Nissan Murano a debutat pe piață în 2003, fiind primul SUV al mărcii nipone dezvoltat special pentru piața din SUA și Canada. Un an mai târziu, Murano a început să fie comercializat și pe Bătrânul Continent.
Vânzările slabe au eliminat acest model de pe mai multe piețe, inclusiv din Marea Britanie, Japonia, Australia și Noua Zeelandă. În SUA a rezistat eroic, am putea spune.
După o pauză de 10 ani, Nissan Murano tocmai a primit o nouă generație. A patra din istoria acestui model, una care aduce o serie de modificări exterioare și interioare, dar și un sistem de propulsie nou. Așadar, transmisia CVT a dispărut din peisaj.
În primul rând, dimensiunile mașinii s-au modificat, pe ici pe colo. Lățimea a crescut cu 6.6 centimetri, iar garda la sol a crescut și ea cu 5 centimetri. Ampatamentul a rămas la fel.
Din punct de vedere estetic, noul Nissan Murano propune blocuri de lumini frontale duble, o grilă V-Motion, oglinzile laterale au fost mutate pe portiere, iar stopurile se întind pe toată lățimea părții din spate.
Cu alte cuvinte, avem câteva elemente de design pe care le regăsim și pe Ariya.La interior, pasagerii vor regăsi două ecrane de 12.3 inch, unul pentru instrumentarul de bord digital și celălalt pentru sistemul multimedia. Acesta din urmă este bazat pe Android Automotive, iar conexiunea Apple CarPlay și Android Auto se realizează fără fir. Opțional, poate fi bifat și un sistem audio Bose.
Spuneam despre un nou sistem de propulsie. Unitatea V6 și transmisia CVT au dispărut din peisaj, iar în locul lor regăsim un motor de 2.0 litri, turbo, cu 241 CP, și o transmisie automată cu 9 rapoarte. Configurația cu roți motrice față este standard, iar tracțiunea integrală este opțională.
Debutul pe piața din SUA este programat pentru începutul anului viitor.
via Nissan
Comentarii (3)