Nissan: „Noul Pulsar ţinteşte nivelul de rafinament atins de VW Golf şi Audi A3”

de Bogdan Mirică
Luni, 07.07.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan nu vrea să poziţioneze noul Pulsar ca o compactă care mizează în primul rând pe sportivitate. Japonezii vor ca publicul să vadă în noul Pulsar o maşină confortabilă şi tehnologizată.

În condiţiile în care toţi producătorii auto îşi concentrează atenţia asupra spiritului sportiv şi designului agresiv pentru a cuceri publicul din segmentul compact, Nissan a înţeles că trebuie să iasă din rând şi să încerce o altă reţetă.

Noul Pulsar, propunerea japonezilor pentru segmentul C, îşi doreşte să fie o maşină diferită de contracandidaţii săi, mizând pe aspecte mult mai importante. Potrivit constructorului nipon, noul Pulsar, intrat deja în producţie la uzina Nissan din Sunderland, Marea Britanie, va fi un produs orientat spre confortul pasagerilor şi nu neapărat spre sportivitate.

O recunoaşte chiar Andy Palmer, vice-preşedintele Nissan, care defineşte Pulsar ca fiind un element de tranziţie între crossover-ul compact Qashqai şi modelele mai mici din gamă. Pulsar trebuie să menţină în gamă vechii clienţi de Qashqai, de aceea manevrabilitatea şi ţinuta de drum vor împrumuta din caracteristicile crossover-ului.

Referindu-se la nivelul de confort pe care îl va oferi noua compactă, Palmer a fost curajos în afirmaţii, afirmând un spirit premium pentru Pulsar, care va dovedi un nivel de rafinament superior unor rivali germani precum Volkwagen Golf şi Audi A3.

„Suspensia e foarte confortabilă şi nu transmite impulsuri în interiorul maşinii.

Cu toate acestea se dovedeşte solidă şi neutră. Ieri am dezactivat sistemul VDC (controlul stabilităţii) şi am început să forţez maşina în câteva sensuri giratorii. Este o maşină foarte echilibrată, dar nu i-am oferit neapărat o direcţie precisă. Este o direcţie orientată mai degrabă către utilizare urbană şi clienţi normali. Nivelurile de vibraţie şi zgomot de la interior sunt foarte reduse şi sunt mai bune decât ale competitorilor noştri. Estomparea zgomotului de vânt la rulare este excelent şi nivelul de zgomot structural este foarte bun”, a declarat Andy Palmer, cu ocazia Festivalului de la Goodwood..

Întrebat ce diferenţiază Pulsar de actualul Qashqai, Palmer a subliniat: „hatchback-ul prezintă un design emoţional la exterior şi tehnologizat la interior”. Mai mult decât atât, Palmer a ţinut să precizeze că profilul noului Pulsar este cel mai bine conturat din segment, ceilalţi rivali mizând mai mult de aspectul frontal şi posterior şi mai puţin pe cel lateral.

Această trăsătură a fost caracterizată ca fiind identitatea revoluţionară a noii compacte.

Pulsar va ajunge pe piaţa europeană în toamna acestui an.

via autoexpress

Comentarii (9)

  • Suleyman Cunoscatoru
    Am mai vazut zmei din astia. Este foarte greu sa atinga obiectivul. Intai trebuie sa spele imaginea patata de modelul Tida.
    32 5
  • si nu uitati de preturi, tot acolo tre sa fie...
    tot un renault cu sigla de nissan e.
    20 13
  • @mog: nu inteleg afirmatia ta, ca e renault cu sigla de nissan.
    vrei sa zici ca renault face lucruri proaste? poti sa detaliezi la ce te referi? motoare? cutii de viteze? sasiuri? ce e asa de prost?
    Interiorul e la standard de nissan, exteriorul la fel. Platforma e in colaborare cu renault, normal, dar nu e facuta numai de renault in primul rand, si chiar daca ar fi, asta ar fi doar un motiv de bucurie, Megane are motoare si cutii fenomenale care nu uita, inca detin recordul la Nurburgring!
    15 16
  • nu stiu de unde ai scos tu asta cu renault face lucruri proaste, eu n`am afirmat asa ceva.
    renault a anuntat de multe ori in trecut ca vor sa se bata cu golf, de la egal la egal. n`au reusit, de fapt nimeni nu reuseste sa ajunga acolo langa golf, desi calitatea rivalilor a crescut, si gasesti probabil alte masini de clasa compacta, cu un raport pret calitate mai bun.dar sa vii cu un megane rebranduit (mai mult sau mai putin) si sa spui ca o sa fim langa golf, asa din prima, e o alta incercare amuzanta, sortita esecului din start. bine, ei pot sa`si propuna orice, insa slabe sanse sa vii langa rege.
    si spun asta din perspectiva unui om care nu`si va lua niciodata un golf, care prefera japonezele oricand.
    13 8
  • Detin un golf 6, 1.6 TDI si un megane 3, 1.5 DCI...Golful a fost rege cam pana in anii 2005 ca si fiabilitate, dupa 2008, toyota face legea...insa pana nu moare conceptul de "masina nemteasca" nu se va schimba parerea romanilor.Nu pot spune ca am probleme cu niciuna din masini, insa Renault megane pe care il detin exceleaza la tot(fiind varianta estate - break), fata de Golf, doar sistemul audio nu este asa de performant.
    Asta este strict din parerile reale pe care mi le fac eu din masinile mele, e si normal sa existe si altele.Eu sunt chiar pro Renault tinand cont de marile imbunatatiri din ultimii 3 ani.
    Numai bine, va salut!
    6 5
  • golf e cel mai vandut model auto in europa, de multi ani. o fi bun sau nu, fiabil sau nu, nu discutam asta acum, ci discutam strict de vanzari si cota de piata. deci probabil ca e si bun.
    eu doar remarc faptul ca nissan putea fi mai modest cand a anuntat ca vor sa vina la nivelul golf, asa direct cu primul lor model cu adevarat compact.
    9 6
  • cineva
    Imi place treaba asta cu "Renault cu sigla de Nissan".
    Arata ce specialist e cel care o spune.

    Ultima data am auzit-o spusa despre Navara. Si atunci baiatul avea tot asa mare dreptate.
    11 7
  • Translate
    Daca prind o zi linistita si fara vant, pe autostrada cu 130 nu o sa am "zgomot de vant la rulare" ? sau poate omul se refera la "zgomot aerodinamic" dar traducerea e facuta pe genunchi?
    1 0
  • As alege oricand un Nissan in fata unui Volkswagen.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru