Când a debutat pentru prima oară, în urmă cu 15 ani, Nissan GT-R (R35) a fost o minune a tehnicii, în special datorită sistemului de propulsie și a tracțiunii integrale cu care era echipat. În linie dreaptă, a întrecut multe supercar-uri ale momentului, inclusiv de la Ferrari și Lamborghini.
De atunci, însă, GT-R a primit mai multe îmbunătățiri, dar nici o generație nouă, astfel că, în prezent, este privit ca un dinozaur.
La finalul anului trecut, Nissan a oprit comercializarea modelului GT-R în Australia, iar în martie 2022 l-a retras și din Europa. Motivul este simplu: legislația europeană, cu privire la emisiile de CO2, tot mai strictă.
În aceste condiții, Nissan se gândește destul de serios să transforme GT-R-ul într-un model pur electric. Cel puțin asta susține directorul de operațiuni din cadrul Nissan.
"Cred că este prea devreme să spun când, dar cu siguranță va veni într-o zi," a declarat Ashvani Gupta pentru publicația Top Gear.
Potrivit acestuia, în prezent, sistemele de propulsie electrice nu sunt pregătite pentru aplicații de înaltă performanță.
"Nu găsim tehnologia necesară pentru a defini ceea ce sunt modelele Z și GT-R," susține Gupta.via Motor1
Europa se prăbușește, puterea de cumpărarea scade de la o săptămâna la alta, suntem in pragul colapsului economic, da UK nu o sa aibă ce sa facă cu electricitatea verde din 2030. Ne ia naiba de 10 ori pana in 2030. Tu alegi ce crezi si cum îți organizezi logica…
Mulțumesc de link, din păcate cred ca este abureala si bluf.
Nu in ultimul rând UK nu este reprezentativa la nivel global. Sunt intr-o zona in care curenții de aer pot susține o creștere considerabila a producție de electricitate… da sa dea pe afara hai ca-i bună. Da ce nu pot exporta?
Să-și facă industrie consumatoare de electricitate si dacă o au gratis rup tot…
Ești chiar așa naiv?
Margaret Thatcher