Nissan Leaf a debutat la finalul anului 2010 și până în februarie 2022 au fost comercializate 577.000 de exemplare. Modelul electric a fost bine primit încă de la început, câștigând premiul Green Car Vision Award în 2010, Mașina Anului în Europa și Mașina Anului în Lume, ambele în 2011.
În ciuda acestor lucruri, viitorul lui Nissan Leaf părea incert la un moment dat. Gama a fost mult simplificată și au apărut chiar zvonuri că japonezii ar putea renunța la acest model.
Acum, cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles, directorul de marketing pe partea de modele electrice din cadrul Nissan a calmat spiritele. Potrivit lui Aditya Jairaj, Leaf nu va dispărea din portofoliul mărcii nipone.
Din păcate, oficialul nu a oferit mai multe detalii. Așadar, încă nu știm sub ce formă va fi păstrat acest model.
Actuala generație, a doua, a fost prezentată în octombrie 2017 și a debutat pe piață în 2018. În primul an, peste 87.000 de clienți, din lumea întreagă, au optat pentru Nissan Leaf, plasându-l pe locul 3, în spatele lui Tesla Model 3 și Baic EC-Series.
via Autoblog
Sunt cei care fac şi cei care vorbesc...
Cică-s cu zero emisii, da nu-s, ca se încarcă cu curent produs cu emisii. In fapt Electrica poluează si când stă. Electricele sunt un fel de Terminator… n-ai cum sa le “oprești”.
Cică au mulți cai, da nu le poți “călca” pentru ca se termina rapid bateria.
Cică se ieftinesc, dar se scumpesc.
Prețul este fals ca-i subvenționat cu taxe de la toți amărâții sa beneficieze elitele.
Cu furtul acesta (numit subvenție ECO), au reușit in sfârșit sa returneze banii bogățiilor pe care ia furat Robin Hood, cu dobânda bine’nteles.
In cazul de față si numele-i minciuna, la cât “trage” o baterie ar trebui să-i spună stâncă, nu frunză.