După ce am făcut cunoştinţă cu o nouă generaţie Note, lansată luna aceasta la Geneva, Nissan continuă ofensiva sa în segmentul mic cu un facelift pentru Micra. Mezinul nipon tocmai a primit o revizuire consistentă în Thailanda, revizuire ce urmează să ajungă şi pe piaţa europeană.
Era şi timpul ca modelul din Ţara Soarelui Răsare să se bucure de o faţă nouă, producţia actualei generaţii, a patra la număr, debutând deja în urmă cu trei ani. Putem spune aşadar că vorbim de un facelift la jumătatea carierei, menit să reîmprospăteze oferta.
Aspectul frotnal a primit blocuri optice noi, mai alungite, o nouă grilă pentru radiator, un spoiler redesenat şi proiectoare de ceaţă cu contur cromat. În partea posterioară, designerii au înlocuit spoilerul, au echipat blocurile optice cu lumini LED, în vreme ce profilul a primit jante cu design nou.
La interior, modificările nu sunt numeroase. Cu toate acestea, consola centrală are acum un design nou, ca şi gurile de ventilaţie şi diferitele butoane ale instalaţiei de climatizare, reorganizată şi ea. Panoul cu instrumente de bord a fost şi el cosmetizat, iar gama de culori a fost împrospătată.Nissan nu a oferit detalii despre o listă cu eventuale modificări mecanice sau motoare noi, însă aceste informaţii ar putea fi disponibile odată cu lansarea pe piaţa din Europa.
via carscoop
Dar nu ma mira ca se vinde (cel putin la noi, nu stiu cum se descurca in Europa) atat de slab: dpdv al designului, asta nu e masina pt europeni.
PS: Micra facelift arata f bine, mai ales interiorul.
E o masina de oras foarte ok si am vazut destule prin Bucuresti (modelul nou non-facelift) ceea ce ma bucura pentru ca inseamna ca nu toti se indreapta din start spre Polo, Corsa, Clio de care piata si retina sunt saturate.
Mi se pare insa ciudat ca in poza cu masina verde senzorii de parcare nu sunt vopsiti...de parca i-au pus ulterior...
Chiar nu conteaza pentru noi, fanii de japoneze, ca traim intr-o mare germanofila, aceasta fiind Europa. Ne bucuram sa nu fim trasi la xerox in stil Volkswagen.
Degeaba are dimensiuni reduse ( astfel fiind usor de parcat ) daca nu are si o cutie automata ( este obositor mai ales in trafic si mai ales pe un motor mic cutia manuala )