- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
General
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Nissan Leaf va alerga la Goodwood în marşarier
In prezent, masinile electrice au nenumarate avantaje si se potrivesc unor anumite tipuri de oameni cu un anumit stil de viata. Trebuie doar sa nu fii atat de orientat catre propria persoana si sa privesti in jur.
Majoritatea romanilor, ca de obicei, sunt destul de inchisi la minte. Ei vor totul, acum daca se poate. Parca ii si aud: "Cum?!! Nu pot face eu Constanta-Arad cu o singura incarcare?! Vaaai , dar cum imping eu masina dupa aia? " ... si alte asemnea prejudecati prostesti... Totusi lucrurile sunt facute cu cap mai baieti... Exista o clientela tinta pentru masini ca Leaf, iar asta o gasim in tari evoluate precum Japonia, SUA si alte tari din vestul si nordul Europei. Acolo exista cat de cat infrastructura, iar masina te atentioneaza pt cele mai apropiate puncte de incarcare.
In fine, nimeni nu se asteapta la recorduri de vanzari. De fapt nimeni nu a spus ca masinile electrice sunt aici sa inlocuiasca maine pe cele cu ardere interna, asa cum exagereaza frecvent contestatarii Nissan Leaf.
Clientela tinta se refera la oameni cu venituri peste medie ce stau la casa / vila si vor sa circule silentios, rapid, ieftin si curat prin oras. E un mod de viata. Sunt oameni care cred cu adevarat in ecologie si nu scriu "eco" , "green" in sens peiorativ. Sunt oameni care gandesc. Acesti oameni exista. Poate ca nu atat de multi in Romania (tocmai de aceea masinile electrice sunt introduse pentru inceput in tarile cu grad ridicat de cultura & civilizatie), insa acesti oameni exista.
Un Nissan Leaf la 25.000 dolari pentru un american sau un Renault Zoe la 15.700 euro pentru un francez nu-i mult.
Inca mai credeti ca masinile electrice n-au rost acum? De multe ori rad de naivitatea si ignoranta voastra. Pai ba baieti, atat timp cat pretul barilului de petrol se pastreaza peste 70 de dolari, atunci comerciantii masinilor electrice sunt in avantaj. Ori acum e undeva la peste 90 de dolari barilul. Si nici macar nu suntem in perioada de conflict. Nu va dati voi seama, dar motoarele cu ardere interna au pierdut deja batalia. Ne putem consola doar cu o crestere a eficientei.
Te-ai facut de KKO o data, dar si a doua oara, fiindca "as innebuni" se scrie cu un singur "i". Deci cu al doilea post ai reusit doar sa confirmi parerea pe care ne-o facuseram initial despre tine :))))))))))))).
Ai pretentia sa fii luat in serios cand tu nu stii bine limba romana? Sa atragi atentia cuiva ca nu scrie bine romaneste nu e lipsa de educatie, ci instigare la cultura! Jignire?! Jignire e mult spus, inca a fost bland cu tine. E inadmisibil asa ceva!
Producerea cu poluare a enerigiei electrice e o falsa problema, atat timp cat termocentralele care folosesc pacura (titei brut) si carbune nu polueaza mai mult decat industria conexa rafinarii si distribuirii produselor petroliere.
Ce aberezi tu acolo cu oxigenul n-are nicio treaba cu esenta problemei: smogul produs in furnicarul marilor orase & dependenta de petrol.
2. daca presupunem prin absurd ca vom trece la curent de maine, la nivel mondial infrastructura electrica nu va face fata. (nemai vorbind de criza generata statelor lumii, care nu vor mai lua accize din petrol - poate se vor reorienta catre curent electric) -ghici ce nici bateriile necesare masinilor nu sunt "verzi"
3. directia generala ar trebui sa fie "hidrogen" - dar pana nu se va gasi o metoda sa accizeze apa nu ne vom bucura de ea. - Pentru cei ce nu stiu, cu hidrogen se pot alimenta motoarele obisnuite din zilele noastre.
Daca tu crezi ca "singurele surse de energie verde" sunt cele eoliene si solare te inseli amarnic. Dovedeste ca nu cunosti sufiectul si esti limitat.
"Directia generala" nu ar trebui si nu va fi hidrogenul, ci un mix de tehnologii in care hidrogenul isi va juca rolul lui.