matale-i lăudai pe japi pentru e-Power, Leaf, Ariya și alte electrocaznice, bibicule?!
...Și-atunci de ce-ți pute cu huiduieli grobiene o cât de mică diversitate??
Înțeleg să respecți zicala ”Țara te vrea prost”, dar să confirmi că ”Universul vrea să fii noaptea minții” e prea de oaie...
Da, Nissan au avut o poziţie foarte bună în 2016, cu sistemul E-power.
Foarte bună.
Dar.... nu au vândut sistemul cu Nissan Note decât în Japonia, care a avut brusc 3 luni locul 1 în vânzări în Japonia,... şi Indonezia.
Atât. Apoi nimic să facă E-power la toate modelele sau să facă şi versiunea PHEV. Nimic.
Au tot spus că fac Infiniti full EV, dar nici până azi nu există măcar E-power, darămite PHEV.
Iar industria auto a fost răvăşită de Tesla.
Iar Nissan, nu a făcut absolut niciun pas, de atunci. Absolut nici unul.
Mi-ar fi plăcut să avem diversitate, dar nu este vina mea că în 5 ani de zile, Nissan nu a făcut nimic, decât să îşi aresteze CEO, să lupte împotriva Renault care i-a salvat în trecut, etc etc
Nissan leaf au avut o inovaţie foarte bună, e-pedal, dar bateriile cam tot aceleaşi...
A nu inova astăzi, a sta pe loc, este egal cu a te scufunda uşor uşor în subsolul clasamentului.
Să scoată Nissan electrica cu 400 km range, răcire cu apă (chinezii au trecut la răcirea cu ulei!!) şi încărcare rapidă, minim 150 kw, sau măcar un PHEV E-power de minim 80 km și sunt pe lista mea.