Nissan Micra Nismo, "tratament" sport pentru citadina japoneză

de Sebastian Toma
Vineri, 28.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan Micra a devenit al treilea membru al gamei Nismo. Citadina a primit un kit estetic, o suspensie sport şi un motor de 116 CP. Debutul pe piaţa europeană nu a fost confirmat încă.

Esential 116 CP dezvoltă versiunea Nismo a lui Nissan Micra, oferită momentan doar pe piaţa din Japonia.
Nissan Micra, citadina constructorului japonez, a primit atenţia diviziei Nismo. Pentru moment, avem un set de imagini şi specificaţii oficiale ale versiunii destinate pieţei din Japonia, unde modelul este comercializat sub denumirea "March". Însă, acesta este identic cu Micra-ul comercializat în Europa şi japonezii ar putea să-l ofere şi pe Bătrânul Continent, dacă vor considera că modelul va înregistra o cerere suficientă încât să fie rentabilă comercializarea sa. În cazul lui Micra, pachetul Nismo aminteşte de Juke Nismo, de la design-ul jantelor, până la ornamentele de interior şi aspectul pachetului estetic.

Pachetul Nismo îi aduce lui Micra o grilă faţă nouă, o nouă bară faţă, un set de praguri laterale, un set de jante de 16 inch cu un design special şi o bară spate cu un difuzor integrat.

Bara de protecţie spate ascunde şi un sistem de evacuare sport. Întregul pachet este ”glazurat” cu sigle Nismo şi de oglinzile laterale asortate cu liniile de pe pragurile laterale. Interiorul prezintă un volan din alcantara cu design sport, ceasuri de bord Nismo, pedale sport şi un set de scaune sport.

În ceea ce priveşte motorizarea, japonezii oferă două versiuni Nismo ale lui Micra pe piaţa din Japonia. Astfel, există o versiune cu motorizarea de 1.2 litri, disponibilă doar în compania unei transmisii CVT Xtronic şi o motorizare de 1.5 litri. Aceasta din urmă vine doar în compania unei transmisii manuale cu cinci trepte şi dezvoltă 116 CP şi 156 Nm. Ambele versiuni de motorizare beneficiază de o suspensie sport şi de un sistem de frânare mai performant.

Via Autoexpress | Nissan

Comentarii (9)

  • Este infernal cum promovează cei de la Nissan, latura sport de vreo 3 ani.
    Eu nu cred ca toate mașinile lor se pretează la RS
    5 1
  • ...and here we go ! e doar inceputul asta !

    @xxx
    Fiecare nu poate decat sa-si dea cu parerea, atat timp cat n-au impresia ca ce spun trebuie acceptat ca adevar absolut. Un lucru e cert: Nissan simtea nevoia de o divizie sport in Europa. Clientii o cereau.
    Iar in stilul specific japonez, vine cu o filosofie diferita de Renault, in speta RenaultSport. Vizual, Nismo e clar diferit, cu oglinzile si insertiile de rosu. Nivelurile de putere cred ca vor merge de la "basic" si accesibil acum la inceput, spre extrem / visceral in genul Juke-R, GTR++ in viitor.
    14 2
  • era interesant daca`i puneau 1.4 tce de la Renault si`l urcau pe la 160-180 cp. sa vezi atunci concurenta cu polo gti chiar...
    3 1
  • @MV îmi dau numai cu parerea
    4 1
  • All show, no go.
    Cu 116 cp nu mai faci senzatie de pe vremea Golf 1 GTI.
    4 10
  • Vasi27
    @dan

    Masina asta nu se vrea niciun " GTI " . E absolut jignitoare o asemena comparatie. Nissan e Nissan, iar Nismo e la inceput pe piata europeana, deci e normal sa nu se hazardeze si sa abordeze o strategie "incet, dar sigur". E pentru tineri care cauta o masinuta de oras cu personalitate, fasneata si cel mai important - ACCESIBILA.

    La 3.78 m lungime si aprox 900kg , cei 116 CP sunt mai mult decat suficienti pentru aceasta buburuza care s-ar putea incadra la fel de bine in clasa mini.
    13 2
  • Adevarat!
    E jignitoare comparatia cu volkswagen in general, nu neaparat gti.
    11 5
  • Mama, da ce-ati sarit!
    Departe de mine sa laud VW, dar totusi, 116 cp pe un Nismo? Inteleg ca nu e cazul de vreun turbo de 200, dar totusi, alde Swift Sport are vreo 20 in plus si, oricum ai lua-o, e cam la limita de jos a definitiei de sport, chiar si la greutatea lui scazuta. Ar fi bine, pt astia 116 cp, sa rupa norma la comportament sportiv, ceea ce, judecand dupa halul in care au taiat costurile la Micra, pare indoielnic.
    Plus, 5 trepte? Pe bune? Chiar a ajuns o asemenea bataie de joc numele de Nismo? Asta urla a reducere de costuri de la 3 cvartale.
    2 9
  • @dan
    Ai vazut Micra doar in poze? Cu siguranta, dupa cum te exprimi.
    Tehnologic si la nivelul finisajelor, japoneza e peste multe masinute cu pretentii. Ah, un alt lucru: este o masina de ORAS copile, unde nu ajungi sa folosesti nici macar a 5-a treapta, deci pentru ce trebuie 6?
    Un Nismo de clasa mica nu ti-l iei ca o masina de familie sau un globetrotter, stai linistit. Cine si-l cumpara are o anumita situatie materiala si implicit alta masina in garaj.
    8 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru