Nissan a mizat puternic pe lansarea unor modele neconvenţionale precum Qashqai şi Juke, iar acestea contribuie acum în proporţie de 70% la vânzările din Europa ale producătorului japonez.
Între timp, piaţa de SUV-uri şi crossovere a înregistrat creşteri considerabile în ultimii ani, ceea ce determină Nissan să anticipeze că acestea vor avea vânzări mai mari decât segmente tradiţionale precum sedanurile, hatchback-urile şi break-urile în cel mult doi ani.
"Acum 7 ani am lansat Qashqai şi eram singuri pe piaţă. Acum competiţia este formată din 20 de modele. Acelaşi lucru este valabil şi pentru Juke. Nu avea niciun rival, iar acum sunt 13-14. Vânzările lui Qashqai vin de peste tot, iar asta înseamnă că acest concept răspunde nevoilor celor mai mulţi oameni. În plus, avem segment, precum cel mediu, în care scăderea este mai mare ca niciodată", spune Guillaume Cartier, şeful Nissan Europa.
Pe de altă parte, Nissan consideră că maşinile electrice vor deveni cu adevărat atractive atunci când vor avea autonomii de 500 de kilometri, iar tendinţa de creştere a vânzărilor se observă deja în detrimentul propulsiilor diesel."Vânzările de diesel-uri vor scădea, iar trendul a început înainte de Dieselgate. electrice. Când maşinile electrice vor putea călători mai mult de 400-500 de kilometri, anxietatea autonomiei va dispărea", anticipează Cartier.
În clasa mică, penetrarea motoarelor pe benzină este deja mai mare decât cea a diesel-urilor. Acest lucru ajută maşinileVia Automotive News
Comentarii (0)