După ce și-a făcut apariția pe piețele din Statele Unite și Asia, Nissan Navara ajunge în sfârșit și în Europa. Nissan a dezvăluit noua generație construită pe un șasiu nou, cu o rigiditate structurală mai mare și cu un design regândit pentru a ținti o masă mai mare de clienți.
Scaune construite cu tehnologie împrumutată de la NASA
Oferit cu o garanție de cinci ani sau 160.000 de kilometri, noul Navara este expus cu același design ca versiunile prezentate deja pe celelalte continente. Nu lipsesc luminile LED sub formă de bumerang, amplasate în partea frontală, formele concave, grila frontală sub forma literei V și jante din aliaj cu dimensiuni generoase.
Interiorul a fost gândit de la zero și presupune acum o planșă de bord nouă, scaune ergonomice Spinal Support pentru pasagerii față, create cu ajutorul unei tehnologii împrumutate de la NASA. Printre echipamente se numără climatizare pe două zone cu opțiunea de ventilare a benei. Nu lipsesc tehnologiile deja clasice Nissan, cum sunt Around View Monitor (camerele care asigură o vedere la 360 de grade), asistență la plecarea din rampă, senzori de parcare, Hill Descent Control și sistem de frânare automat.
Motor diesel bi-turbo
Din punct de vedere mecanic, Nissan a căutat să îmbunătățească confortul la rulare, instalând o suspensie nouă. Aceasta este mai ușoară cu 20 de kilograme decât cea anterioară, instalată pe vechiul model.Gama de motorizări europeană va include o unitate diesel de 2.3 litri, revizuită, mult mai economică și mai puternică decât cea pe care o înlocuiește. Agregatul este oferit în două versiuni de putere: de 160 și 190 de cai putere. Potrivit comunicatului oficial, propulsorul va fi cu 24% mai economic decât vechiul diesel. În plus, versiunea de 190 de cai putere beneficiază de două turbine.
O benă mai mare
Și pentru că vorbim despre un model care își propune să devină un succes în domeniul utilitarelor, trebuie să amintim și de faptul că noua generație Navara beneficiază de o capacitate de încărcare de o tonă și de una de tractare de 3.5 tone. Varianta cu cabină dublă beneficiază de o benă mai lungă cu 67 de mm decât cea anterioară, atingând 1578 mm. Pentru cei care aleg varianta cu cabină simplă, dimensiunea benei ajunge la 1788 mm.
Mai multe detalii despre noua generație Navara vor fi oferite în toamna acestui an, atunci când japonezii vor introduce noua generație a pick-up-ului în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
Cineva te plateste pentru ce scrii?
Nu e cazul unor răutăți. Nissan s-a lăudat cu asta în comunicatul de presă. Mea culpa că am uitat de ceilalți.
Mulțumim.
Sa recunoastem totusi, unii au vazut pra multe filme americane. Sunt romani care vor sa traiasca visul american si sunt dispusi sa plateasca oricat pentru el. Destul de traumatizant as zice.
Io nici n-am permis!!! Traumatizant, nu?
Si daca-i cel mai vandut in SUA, ce? Vorbim aici de competitie serioasa chiar pe teritoriul lor. Japonia in SUA!
Si Geely Emgrand 7 se vinde bine in China. Asta nu inseamna ca-i ceva de capul ei. De Haval ai auzit ? Vinde in China mai multe SUV-uri decat Nissan si Vw la un loc! Conform rationamentului tau, e clar mai tare...
Se vde ca nu prea ai habar...
Ford F-150 nu este doar cea mai vanduta camioneta,este si cea mai vanduta masina de pe piata americana. Se vand foarte bine si Silverado,Sierra,Ram,mult mai bine decat camionetele japoneze.
Pai daca nici americanii nu stiu sa faca camionete,atunci cine mai stie??
@Madalescu_Georgian, chiar nu vezi ca nu te baga nimeni in seama ?