Renault și Nissan intenționează să ofere la jumătatea lunii mai primele informații despre noua strategie de dezvoltare a Alianței, în ciuda faptului că industria auto traversează în prezent o perioadă dificilă din cauza pandemiei de coronavirus SARS-CoV-2.
De la începutul acestui an, acțiunile Renault au scăzut cu 58%, iar cele ale Nissan cu 46%, inclusiv pe fondul scăderii vânzărilor și a profitului.
Șeful Nissan a spus atunci că “dacă planul nu este bine explicat și înțeles (…) oamenii nu vor crede că Nissan poate reveni.”
Pe fondul acelor informații, agenția Reuters citează surse “la nivel înalt” care spun că Nissan se pregătește de o restructurare radicală, provocată atât de criza COVID-19, cât și de perioada dificilă începută cu scandalul Carlos Ghosn.
“Noul Nissan” ar urma să devină un producător “mai mic”, al cărui vânzări anuale să scadă cu circa un milion de unități, potrivit surselor din cadrul constructorului nipon.
“Timp de mai mulți ani, Nissan și-a dorit să vândă 7-8 milioane de mașini în fiecare, însă compania nu a reușit niciodată să depășească borna de 5 milioane,” a spus una dintre surse.
O altă sursă susține că “redimensionarea” este un scenariu analizat în mod serios și că ținta de vânzări ar putea să fie chiar sub 5 milioane de unități.
Nissan a refuzat să comenteze informațiile, spunând că va oferi detaliile noului plan în luna mai.Via Reuters
5-7 ani garanție ( nu mai țin minte sigur ) fără limită de kilometri
Mașini echipate decent la prețuri bune
Promoții foarte ok, cel puțin la actuala Elantra m-a surprins
1.6 benzină aspirată, pachet exclusiv + cutie automată cu convertizor de cuplu dacă nu mă înșel ; 20.000 euro, preț promoție 19.451 euro, se mai adaugă Pret Program Hyundai 2020, 17.951 ceea ce nu este rău deloc.
Nu știu pe termen lung cum se comportă mașinile celor de la Hyundai & Kia astea noi, cele vechi totuși au fost decente și încă le vezi pe străzi chiar și acum.
Când vrei să te impui pe piață, trebuie să vii cu ceva serios și să dovedești niște lucruri.
Consider că merită să-ți cumperi o mașină nouă dacă nu intenționezi să o vinzi după 2-3 ani, dacă dorești să o cumperi ca apoi după jumătate de an, un an, doi sau chiar mai puțin de atât cum mai vâd pe OLX și-mi pun mereu niște semne de întrebare, atunci nu merită să-ți cumperi o mașină nouă.
Mitsubishi mereu a excelat la mașini sportive și la pickup-uri și cam atât
Nissan producea mașini decente până în 96 cred, apoi când au fost cumpărați de Renault s-a stricat toată treaba, mai ales la cutiile automate.
Dieselul la ora actuală nu-și mai arată potențialul la mașinile obișnuite, motoarele noi sunt complexe, sensibile, merită doar dacă faci mulți km și mergi doar pe exterior.
gtr-ul ramine cel mai ieftin monstru chiar daca japii castiga doar 90 euroi la masina vanduta si nu 86 de mii ca fierarii.
nu mai zic de nissan juke f. durabil desi e asa urat ca nici tata virusilor nu se apropie de el si nici de proprietaru lui.
de nissan tiida sedan al meu ce sa mai zic ca pune pe goana si ciuma la o adica.
i-am pus totusi o masca la radiator ca precautie sa nu ia vreun germene in parcare de la skodele vecinilor.
Tiida vecinului meu netam-nissan a fost și ea fiabilă, nu doar spațioasă, dar candidează cu succes la titlul de cea mai urâtă mașină EVER -- în unele sondaje le *învinge* chiar pe hidoasele Pontiac Aztek ori SsangYong Rodius.
Predicția scăderii spre milion îmi pare totuși exagerată luând în calcul popularitatea mărcii în Asia, chiar dacă scăderea e evidentă în Europa și mai ales peste Ocean - până și Mazda produce cca.1,5 milioane mașini.