În condiţiile în care toţi producătorii auto îşi concentrează atenţia asupra spiritului sportiv şi designului agresiv pentru a cuceri publicul din segmentul compact, Nissan a înţeles că trebuie să iasă din rând şi să încerce o altă reţetă.
Noul Pulsar, propunerea japonezilor pentru segmentul C, îşi doreşte să fie o maşină diferită de contracandidaţii săi, mizând pe aspecte mult mai importante. Potrivit constructorului nipon, noul Pulsar, intrat deja în producţie la uzina Nissan din Sunderland, Marea Britanie, va fi un produs orientat spre confortul pasagerilor şi nu neapărat spre sportivitate.
O recunoaşte chiar Andy Palmer, vice-preşedintele Nissan, care defineşte Pulsar ca fiind un element de tranziţie între crossover-ul compact Qashqai şi modelele mai mici din gamă. Pulsar trebuie să menţină în gamă vechii clienţi de Qashqai, de aceea manevrabilitatea şi ţinuta de drum vor împrumuta din caracteristicile crossover-ului.
Referindu-se la nivelul de confort pe care îl va oferi noua compactă, Palmer a fost curajos în afirmaţii, afirmând un spirit premium pentru Pulsar, care va dovedi un nivel de rafinament superior unor rivali germani precum Volkwagen Golf şi Audi A3.
„Suspensia e foarte confortabilă şi nu transmite impulsuri în interiorul maşinii. VDC (controlul stabilităţii) şi am început să forţez maşina în câteva sensuri giratorii. Este o maşină foarte echilibrată, dar nu i-am oferit neapărat o direcţie precisă. Este o direcţie orientată mai degrabă către utilizare urbană şi clienţi normali. Nivelurile de vibraţie şi zgomot de la interior sunt foarte reduse şi sunt mai bune decât ale competitorilor noştri. Estomparea zgomotului de vânt la rulare este excelent şi nivelul de zgomot structural este foarte bun”, a declarat Andy Palmer, cu ocazia Festivalului de la Goodwood..
Cu toate acestea se dovedeşte solidă şi neutră. Ieri am dezactivat sistemulÎntrebat ce diferenţiază Pulsar de actualul Qashqai, Palmer a subliniat: „hatchback-ul prezintă un design emoţional la exterior şi tehnologizat la interior”. Mai mult decât atât, Palmer a ţinut să precizeze că profilul noului Pulsar este cel mai bine conturat din segment, ceilalţi rivali mizând mai mult de aspectul frontal şi posterior şi mai puţin pe cel lateral.
Această trăsătură a fost caracterizată ca fiind identitatea revoluţionară a noii compacte.Pulsar va ajunge pe piaţa europeană în toamna acestui an.
via autoexpress
tot un renault cu sigla de nissan e.
vrei sa zici ca renault face lucruri proaste? poti sa detaliezi la ce te referi? motoare? cutii de viteze? sasiuri? ce e asa de prost?
Interiorul e la standard de nissan, exteriorul la fel. Platforma e in colaborare cu renault, normal, dar nu e facuta numai de renault in primul rand, si chiar daca ar fi, asta ar fi doar un motiv de bucurie, Megane are motoare si cutii fenomenale care nu uita, inca detin recordul la Nurburgring!
renault a anuntat de multe ori in trecut ca vor sa se bata cu golf, de la egal la egal. n`au reusit, de fapt nimeni nu reuseste sa ajunga acolo langa golf, desi calitatea rivalilor a crescut, si gasesti probabil alte masini de clasa compacta, cu un raport pret calitate mai bun.dar sa vii cu un megane rebranduit (mai mult sau mai putin) si sa spui ca o sa fim langa golf, asa din prima, e o alta incercare amuzanta, sortita esecului din start. bine, ei pot sa`si propuna orice, insa slabe sanse sa vii langa rege.
si spun asta din perspectiva unui om care nu`si va lua niciodata un golf, care prefera japonezele oricand.
Asta este strict din parerile reale pe care mi le fac eu din masinile mele, e si normal sa existe si altele.Eu sunt chiar pro Renault tinand cont de marile imbunatatiri din ultimii 3 ani.
Numai bine, va salut!
eu doar remarc faptul ca nissan putea fi mai modest cand a anuntat ca vor sa vina la nivelul golf, asa direct cu primul lor model cu adevarat compact.
Arata ce specialist e cel care o spune.
Ultima data am auzit-o spusa despre Navara. Si atunci baiatul avea tot asa mare dreptate.