Nissan Leaf va alerga la Goodwood în marşarier
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nissan Leaf va încerca să doboare un record mondial în cadrul Festivalului Vitezei de la Goodwood. Modelul electric al japonezilor va fi condus pe traseul de 1.86 kilometri în marşarier, în încercarea de a obţine cea mai rapidă parcurgere în marşarier a unei mile (1.6 kilometri). Cei de la Nissan au şanse să doboare acest record deoarece sistemul de propulsie al vehiculelor electrice le permite acestora să circule în marşarier cu aceeaşi viteză cu care pot circula înainte odată ce le este eliminat limitatorul de viteză pentru această treaptă, lăsând tot greul traseului în mâinile lui Terry Grant, un cascador profesionist. Nissan Leaf nu este străin competiţiilor, modelul fiind introdus şi în ediţia 2011 a probei de viteză în coastă de la Pikes Peak.
"Recordul de rulare în marşarier cu Leaf nu va fi uşor de atins, fiind plin de provocări. Aş prefera să încerc să-l dobor pe o linie dreaptă şi nivelată, nu pe un traseu cu diferenţe de nivel, curbe şi obstacole", a declarat Terry Grant, cascadorul ales de cei de la Nissan.
Ediţia 2011 a Festivalului Vitezei de la Goodwood trebuia să fie marcată de o tentativă similară a celor de la Nissan, dar organizatorii evenimentului le-au interzis japonezilor să încerce să doboare acest record. Organizatorii se temeau de faptul că un vehicul care circulă în marşarier cu peste 100 km/h ar fi putut să piardă controlul mult prea uşor, iar modificările aplicate pentru a atinge respectivul record nu au fost testate anterior sau omologate de o autoritate competentă.
Cei de la Nissan estimau că Leaf ar putea să atingă chiar şi 150 km/h în marşarier, ceea ce i-ar asigura recordul pentru ”cel mai bun timp de parcurgere a unei mile în marşarier” fără prea multe bătăi de cap.Via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Nissan in Romania
-
Nissan 370Z facelift (2013-prezent) Preţ: 45.560 - 49.590 €
-
Nissan Juke (2014-prezent) Preţ: 15.150 - 28.690 €
-
Nissan Leaf Preţ: 33.990 - 38.900 €
-
Nissan Micra Preţ: 11.990 - 17.440 €
-
Nissan Navara Preţ: 30.130 - 40.660 €
-
Nissan Pulsar Preţ: 15.840 - 21.750 €
-
Nissan Qashqai facelift Preţ: 18.450 - 33.720 €
-
Nissan X-Trail facelift Preţ: n/a - 38.490 €
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
In prezent, masinile electrice au nenumarate avantaje si se potrivesc unor anumite tipuri de oameni cu un anumit stil de viata. Trebuie doar sa nu fii atat de orientat catre propria persoana si sa privesti in jur.
Majoritatea romanilor, ca de obicei, sunt destul de inchisi la minte. Ei vor totul, acum daca se poate. Parca ii si aud: "Cum?!! Nu pot face eu Constanta-Arad cu o singura incarcare?! Vaaai , dar cum imping eu masina dupa aia? " ... si alte asemnea prejudecati prostesti... Totusi lucrurile sunt facute cu cap mai baieti... Exista o clientela tinta pentru masini ca Leaf, iar asta o gasim in tari evoluate precum Japonia, SUA si alte tari din vestul si nordul Europei. Acolo exista cat de cat infrastructura, iar masina te atentioneaza pt cele mai apropiate puncte de incarcare.
In fine, nimeni nu se asteapta la recorduri de vanzari. De fapt nimeni nu a spus ca masinile electrice sunt aici sa inlocuiasca maine pe cele cu ardere interna, asa cum exagereaza frecvent contestatarii Nissan Leaf.
Clientela tinta se refera la oameni cu venituri peste medie ce stau la casa / vila si vor sa circule silentios, rapid, ieftin si curat prin oras. E un mod de viata. Sunt oameni care cred cu adevarat in ecologie si nu scriu "eco" , "green" in sens peiorativ. Sunt oameni care gandesc. Acesti oameni exista. Poate ca nu atat de multi in Romania (tocmai de aceea masinile electrice sunt introduse pentru inceput in tarile cu grad ridicat de cultura & civilizatie), insa acesti oameni exista.
Un Nissan Leaf la 25.000 dolari pentru un american sau un Renault Zoe la 15.700 euro pentru un francez nu-i mult.
Inca mai credeti ca masinile electrice n-au rost acum? De multe ori rad de naivitatea si ignoranta voastra. Pai ba baieti, atat timp cat pretul barilului de petrol se pastreaza peste 70 de dolari, atunci comerciantii masinilor electrice sunt in avantaj. Ori acum e undeva la peste 90 de dolari barilul. Si nici macar nu suntem in perioada de conflict. Nu va dati voi seama, dar motoarele cu ardere interna au pierdut deja batalia. Ne putem consola doar cu o crestere a eficientei.
Te-ai facut de KKO o data, dar si a doua oara, fiindca "as innebuni" se scrie cu un singur "i". Deci cu al doilea post ai reusit doar sa confirmi parerea pe care ne-o facuseram initial despre tine :))))))))))))).
Ai pretentia sa fii luat in serios cand tu nu stii bine limba romana? Sa atragi atentia cuiva ca nu scrie bine romaneste nu e lipsa de educatie, ci instigare la cultura! Jignire?! Jignire e mult spus, inca a fost bland cu tine. E inadmisibil asa ceva!
Producerea cu poluare a enerigiei electrice e o falsa problema, atat timp cat termocentralele care folosesc pacura (titei brut) si carbune nu polueaza mai mult decat industria conexa rafinarii si distribuirii produselor petroliere.
Ce aberezi tu acolo cu oxigenul n-are nicio treaba cu esenta problemei: smogul produs in furnicarul marilor orase & dependenta de petrol.
2. daca presupunem prin absurd ca vom trece la curent de maine, la nivel mondial infrastructura electrica nu va face fata. (nemai vorbind de criza generata statelor lumii, care nu vor mai lua accize din petrol - poate se vor reorienta catre curent electric) -ghici ce nici bateriile necesare masinilor nu sunt "verzi"
3. directia generala ar trebui sa fie "hidrogen" - dar pana nu se va gasi o metoda sa accizeze apa nu ne vom bucura de ea. - Pentru cei ce nu stiu, cu hidrogen se pot alimenta motoarele obisnuite din zilele noastre.
Daca tu crezi ca "singurele surse de energie verde" sunt cele eoliene si solare te inseli amarnic. Dovedeste ca nu cunosti sufiectul si esti limitat.
"Directia generala" nu ar trebui si nu va fi hidrogenul, ci un mix de tehnologii in care hidrogenul isi va juca rolul lui.