Nissan Leaf a fost clasificată ca fiind cea mai eficientă maşină compactă din SUA
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Odată cu debutul de pe piaţa din Statele Unite ale Americii, Nissan Leaf a trebuit să primească şi o clasificare a consumului de carburant din partea organismului EPA. Cei de la Environmental Protection Agency lipesc pe fiecare model vândut în SUA un colant de dimensiuni mici care specifică economia de carburant şi emisiile vehiculului respectiv. Fiind un vehicul 100% electric, este dificil să specifici economia de carburant a lui Nissan Leaf, emisiile fiind singurul element notat cu zero. În ceea ce priveşte autonomia şi consumul, americanii utilizează standardul de mile per galon, respectiv notează câte mile pot fi parcurse cu vehiculul respectiv folosind un galon de carburant.
Nissan Leaf a devenit cel mai economic model din clasa sa, oferind echivalentul a 99 de mile per galon în regim mixt. Deşi oficialii Nissan au declarat că modelul poate obţine 160 de kilometri dintr-o singură încărcare completă, cei de la EPA nu au fost de acord şi au clasificat acest model ca având o autonomie de 117 kilometri.
Nivelul de autonomie estimat al lui Nissan Leaf se traduce prin parcurgerea a 43 de kilometri cu echivalentul unui litru de benzină, sau 2.375 litri la sută. Evident, comparaţia cu automobilele convenţionale este nefondată şi are un scop strict orientativ. Oficialii EPA au specificat şi preţul alimentării cu energie electrică într-un an, respectiv 561 de dolari pentru un utilizator mediu.Graţie faptului că este un vehicul electric, clienţii Nissan din Statele Unite ale Americii vor primi o reducere de 7.500 de dolari din partea guvernului american la achiziţia unui Leaf. Aceeaşi reducere este oferită şi la achiziţia unui Chevrolet Volt, care beneficiază totuşi de aportul unui generator angrenat de un motor cu ardere internă. Unele state americane oferă o primă suplimentară de achizişţie a unui vehicul electric, deci clienţii vor obţine o reducere şi mai mare. Preţul de bază al lui Nissan Leaf în Statele Unite ale Americii este de 32.780 de dolari, fără a include reducerea de 7.500 de dolari.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Nissan in Romania
-
Nissan 370Z facelift (2013-prezent) Preţ: 45.560 - 49.590 €
-
Nissan Juke (2014-prezent) Preţ: 15.150 - 28.690 €
-
Nissan Leaf Preţ: 33.990 - 38.900 €
-
Nissan Micra Preţ: 11.990 - 17.440 €
-
Nissan Navara Preţ: 30.130 - 40.660 €
-
Nissan Pulsar Preţ: 15.840 - 21.750 €
-
Nissan Qashqai facelift Preţ: 18.450 - 33.720 €
-
Nissan X-Trail facelift Preţ: n/a - 38.490 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Mercedes-Benz a anunțat oficial că va lansa o nouă generație de modele utilitare cu motoare termice. Noile modele vor fi bazate pe arhitectura dedicată VAN.CA. (21.02)
-
MG a anunțat o nouă motorizare pentru modelele MG3 și ZS. Noul motor pe benzină este pur termic și face ca cele două modele să fie acum și mai accesibile ca preț. (21.02)
-
Francezii de la Alpine au publicat prima imagine oficială sugestivă cu viitorul A390, un viitor crossover electric de performanță. Totodată, a fost confirmată și data lansării. (21.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
iar faza asta: "Aceeaşi reducere este oferită şi la achiziţia unui Chevrolet Volt" imi produce greata maxima. Nu voi pricepe niciodata cum o societate (ce se autointituleaza) libera si cu o economie libera/liberala merge dupa principiul economiei comuniste.
interesant este cum in america cu 2000 dolari avans si 380 dolari pe luna timp de 3 ani ai leasing la masinuta asta.
si daca nu o cumperi apoi care-i baiu? deprecierea in 3 ani sa zicem ca nu e 13000 dolari, ci ~10000, deci oricum daca ai cumpara-o cu banii jos ai fi avantajat doar cu un salariu mediu la ei.
asa, in leasing, le lasi masina si grijile, mai ales la astea cu baterii, care in timp isi pierd din capacitate.
as fi incantat ca si in romania sa existe acest sistem avantajos de leasing. platesc 30% din valoarea masinii, si apoi le las grijile pe cap. si e normal asa, pt ca si ei, la randul lor, construiesc masinii pt a fi consumate, nu cum erau mai demult, durabile.
deci durerea de cap tot la ei sa revina, nu sa stau eu cu harbul depreciat, ca ei scot anual mici chichite depreciind produsele deja existente
greata ma incerca in continuare....
deci in america ca si in romania, si oriunde pe planeta asta mizera este sustinut politic cel care sustine financiar.
sau mai simplu spus, cine face lobby are de castigat...