Nissan Juke, crossoverul de clasă mică al mărcii nipone, va primi încă o variantă de performanță. Ea se va numi Juke-R Nismo și va fi prezentată public la Festivalul Vitezei de la Goodwood. Pentru moment, nu există informații suplimentare despre această variantă, japonezii fiind zgârciți în detalii, dar au publicat o imagine teaser a exponatului. În comparație cu varianta standard a lui Juke-R, remarcăm modificarea părții inferioare a barei de protecție, modificarea formei grilei radiatorului și introducerea de fante de aerisire pe capotă. Acestea sunt singurele schimbări vizibile în imaginea teaser, dar ne așteptăm ca exponatul să vină cu mai multe modificări față de Juke-R.
Nismo, divizia de performanţă Nissan, a împlinit 30 de ani
Juke are în ofertă mai multe variante cu veleități sportive, fiecare dintre ele având ceva în plus față de versiunea standard. Prima lansată a fost Juke Nismo, dar gama s-a îmbogățit ulterior cu Juke Nismo RS și cu Juke-R. Cel din urmă a primit trenul de propulsie al lui GT-R, supercarul supranumit "Godzilla", iar Nissan a decis să ofere o variantă de serie a experimentului pe care l-a realizat împreună cu o companie britanică.
Test drive Nissan Juke Nismo RS
Constructorul japonez a anunțat în luna martie intenția extinderii gamei sale Nismo la nivel european, de unde și ofensiva de noi variante de acest tip. Darren Cox, șeful diviziei Nismo, a declarat la vremea aceea că elaborarea noilor variante va dura, pentru că japonezii nu vor doar să "arunce" o mulțime de logo-uri Nismo pe un Micra, fără ca modelul rezultat să ofere și un plus de substanță pentru publicul pasionat.Via Nissan
Cand spui ca "M" nu are nicio legatura cu sportivitatea, cu siguranta esti suficient de incult incat sa stii ca divizia M a revolutionat motorsportul in Europa, aceasta divizie fiind nascuta pe cele mai importante circuite din lume. Tot motoarele M au adus si cateva cupe in LeMans si Formula 1, deci chiar habar n-ai ce vorbesti. De fapt ai, dar cand esti un fanbody obsedat, nu vezi altceva.
De fapt frustrarile astea vin din ciuda ca Nissan nici dupa 9 pahare de vin, nu poate visa sa vanda cat vand nemtii. In rest, numa bine.
Nissan GT-R NISMO este cea mai rapida masina de pe Nurburgring , asta unu la mana
Doi la mana : GT-R NISMO poate fi ''dopat'' pana la 3.000 de cai putere fara probleme tehnice, M5 nu .
Trei la mana: Nu ma intereseaza ca Divizia M a ''revolutionat motorsportul'' atAta timp cat progresele sunt PE NICAIERI . Pe hartie sunt altele , dar in realitate un M5 nici macar Juke-R nu poate bate , asta in cazul in care are un cx mai prost decat M5. Sa nu mai vb de faptul ca din cilindree mai mica V6 3,8 scoate peste 500 CP, putere asemanatoare cu M5, deci face 0-100 in 3 sec, M5 abia scoate 4 sec si asta doar editia limitata de 600 CP , unul normal ia cam 4,3 sec. Acum , cum sa-ti explic eu tie ca viitorul Juke R NISMO va avea motorul de pe GT-R NISMO adica 600 CP , asta ar insemna 2,5 sec acceleratia deci cat un Bugatti Veyron tipule. Stai jos ca pute a branza deja !
Da-i innainte, ca esti simpatico, .Sa te bata norocul, de comedian ce esti.