Nissan Pathfinder Hybrid a debutat la Salonul Auto de la New York în versiunea de serie, exemplarul din imagini fiind destinat pieţei din Statele Unite ale Americii. Modelul este animat de un motor pe benzină de 2.5 litri, supraalimentat, cuplat unui motor electric de 15 kW. Împreună, cele două unităţi formează un sistem hibrid care livrează 250 CP şi 329 Nm. Transmisia este un CVT Xtronic, iar întregul sistem de propulsie este gestionat de un set de ambreiaje dezvoltat de Nissan, pentru a asigura o trecere imperceptibilă între cele două motoare. Bateriile sunt montate sub cel de-al treilea rând de scaune, păstrând modularitatea celui de-al doilea rând de scaune.
Versiunea hibridă a lui Pathfinder are un consum mediu declarat de nouă litri la sută. În comparaţie cu versiunea 3.5 V6, vorbim despre o diferenţă de 24%, potrivit datelor anunţate pentru piaţa americană. Pathfinder Hybrid este disponibil atât într-o versiune cu tracţiune faţă, cât şi în versiuni cu sistemul All-Mode 4x4-i, care oferă tracţiune integrală decuplbilă.
Indiferent de sistemul de tracţiune ales, modelul are un sistem Hill Start Asssist. La nivelul design-ului exterior, modelul prezintă blocuri optice cu LED-uri şi o serie de sigle specifice care ne anunţă că vorbim despre un hibrid. Interiorul beneficiază de aceleaşi elemente ca şi versiunile cu motorizări otto cu excepţia afişajului din centrul ceasurilor de bord, unde sunt prezentate informaţii cu privire la sistemul hibrid al SUV-ului japonez. Americanii vor primi noul Pathfinder Hybrid începând cu vara anului curent. Pentru moment, nu avem informaţii despre disponibilitatea acestei versiuni pe piaţa europeană.Via Carscoop
e prea umflata caroseria!
exterior sub nivelul marii
dar ce conteaza, cine are nevoie isi cumpara si un porc spinos ca animal de companie
NIci o legatura cu imaginea de offroader, dupa cum sugereaza numele.