Nissan Micra, femeile il iubesc!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Se spune ca in viitorul mai mult sau mai putin indepartat minicar-ul va domina peisajul traficului in marile aglomeratii urbane. Nissan a anticipat evolutia pietei auto si si-a asigurat prezenta pe segmentul modelelor mici, prin cochetul model Micra. Spunem "cochetul" nu din motive stilistice, doar ca o concluzie a celui mai vizat public pentru Nissan Micra: femeile.
Inainte de a intra in paine si a remarca plusurile si minusurile micutului model Nissan, merita sa evidentiem cum a vazut publicul feminin modelul Micra. Automarket a realizat un test-drive cu modelul Nissan Micra de 1.4 litri benzina. Noutatea acestui test-dive a fost prezentarea modelului unui numar de 5 femei, provenite din mediul social tintit de modelul nipon, care si-au spus opiniile si impresiile dupa ce au avut parte de un tur de oras in habitaclul lui Nissan Micra.
Se stie ca pentru o femeie daca un model auto este mic, cu un design atragator la exterior si un interior primitor, si eventual cu o culoare apropiata gusturilor feminine, marfa este ca si vanduta. Acelasi lucru s-a intamplat si in cazul lui Micra. Toate cele cinci persoane de sex femin intervievate de Automarket au ramas entuziasmate si cucerite de micutul model japonez. Facand o mica suma a lucrurilor pe care femeile le-au apreciat la Nissan Micra a reiesit ca modelul este extrem de “dragut” (si va citez din cei intervievati) la exterior, este “retro” la interior si numai bun de “strecurat” prin aglomeratul trafic bucurestean.
Ruxandra, jurnalist, ne-a spus: “Nu ma pricep ma masini si in general nu-mi plac, dar exista o exceptie care intareste regula: Volkswagen Beetle, masina de suflet a hippiotilor.
Micra aduce mult cu Beetle-ul ca si caracter si este dragut pentru detaliile prezente la interior”.Florina, sef departament media a spus despre Micra: “Imi pace cum arata, este simpatic, dar ma enerveaza ca se zdruncina pe soselele proaste”.
Ioana, editor, a declarat: “Sunt absolut incatata de modul in care ma simt in interiorul acestei masini. Se vede ca este construita pentru noi, femeile.”
Andreea, eleva de liceu,: “Nu pot sa nu remarc formele dragute ale farurilor si peisajul atragator din interior. Daca ar fi sa-mi cumpar prima masina, as lua in considerare Micra.”
Mihaela, asistent social, a spus: "In contextul in care traficul urban devine imposibil, imi pare bine ca vad cat mai multe masini de mici dimensiuni. Inteleg ca are consum scazut, lucru foarte bun si pentru nivelul de poluare din marile orase”.
Concluzionand putem spune ca Nissan si-a atins principalele obiecte prin modelul Micra: si-a atras publicul feminin si a venit cu o solutie pentru aglomeratiile urbane.
Revenim la oile noastre. De la primul contact cu Nissan Micra pot spune ca am ramas incantat de ambianta din cockpit si de faptul ca puteam sa circul cat de cat prin ambuscadele fiecarei intersectii a Bucurestiului.Mai mult, manevrabilitatea si usurinta cu care poate fi parcat modelul nipon mi-a adus destul de multa satisfacatie, fiind obisnuit cu numeroasele cazuri “in cautarea unui loc de parcare regulamentar”.
Propulsorul de 1.4 litri si 88 CP pare mai mult decat necesar judecand si dupa gabaritul lui Nissan Micra. Nu prea este asa! Desigur, daca ne gandim ca este un model construit pentru oras lucrurile se explica, dar pentru feeling-ul celui aflat la volan merita mentionat faptul ca actionarea pedalei de acceleratie nu primeste un raspuns promt din partea vehiculului.
Partea mecanica nu este insa lipsita de plusuri, cel mai evident fiind sistemul de directie. Nissan Micra propune in versiunea standard sistem de directie asistata electronic. In ceea ce priveste sistemul de franare, putem spune ca Nissan a punctat bine si la acest capitol. Cele trei sisteme ABS, EBD si asistenta la franarea de urgenta sunt mai mult decat necesare pentru a spori gradul de siguranta.Nissan Micra masoara o lungime de 3719 mm, o latime de 1660 mm si o inaltime de 1540 mm. In ciuda faptului ca este un model mic, Nissan Micra ofera un spatiu de depozitare impresionant: portbagaj de 370 litri. In plus, si interiorul modelului japonez ofera confort si spatiu. Nu trebuie uitate spatiile de depozitare de la interior, suficiente si dispuse ergonomic. Comportamentul modelului Nissan Micra in oras este unul satisfacator. Din pacate, numeroasele drumuri secundare, ramase neasfaltate, pun la mare incercare suspensia spate, in timp ce comportamentul puntii fata (McPherson) este unul mult mai eficace.
Un plus pentru Micra este consumul. Constructorul japonez anunta pentru modelul echipat cu 1.4 litri benzina un consum in mediul urban de 7.9 litri, insa modelul testat de noi a consumat in mediul urban 7.5 litri la 100 km, in conditiile rularii cu non-stop cu aerul conditionat deschis. Pretul modelul testat de Automarket este de 12.756 euro cu TVA inclus.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din new_drivetest
-
Hyundai Veracruz isi propune sa se bata cu mai-marii segmentului SUV-urilor cu gabarit ridicat. Veste buna este ca modelul coreean reuseste sa intre in lupta. Ramane de vazut cate runde castiga. (04.12)
-
Islanda este o tara a contrastelor. Volkswagen Golf este un model ale carui generatii difera in extrem de putine privinte. Este si cazul celei de-a sasea generatii. (22.11)
-
Noul Renault Megane reuseste sa intre in segmentul compact cu un avantaj care pana nu demult parea imposibil pentru Renault: designul. Razboiul cu Golf si Focus se ascute. (19.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Comentarii (0)