Constructorii auto au început să-și rărească prezența la marile saloane auto la nivel global, iar tradiționalul Salon Auto de la Paris care va avea loc la începutul lunii octombrie nu va face excepție de la această regulă.
Primul producător care confirmă că va absenta de la Paris este Nissan, care explică prin vocea lui Bernard Loire, președintele constructorului japonez pentru Europa de Vest, că "am fost la Geneva și la show-urile dedicate digitalului și noilor tehnologii".
Organizatorii Salonului Auto de la Paris încearcă să prevină un "exod" în masă al constructorilor și au anunțat deja o serie de măsuri.
Prima dintre ele vizează reducerea numărului de zile în care salonul este deschis publicului de la 16 la 11, pentru ca producătorii să-și reducă costurile asociate cu chiria pentru spații, facturile pentru cazarea la hoteluri sau plata angajaților care sunt prezenți zilnic la eveniment. De asemenea, în cadrul ediției din acest an vor fi amenajate zone noi, dedicate în special noilor tehnologii.
Salonul Auto de la Paris resimte o scădere de popularitate încă de la ediția precedentă din 2016, când numărul total al vizitatorilor a fost de 1.07 milioane de persoane, cu 14% mai puțin decât în 2014.
În plus, și alte mari saloane întâmpină probleme similare: BMW și Mercedes au renunțat la particparea la Salonul Auto de la Detroit, eveniment care este pus din ce în ce mai mult în umbră de târgul de tehnologie Consumer Electronics Show (CES), care are loc tot în Statele Unite cu circa o săptămână mai devreme.
Via Caradisiac
Comentarii (1)