Nissan Leaf este mașina electrică cu cele mai mari vânzări din lume, însă modelul japonez este în pericol să-și piardă supremația în fața lui Tesla Model 3.
De la lansarea sa din 2010, Leaf s-a comercializat în 450.000 de unități la nivel global, în conditile în care modelul a avut o disponibilitate limitată în prima parte a producției, iar pe piața europeană a putut fi achiziționat doar de pe principalele piețe.
În 2018, Nissan sărbătorea comercializarea a 300.000 de unități Leaf, iar borna 400.000 a fost atinsă în 2019.
Potrivit datelor disponibile, Nissan Leaf a depășit de curând cota de 450.000 de exemplare vândute către clienți.
Nissan Leaf este disponibil pentru prima oară pe piața din România odată cu lansarea celei de-a doua generații.
Prețul de bază este de aproape 34.000 de euro, însă scade la numai 23.000 de euro prin cumularea bonusurilor Rabla Plus și Rabla Clasic. Livrările către clienții finali au început în iunie 2018.
Via Insideevs
Si odata cu noua generatie s-au decis sa perpetueze aceasta problema si tot nu au inclus management termic al bateriei sau au unul insuficient (nu mai retin exact).
Valorile de revanzare sunt printre cele mai mici datorita bateriilor care se duc in cap dupa cativa ani (4-5-6).
La polul opus par a fi Tesla fara probleme majore la aceiasi varsta.