A cincea generație a modelului Nissan Micra ajunge și pe piața din România la mai bine de șase luni de la debutul său în premieră mondială în toamna anului trecut, la Salonul Auto de la Paris. Propunerea japonezilor în clasa mică vine cu o mulțime de tehnologii de siguranță și cu o gamă de motorizări care ar trebui să fie pe placul publicului de la noi din țară.
Nissan Micra va putea fi comandat cu două motoare pe benzină, cunoscute deja fanilor Alianței de pe modelele Renault sau Dacia. Este vorba despre unitatea entry-level de un litru, normal aspirată, cu 70 de cai putere, și despre motorul 0.9 TCe de 89 de cai putere.
Cei care vor un diesel primesc bătrânul agregat de 1.5 litri dCi cu 90 de cai putere.
Vor exista patru niveluri de echipare, și ele familiare celor care sunt obișnuiți cu modelele din gama Nissan. Este vorba despre Visia, Acenta, N-Connecta și Tekna.
NOUL NISSAN MICRA |
|||||
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
PREȚ |
|||
ECHIPARE Visia | |||||
1.0L |
70 CP 95 Nm |
11.990 | |||
0.9 IG-T | 89 CP 140 Nm |
12.790 | |||
ECHIPARE Acenta | |||||
1.0L |
70 CP 95 Nm |
12.790 | |||
0.9 IG-T | 89 CP 140 Nm |
13.590 | |||
1.5 dCi | 90 CP 220 Nm |
14.890 | |||
ECHIPARE N-Connecta | |||||
0.9 IG-T |
89 CP 140 Nm |
14.440 | |||
1.5 dCi | 90 CP 220 Nm |
15.740 | |||
ECHIPARE Tekna | |||||
0.9 IG-T | 89 CP 140 Nm |
16.140 | |||
1.5 dCi | 90 CP 220 Nm |
17.440 |
lumini de zi cu LED, jante de oțel de 15 inch, geamuri electrice față, volan reglabil pe adâncime și înălțime, banchetă rabatabilă 60/40, aer condiționat manual, radio CD cu MP3, două boxe și Bluetooth, faruri cu aprindere automată și funcție Follow Me Home, limitator de viteză, șase airbaguri, închidere centralizată, monitorizarea presiunii în pneuri, frânare de urgență, asistent la pornirea din rampă, Sistem Chassis Control, controlul tracțiunii, ABS și EBD.
Intrarea în gamă se face cu nivelul de echipare Visia, care oferă în standardPrețurile noului Nissan Micra pornesc de la 12.000 de euro cu TVA inclus, însă Nissan vrea să profite de programul Rabla și promite o valoare de start de 9750 de euro dacă există și un tichet de casare la achiziția mașinii.
Cei care își doresc un Micra diesel trebuie să își înceapă socotelile de la 14.000 de euro.
Nissan Micra vs. concurența |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Nissan Micra 0.9 IG-T Visia |
89 | 4.4 | 12.1 | 12.790 |
Citroen C3 1.2 PureTech Live |
82 | 4.7 | 10.1 | 11.300 |
Dacia Sandero 0.9 TCe |
90 | 4.9 | 11.1 | 9.100 |
Ford Fiesta facelift 1.0 Ecoboost trend |
100 | 4.3 | 11.2 | 12.950 |
Honda Jazz 1.3 Trend |
103 | 5 | 11.2 | 14.988 |
Hyundai i20 1.2 Comfort |
84 | 5.1 | 13.1 | 12.784 |
Mazda2 1.5 SkyActiv Challenge |
90 | 4.5 | 9.4 | 12.990 |
Opel Corsa 1.4 Selection |
90 | 5.2 | 13.1 | 11.300 |
Peugeot 208 1.2 PureTech Access |
82 | 4.5 | 12.2 | 11.420 |
Renault Clio facelift 0.9 TCe Life |
90 | 4.7 | 12.2 | 11.350 |
Seat Ibiza 1.0 TSI Reference |
95 | 4.7 | 10.9 | 13.020 |
Skoda Fabia 1.2 TSI Ambition |
90 | 4.7 | 10.9 | 12.445 |
Suzuki Swift 1.2 Cool 4x2 |
90 | 4.3 | 11.9 | 10.350 |
Toyota Yaris 1.3 Terra |
99 | 4.9 | 11.7 | 13.587 |
Volkswagen Polo 1.2 TSI Comfortline |
90 | 4.7 | 10.8 | 13.555 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
O să fie un succes enorm !
Va schimba piaţa auto, tot ce este acum (înafara de electrice) sunt uzate moral.