Salonul Auto de la Frankfurt 2015

Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată

Publicat Luni, 03.08.2015
de Sebastian Toma
Comenteaza 60
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 1
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan Juke-R 2.0, crossoverul de 600 CP, a fost confirmat pentru producție în serie limitată - Poza 2
Nissan a confirmat oficial decizia de a fabrica în serie limiată noul Juke-R 2.0. Japonezii vor fabrica maximum 17 unități ale crossover-ului de 600 CP.

Nissan Juke-R 2.0, varianta actualizată a celui mai performant crossover de clasă mică oferit vreodată, va fi disponibilă pentru comandă. Reprezentanții mărcii nipone au confimat faptul că va fi realizată o serie limitată de Juke-R 2.0, iar italienii au surse din cadrul Nissan care anunță o producție de maximum 17 unități, în funcție de comenzile primite. Varianta 2.0 a lui Nissan Juke-R are o motorizare V6 twin-turbo preluată de la Nissan GT-R Nismo, care dezvoltă 600 CP și 652 Nm.

REPORTAJ: Nissan Juke R - un experiment inedit

Japonezii de la Nissan au prezentat primele imagini și informații ale prototipului lui Juke-R 2.0 în urmă cu două luni, dar nu au complet nici până acum fișa cu specificații a modelului. Ne așteptăm ca noua variantă a lui Juke-R să fie semnificativ mai rapidă decât predecesoarea sa, care avea 545 CP și putea accelera de la 0 la 100 km/h în 3.7 secunde și să atingă 257 km/h. Având în vedere că noul model are mai multă putere și mai mult cuplu motor, nu ar fi exclus un timp 0-100 km/h apropiat de 3.0 secunde și o viteză maximă de peste 260 km/h, valori remarcabile pentru un crossover de clasă mică.

Urmareste Automarket
Predecesorul Nissan Juke-R Nismo de serie avea un preț piperat, justificat de eforturile considerabile de dezvoltare a unei variante de producție a unui crossover cu motor V6 twin-turbo de 3.8 litri. La fel ca în cazul vechiului model, mecanica unui GT-R este adoptată de caroseria crossoverului de clasă mică, iar costurile unei asemenea conversii sunt ridicate, chiar dacă inginerii au în față precedentul variantei anterioare de Juke-R.
Analiștii din industrie estimează că prețul de listă al noului Juke-R 2.0 va fi de peste 150.000 de euro exemplarul.

Nissan Juke-R, primul exemplar de serie a fost vândut

Via Omniauto | TheMotorReport


Comentarii (60)

  • Ivanoff
    Era si normal sa se vanda primul exemplar de serie. Totusi pretul este mult mai mic decat fosta varianta pre-facelift care dezvolta mai putin cu 50 cai. Deci de la peste 500.000 euro la peste 150.000 e o reducere uriasa. Orikum divizia NISMO de la Nissan matura chiar si cu Brabus pe jos la performante.
    8 26
  • Ivanoff
    PS: Totusi ceva minunat al acestui exemplar este felul in care va fi perceput de catre amatori ( adica de cei cu ZERO cultura automobilistica ) ca un Juke obisnuit cu body-kit la exterior, ceea ce-i va lasa cu buza umflata pe posesorii de M Pouaaar care vor vrea sa ii ''i-a fata la semafor'' pe banda de obligatoriu la dreapta sau stanga . Evident ca aceste specimene cu Bembeu oricum au zero cultura auto, si nu-si va da seama ca se pun cu un Juke R ( o adevarata bijuterie auto, care a ''muncit'' la ea o multime de specialisti NISMO, pt a culege roadele succesului si a defini brandul Nissan si gena sportiva a acestuia ). Vor ramane socati '''pisicutzii'' si ''ursuletzii'' care o ard seara de seara pe bulevard cu liniute si i-au fata in trafic, cand aceasta inginerie tehnica V6 3,8 600 CP 4x4 ( ma i-a cu fiori deja cand pronunt ), va pleca de la semafor, ii vor lasa intr-o ceata totala, si nu vor culege decat pietrisul dintre rizurile anvelopelor ( evident si anvelopele fiind de performanta, fiindca totul e sinonim cu performanta la Nissan ), acestui Juke-R .
    9 25
  • Bravo ivanezule! Exact asta vroiam sa spun si eu. Sa moara dusmanii!!!!!
    14 3
  • Pai da...
    Nea' Ivan, numai laude la juke, dar nu mai zici nimic ca-i turbo???
    17 4
  • Si are doua turbine.O fi doar marketing, sau nu? Numai unul singur stie!
    16 2
  • Ivanoff
    @Pai da....


    Turbo-ul asta poate suporta lejer 3.000 de cai putere. Pot face si asta tubo-urile de la BMW ? Redards.
    3 19
  • zic si eu
    @ffonavi : te contrazici singur, de la un subiect la altul.acum ceva timp te bateai cu pumnii in piept ca liniutele si plecarile in forta de la semafor sunt pentru cocalari.prin commenturile de mai sus,ai devenit unul dintre ei,asta daca nu erai deja.
    eu cred cu tarie ca tu ori esti angajat automarket si mai bagi cate un fitil pe aici pt trafic, ori incerci sa te ditrezi citind remarcile poate putin nervoase ale celorlalti la adresa ta.
    6 2
  • Bai ce spun, jos palaria celor de la Nissan. Doar niste genii in ale ingineriei auto, cum doar Japonejii sunt, ar fi in stare sa produca asa ceva. Adica va dati seama cat de complex e ? ce realizare au facut astia ? Va dati seama cat de dificil, ce inginerie tehnica de nivel galactic e sa iei un motor de pe o masina si s-o pui pe alta ? Pracitic nimeni din Calea Lactee n-a mai pus un motor de pe o masina mai puternica pe alta mai slaba. Este absolut genial, bravo. O noua victorie japoneza.
    13 7
  • 'Nea Ivanoff nu spune o chestie f interesanta, ca varianta de 545 CP nu ajungea nici la 260 km/h (in conditiile in care exista masini de volum care sunt mai grele si totusi rusesc asa ceva cu jumatate din putere, sau nu pentru ca o au limitata electronic la 250 km/h) si nu spune nici ca versiunea de 600 CP nu va atinge nici 300 km/h. Un raport kg/CP fantastic (dar nu la fel de fantastic ca la Mazda 6). Asta apropo de marea inginerie japoneza. Deci ai putere de super Ferrari si cand te dai pe autoband te depaseste un "amarat"... de Brabus? Sau Porsche Cayman? Sau mai spuneti voi, ca sunt destule.
    11 2
  • Ivanoff
    @haha, varianta anterioara de serie avea 550 CP si facea 0-100 in 3.0 sec , iar viteza maxima era de 275 km/oră ( constructiva ATENTIE ) . Si Logan 1 de 75 de cai scria 160 km/h viteza constructiva , iar pe magistrala in Grecia se tinea unul dupa mine cu 170-180, ce '' ciudat ''.

    Juke R de 600 HP cu siguranta va face 0-100 in sub 3 sec , iar viteza maxima ( constructiva ATENTIE ) va fi de 300 km/h . Acum baga-ti algol pe gat.
    3 9
  • Prietene, dar nu te enerva ca nu mai prostii se enerveaza. Esti cumva prost? Si hai ca ai mai inflorit-o putin si de data asta. In stire scrie ca fosta generatie avea 545 CP, nu 550 CP cat ai spus tu. Dar fie.
    Masina asta atinge 100 km/h cat un Ferrari si viteza maxima... o sti tu fara sa o declare Nissan. Si chestia aia cum ca un Logan de 1.4 75 CP atinge 180 km/h... analfabeti inginerii aia de la Renault cand au spus ca ajunge la 160 km/h. Vezi ca nu tot ce zboara se mananca. In speta ce indica acul vitezometrului. Dar la tine se poate orice.
    10 7
  • Ivanoff
    @haha


    Asta-i cea mai buna poanta care am citit-o de la retarzi :))))) , citez : ''Si chestia aia cum ca un Logan de 1.4 75 CP atinge 180 km/h... analfabeti inginerii aia de la Renault cand au spus ca ajunge la 160 km/h. Vezi ca nu tot ce zboara se mananca. In speta ce indica acul vitezometrului.''

    Deci in principiu se intelege de la tine, ca acel pilot cand a testat viteza maxima de 400km/h+ la un Veyron, de fapt in realitate nu avea cat indica acul vitezometrului. Aici asa e maestre, eu cred ca are maxim 200 nu ? Retards......
    3 8
  • Nu, tu chiar esti bolnav. Imi pare rau. Ce spun eu si ce intelegi tu. Bugatti a spus ca Veyron depaseste 400 km/h. Renault nu a spus ca Logan de 1.4 depaseste 170 km/h. Dar o spui tu. Vorbim de valori reale, date de CONSTRUCTOR, nu abateri de vitezometru. Mereu vitezometrul va arata mai mult decat este viteza exacta, chiar pe motiv de siguranta (cand tie iti arata 120 km/h defapt viteza e undeva in jur de 110 km/h). Cei peste 400 km/h au fost atinsi si de cei care au proiectat Veyron. Ori cei care au proiectat un amarat de Logan de 1.4 nu prea au ajuns la cat ai spus tu, 170-180 km/h, decat pe vitezometru. In cartea masinii mele scrie ca ajunge la maxim 190 km/h. Acum 2 ani am atins 205 km/h conform vitezometrului si 186, 187 km/h conform a doua surse (GPS-ul masinii si al telefonului mobil). Acum ai inteles care e treaba cu ce iti arata in bord si cat e viteza reala? Aproape mereu vitezometrul arata o viteza mai mare decat cea reala.
    10 6
  • Numa Ivanon poate compara Veyronu cu Loganu.
    Origum Veyron-ul e mai slab, pentru ca se stie: TURBO = MARKETING.
    Veyron = 4 Turbo = Quad-Marketing deci 4 x Naspa !
    8 3
  • Eu chiar ca nu mai am ce sa scriu. A spus totul @turboivanezul. Chiar vroiam sa spun si eu de cei 3000 de cai cat poate sa scoata motorul asta.Daca sunt cai americani probabil ca vor fi mai multi.Sau mai putini.Eu nu stiu, dar este unul fericit care stie. Oricm, orice motor scoate de 3 ori mai multi cai decat cei care alung la roti.2treimi din ei se pierd prin evacuare si racire.Oricum, felicitari ivanezule.Comentariile tale, se vede de la o posta, sunt cele ale unuia care are culturistica auto.Un adevarat cunoscator! Felicitari inca odata, si stai departe de sticla!
    4 1
  • Ivanoff
    @hahaha, nikul tau este sinonim cu urmatoarele silabe care imi pica din gura cand iti citesc fraza asta : '' Vorbim de valori reale, date de CONSTRUCTOR, nu abateri de vitezometru. Mereu vitezometrul va arata mai mult decat este viteza exacta, chiar pe motiv de siguranta (cand tie iti arata 120 km/h defapt viteza e undeva in jur de 110 km/h). Cei peste 400 km/h au fost atinsi si de cei care au proiectat Veyron'' - AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, pe Automarket razi mai ceva ca la ''Vacanta Mare cu Leana si Costel'' , acolo in emisiune simulau niste pampalai, dar aici e chiar life din cate vad.

    Asta e cea mai mare prostie pe care am auzit-o vreodata, poa' sa tina loc si de bancul zilei. Ca si cum ai spune ca vitezomentrul digital de la bicicleta iti arata mai putin ''pe motive de siguranta'', dar tu rulezi cu 100 la ora ce ''coooll'' :))))).

    Idiotule, in caz ca nu stiai, vitezometrele masinilor sunt calibrate inainte de a fi montate. Lasa matale GPS-ul, fiindca dupa cate vad nici de ala nu stii ce inseamna. Cu GPS-ul ajungi in lac! Nu pt viteza a fost conceput si nici pt a te duce de la A la B . El inseamna de fapt ''Global Positioning System''
    1 8
  • @Ivanoff dupa comentariul tau, acuma sunt sigur ca de fapt nici macar nu ai permis de conducere si ultima data cand ai vazut vitezometrul unei masini, a fost ieri seara cand jucai in retea NFS modificat sa poti concura cu Mazda 2, Toyota Yaris si alte turbo-rachete d'ale tale.

    De ce spun asta ? pentru ca oricine a condus vreo 2 masini la viata lui, stie ca orice vitezometru are o abatere, in general in plus.
    Diferenta asta creste direct proportional cu viteza.
    GPS-ul iti ofera o viteza aproape exacta, cu o eroare de sub 1km/h si astfel de sisteme se folosesc si in motorsport, pentru a oferi o viteza exacta. Cu astfel de aparate masoara si jurnalistii timpii de la 0 la 100 si vmax, spre exemplu.

    De telemetrie ai auzit ? nu incerca sa pronunti, sa nu-ti dea cu blue screen si sa intri in stand-by.

    Dar de Nissan GTR ai auzit ? da, exact, ala. Are o diferenta de 4% la 70mph, fata de 3 sisteme GPS instalate in masina, toate indicand aceeasi viteza.

    Cultura automobilistica care esti :)))
    6 2
  • Ivanoff
    Multi, dar prosti, vorba aia celebra.

    Prima mea masina, a fost un Matiz. Stiti voi masinuta aia care avea un motor de0,8 de 48 CP si o viteza maxima ( construtiva ) de 135KM/H in talon . Fiind prima masina care am detinut-o , cu ea am luat si prima amenda de viteza. Ce sa vezi ? M-a prins radarul pe Autostrada soarelui cand rulam cu 153 km/h ( ea avand viteza constructiva de doar 135 ) . Daca spusele ''maestrilor'' de mai sus cu ''eroarea vitezometrului'' ar fi fost atat de adevarata, radarul nu ar fi citit acea viteza si fi fost chiar mare fericire pe capul meu sa nu platesc amenda de circulatie, insa nu a fost asa , mi-au luat si puncte penalizare din pacate. Totusi un lucru e sigur, radarul nu are ''eroare '' de citire a vitezei, lucru care chiar mi l-as fi dorit in ziua aceea cand mi-am primit amenda :)))) . dar ''maestrii'' de mai sus stiu mai bn . Oricum sa te iei dupa un GPS care nici macar nu este sinonim cu ''masurarea vitezei de deplasare'' , doar pt ''pozitionarea globala'' , adica iti arata locul unde esti. Nu mai zic de faptul ca mai da si cate o eroare din cand in cand si nici p'aia nu o ''mai vede'' :)))))
    3 6
  • Ivanoff
    Un lucru mai am de adaugat pt retarzii de sus :

    Viteza maxima constructiva este viteza MINIMA ( ATENTIE MARE, nu MAXIMA ) garantata de producator ca o poti atinge in cele mai defavorabile situatii: masina cu reglajele la limita inferioara, functionand cu cea mai slaba benzina permisa de constructor, etc, etc.
    Masina mea are puterea maxima la 5500 rpm si viteza maxima constructiva de 179 Km/h, dar poate merge cu si 190 Km/h. Cu toate acestea, in treapta a 5-a, la 5500 rpm ar trebui sa am 205 Km/h, viteza pe care nu pot totusi s-o ating ( in teorie ). In schimb, in treptele 1,2 as putea sa trec de 6000 rpm.
    2 5
  • antonny
    Ce penibili sunt unii. Daca vitezometrul are eroare asa cum afirma unii , asta se resimte la orice viteza, nu neaparat dupa ce trece pragul inscris pe hartie, valabil pt toate marcile nu numai una. Asadar, care-i miza in toata tevatura asta ca nu pricep ?
    4 3
  • Toate masinile au eroare de afisare in vitezometru. Cum spuneau si alti conducatori auto mai sus ... voi aveti carnet?

    Ontopic: Wtf , de ce ti-ai lua caca asta de joke la 150k cand in banii aia iti poti lua gt-r hahasimo?

    Si de ce nu ti-ai lua porsche 911 turbo S care este tot 150k in loc decat oricare hahasimo dasta ?
    Un drag race concludend cu porsce 911 turbo s si gtr hahasimo ( new araival 2015 :)) : https://www.youtube.com/watch?v=KQ9NVz_LKj8

    Daca ar fi sa ma uit la o masina si mai serioasa ar fi Porsche 918 Spyder care le da clasa la ambele de sus. Este cum ii place lui Bombi fara turbo dar si electric.

    PS: @Ivanoff in al doilea post al tau am crezut ca ai avut orgasm , asa ai scris .. ai terminat pe tastatura?

    PS2: dar vai ce s-a intamplat cu cel mai bun launch control care il avea gt-r .. un porsche 911 turbo ( nimic foarte special) l-a pus la colt?
    Are rost sa vorbim de motoarele boxer de pe porsche?
    4 3
  • Ivanoff
    @Mda, idiotooo ....GT-R NISMO este cea mai rapida masina de pe Nurburgring, asta pt cunoscatori......oricum esti la fel ca si cei de sus ZERO barat. Ce ziceai de 911 ?

    Masinile au ''eroare vitezometru'' la fel ca si cum creierul tau de betiv are eroare de neuroni. N-are rost sa mai discutam, traim in secolul 21 acolo unde tehnologia a atins cote inimaginabile, iar cum industria aerospatiala are aparatura care poate calcula cu precizie exacta, atunci masurarea vitezei de deplasare e un chilipir si chiar ceva prostesc sa nu o faci cum trebuie. Dar, ce sa le spui unor copii de post-liceala. Oricum numai suntem pe vremea lui Gheorghe Gheorghiu Dej, totul se rezuma la perfectiune cand vorbim de tehnologii, mai ales de mijloace de calcul.
    2 6
  • @ivanocucu
    Idioten cretin , cea mai rapida de pe Nurburgring este Porsche 918 Spyder( de aceea ti l-am si dat exemplu sus sa nu debitezi prostii) , mai studiaza 0-ule barat . Mai prost ca tine nu e, clar.

    Iar cu 911 turbo ti-am aratat ca , chiar si un porsche destul de common il face la drag pe gtr hahasimo , sau nu ai dat play la videoclip ( 0-ule barat care esti): https://www.youtube.com/watch?v=KQ9NVz_LKj8 .

    Ai inteles sau iti desenez ca la prosti?

    Cu vitezometru este prea 'la revedere' sa intelegi.

    Drum bun si inghia in gat.
    7 2
  • Ivanoff
    ''anonimule'' , imi pare rau de tine dragule, dar trebuie sa-ti prezint cruntul adevar.

    http://www.4tuning.ro/masini-tari/nissan-gt-r-nismo-noi-imagini-cu-cea-mai-rapida-masina-de-serie-din-lume-21547.html

    http://piataauto.md/Stiri/2013/11/Nissan-GT-R-Nismo-se-lanseaza-cu-600-CP-si-cu-titlul-de-cea-mai-rapida-masina-de-serie-pe-Nurburgring/


    Oricum esti foarte limitat, asta-i clar.

    Cat despre ''erorile vitezometrului'' numai mintea ta bolnava ar putea crede o asemenea aberatie. Daca are ''erori'' ( ca si capul tau ) , inseamna ca atunci cand rulezi in coloana in Bucuresti bara la bara cu 10-15 KM/H , ar inseamna ca viteza ''reala'' sa fie ''ZERO'' ( la fel ca si cultura ta automobilistica ) . Esti la fel de limitat precum idiotii care posteaza filmulete pe ''youtube'' , si care cred ca masina ''urca la deal'' :))))))))
    1 5
  • Ivanoff
    ps: Oricum destul de ''prosti'' inginerii aia care proiecteaza masinile ca nu stiu sa ''proiecteze'' niste vitezometre care sa arate viteza ''reala'' , mare rusine. Altii sparg servere NASA si ale Marinei Britanice , iar ei sa nu stie un lucru marunt ? Eu zic ca ar trebui sa-i intrebe pe expertii ca : mowgli, anonimul_frustrat, si evident cioflinsteanu.
    1 5
  • @ivacucu
    Porsche 918 Syder este cea mai rapida de pe Nurburgring Uite aici:
    http://www.theautonet.com/en/2013/11/21/2015-nissan-gt-r-nismo-falls-short-of-porsche-918-record-nurburgring-lap-time
    Citez din articol:
    Nissan has confirmed the new 2015 Nissan GT-R Nismo's official lap time of 7:08.679, while the Porsche 918 Spyder has achieved a blistering time of 6:57, making it the first production car to break the 7:00 minute barrier.

    In articol este si filmuletul care include cursa lui gt-r hahasimo si a lui porsche 918 in comparatie .. pentru tristi ca tine.

    Stii engleza nu ? Avortonule.

    Acum du-te si plangi intr-un colt.
    5 2
  • Bombardierul
    Doamnelor si domnilor, pentru fanii marcilor GERMANE. Se pare ca aceste marci sunt practic cu gena de rudenie cand vine vorba de MARKETING. Ele n-au nici macar performante. Nu sunt fanul turbo, dar trebuie sa recunosc ca GT-R este un etalon auto, la fel ca si SRT Hellcat.

    @@ivanocucu, probabil @Ivanoff nu stie de acest link superb, hai sa vizualizezi ce inseamna ''performantele'' unui Porsche. Exact cum am mai zis, despre modul de functionare al unui motor turbo ca ( in cazul asta o tehnica germana de proasta calitate ),aproape de turatia maxima se deschide wastegate-ul, fiind prea mare fluxul de gaze , turbina invartindu-se la turatie aproape maxima, scade puterea si cuplul, daca ''liniutza'' era mai lunga 911, nu ar mai fi rezistat, deci GT-R-ul ar fi iesit invingator. La 911 e clar ca modificarea deschiderii wastegate la fel si sistemul de racire au ramas stock ca si la GT-R . Din pacate nu si-au dat seama ca o masina germana e proiectata atat de prost si baietii s-au gandit ca o sa ''reziste'' , asta e, se pare ca a crescut presiunea gazelor in galeria de emisie, a crescut temperatura, si deja rezultatul vb de la sine.


    https://www.youtube.com/watch?v=5Eh2d3MKKW4
    1 5
  • http://www.automarket.ro/stiri/feature-de-ce-te-pacaleste-vitezometrul-40791.html

    Opozitia se retrage.
    4 1
  • Ivanoff
    @mowgli, tu nici nu stii sa citesti scumpule :

    ''Majoritatea vitezometrelor au o eroare tolerată de 10%. Aici intră uzura pneurilor, temperatura ambientală, încărcarea automobilului. În plus, anumiţi factori pot influenţa indicaţiile vitezometrului. De exemplu, dimensiunile anvelopelor. Pentru ca axul să efectueze o tură completă, pneul face o rotaţie. Dacă pneul are un diametru mai mare, acesta va parcurge o distanţă mai mare pentru o rotaţie completă. O anvelopă cu un diametru de 50 cm va parcurge 1.6 metri pentru o rotaţie completă în timp ce un pneu de diametrul 76 cm va parcurge 2.3 metri. De aceea, schimbarea anvelopelor cu altele de dimensiuni diferite va influenţa în mod direct indicaţiile vitezometrului''

    Acum intrebarea mea pt tine ''expertule''. Cand eu rulez cu 10-15 la ora in ambuteiaj bara-la bara , cat crezi ca-i viteza reala , zero? deci ar trebui sa stau pe loc, cand de fapt eu ma deplasez, oricum esti limitat.

    @bombardierul, am ras cu lacrimi cand am vazut clipul, chiar nu stiam de el, altfel demult era pe AM. Totusi, acum sa inseleaga si frustratii dc masinile germane nu suporta 1.500 de cai , lucru la care un GT-R poate suporta fara probleme si 2.000 si 3.000 de cai fara sa ''se inflameze'' asa ca ''arta'' germana de 911 :))))))


    @anonimul frustrat, e clar ca tu esti mai limitat papusel. Sa compari un hybrid cu un motor termic. Dar chiar si asa, o masina de 900 cai sa faca 0-100 in 2,6 sec, si cu V8 mi se pare totusi destul de slabutz . Ma gandeam ca imi arati un concurent ''gherman'' evident, cu 4 cilindrii in linie 600 de cai care sa bata acest GT-R, dar cand vii cu o masina mai puternica, NO. Viitoarea generatie GT-R va fi si ea hybrida, asadar baga-ti unghia in gat iar.
    2 6
  • Ivanoff
    Ce copii retarzi.
    1 3
  • http://www.google.ro/search?q=abatere+vitezometru&oq=abatere+vite&gs_l=mobile-heirloom-serp.1.0.0i22i30.1411.7489.0.8572.13.10.0.3.3.0.298.2012.0j5j5.10.0....0...1c.1.34.mobile-heirloom-serp..1.12.2078.BW8ZzNJ8TRc

    I-ati o punga de popcorn, un pahar de suc, pune-ti o vata in nas si citeste astea cu atentie, papusel. Sau poate nu ai nevoie, ca esti prea destept. Toti, dar absolut toti sunt niste retardati si doar tu esti destept. Defapt traiesti intr-un univers paralelel. Ps: cu cat viteza e mai mare, cu atat si abaterea e mai mare. Dar abaterea ta in schimb e cea mai mare
    5 2
  • Ivanoff
    @Pana, hai ca-mi deschid si eu forum sa postez topicuri idioate ca sa fac bani, ce zici ? Primul topic va fi cu ''abaterile vitezometrului'', ca tine la prosti din cate vad. Al doilea va fi cazul Elodia........fucking retard !
    1 3
  • Ivanoff
    Te intreb si pe tine acelasi lucru ca vad ca esti ''expert'' puiule.

    Eu cand rulez in trafic bara la bara cu 10 15 la ora, viteza reala cat ar trebui sa fie 0 la ora sau 5 ? Deci practic ar trebui sa stau pe loc, in schimb eu ma deplasez .

    A doua intrebare , pt tine este : Cum de acum cativa ani cand detineam un Daewoo Matiz ( masina cu viteza maxima constructiva 135 km/h ), m-a prins radarul ca circulam cu 153km/h pe autostrada ? In ziua aia chiar avea 160 , cred ca piscasem putin frana, dar era prea tarziu. Astept raspuns !
    1 3
  • Ivanoff
    Oricum, cand am facut atunci un top speed cu Matizul, masina lua apoape tot bordul. Dar de fapt cred ca stii si singur treaba asta doar esti ''expert'' auto.

    https://www.youtube.com/watch?v=Z7OR7KBFvnE
    1 3
  • Sunt acolo zeci de oameni care te contrazic. Sunt zeci de oameni care bat campii. Ptiu, desteptule! Daca as putea te-as face presedinte. Ai fi un fel de Hitler in ale masinilor. Ai da foc sau ai interzice orice "rabla" nemteasca. In fine, eu ma dau batut. Cu tine efectiv nu se poate discuta. Pur si simplu nu ai cum. Esti prea destept. Vezi ca ti-a iesit vata din nas.
    5 2
  • Ivanoff
    Inca astept raspunsurile ''inteligente'' la intrebariile pe care ti le-am adresat. E clar cu tine....de la niste oameni care cred ca turometrul are ''eroare'' , nu mai am ce pretentii avea ca ei sa aiba cunostiinte auto chiar si tehnice. Oricum, un lucru e sigur, singura abatere este creierul tau, ai carui neuroni au ''eroare de viteza'' ..... cu cat viteza aberatiilor creste, cu atat abaterea e mai mare.

    Oricum ce sa mai zic, fizicienii aia care au proiectat vitezometrul sunt toti niste prosti, iar cei care au proiectat GPS-ul sunt niste inteligenti. Eu as propune un lucru: Toate masinile sa nu mai aiba deloc vitezomentru ca il au degeaba, o idee desteapta as putea spune, nu maestre ?
    1 4
  • Ivanoff
    PS: Un lucru si mai sigur. Eu cred ca voi aveti toti niste parjoale de Dacii, d'ale care le tremura acul vitezometrului cand in sus cand in jos, acum pricep de unde ati devenit atat de experti. Pai aici chiar va dau dreptate . Oricum eu cred ca si kilometrajul tuturor masinilor are eroare de vreo 10 mii de km, nu crezi ? :))) . Adica cand ai 80 de mii rulati pe kilometraj, el de fapt are o abatere de zece mii, deci real ar fi 70, foarte interesant nu ? Acum samsarii au un motiv de bucurie :))))


    : PS hai sa-ti mai spun o soapta : Am auzit ca si avioanele au abatere de vitezometru, sper sa-mi multumesti pt informatie . Salutarile mele, si stai departe de sticla !
    1 2
  • Pai da...
    Nea' Ivan, vad ca esti destul de informat in lumea auto. Poti te rog sa ne explici pe intelesul tuturor, fenomenul din fizica numit "alunecarea relativă a pneului faţă de cale? Sau cum anume se compenseaza deformarea suprafetei de contact cu viteza de roatie a pneului?
    2 1
  • Ivanoff
    Ai incurcat nick-urile ? :))))


    Mai intai astept raspuns la intrebarile mele, dupa aceea poate iti raspund si eu. Nu crezi ca asa-i politicos ?

    I-a fi atent prapadenie de om, fiindca observ ca esti foarte prost informat . Eu detin unul dintre cele mai bune sisteme GPS de la Garmin, nu a fost cumparat de mine ci de firma la care lucrez. Lucrez pe masina de serviciu. Intr-o luna am avut de dus un colet pana la brasov , strada ''N'', nestiind cum sa ajung am pus GPS-ul. Ghici ce? Cand am oprit langa un indicator, scria Brasov 186 Km , iar pe GPS scria ca mai am 229KM . Fiind in eroare si nemai avand in credere in GPS ce crezi ca am facut ? Am resetat kilometrajul masinii in bord ca sa vad cat mai sunt pana la Brasov . Ghici ce ? Exact 186 am facut cat scria pe tablita.
    1 2
  • Pai da...
    Ivane, si chiar ai respectat traseul pe care s-a masurat distanta pe borna kilometrica? Chiar ai ajuns in dreptul bornei 0km al Brasovului ,sau macar stii ce inseamna, unde este localizata deobicei, si care este rolul ei?
    2 1
  • Ivanoff
    Traseul a fost cel principal prezentat si pe grafica GPS. Asadar, a fost respectat.

    Uite aici inca ceva mestere :

    https://www.youtube.com/watch?v=kz2_FBHrZ20


    Viteza maxima constructiva este de 250km/h dupa cum stii ( doar esti expert ) , scrie 265KM/h indicatorul mecanic ?
    1 2
  • Ivanoff
    Auzi, dar poate ne si raspunzi cum radarul de fiecare data te i-a cu viteza aratata de catre acul vitezometrului ? Ce zici mestere ? Hai ca eu am platit 4 amenzi pana acum pt asa ceva.
    1 2
  • Ivanoff
    Mda....acum am citit si eu forumul ala ...... Acolo cei mai vocali sunt mereu cei care au probleme si nelamuriri, pt asta sunt forumurile. E clar ca au probleme cu masina de nu mai indica corect viteza, cv ce tine de partea electronica, la fel ca la vechile Dacii asa cum am mai zis.
    1 2
  • Pai da...
    Nea' Ivan, ca cineva sa iti raspunda la intrebarile puse de tine, ar trebui intai sa ne explici un pic, din experienta ta vasta, de unde vine informatia (in cazul nostru viteza de deplasare), cum anume este "prelevata", cum anume este "interpretata" si cum anume este "redata". Daca esti curios, cauti cu gogu' si te rog sa revii cu 3 metode prin care se preleva informatia care permite determinarea vitezei de deplasare. Uite, ca sa fie mai usor, foloseste Dacia 1310!
    Pe urma, explici dumneata cum anume crezi de cuviinta, cum anume ceasul mecanic din bord reda informatia de viteza.

    Dupa ce ne lamurim de bagajul dv de cunostinte, putem trece la explicatii, nu de alta, dar sa stim de unde anume sa incepem.
    2 1
  • Cand s-au inventat bornele indicatoare (nu iti mai explic de catre cine si cand), nu exista curent electric inventat (sau cel putin asa sustin cercetatorii), nu mai fabula cu informatiile de traseu date de GPS... Nu compara bornele kilometrice cu indicatiile date de GPS. E grele?
    1 2
  • 3 posesori de Nissan GTR raportau aceeasi abatere in UK: 74mph pe vitezometru, 70 in realitate, confirmat de 3 GPS-uri montate in masini.
    Deci, in concluzie, luati-va Matiz oameni buni. Sunt singurii care au invins legile fizicii, ba mai mult, e capabil sa depaseasca viteza constructiva cu vreo 30 de km/h ! In urcare, pe serpentine, fara 2 bujii si cu frana de mana trasa.

    Ba, am pus articolul de pe Automarket direct, scrie negru pe alb, explicat pe intelesul tuturor... tuturor celor sanatosi si cu toate tiglele pe casa, desigur. Pentru restu... exista youtube si fabule de la coltul strazii.

    Va dati seama ca astia traseaza harti cu o precizie milimetrica si practic recontureaza globul Pamantesc, cu ajutorul GPS-ul, localizeaza exact un rechin in mijlocul oceanului pacific, fac masini autonome care merg dintr-un punct in altul, pe distante de sute de km, exact, fara abateri, localizeaza capsule cu astronauti venite din cosmos si ghideaza rachete intercontinentale din SUA, in asa fel incat sa iti intre tie prin geamul de la bucatarie, la etajul 9, in Moscova, dar lui Ivanon ii da o abatere de 50 de km :))
    Cred ca nici daca ma ghidam dupa soare si muschii de pe copaci nu aveam o abatere de 50 de km... oricum, genial
    3 2
  • Pai da...
    Ma zcuzati, imi retrag comentariile, nu am fost atent la ce a zis nea' Ivan legat de abaterea de 10%. Fac citire:
    "Acum intrebarea mea pt tine ''expertule''. Cand eu rulez cu 10-15 la ora in ambuteiaj bara-la bara , cat crezi ca-i viteza reala , zero?"
    Matematica din gimnaziu: 10Km/h-10%(adica 1km/h)=9km/h. Acum, sa ma ierte Dumnezeu, la niciun vehicul cu ac indicator nu poti sa stii unde este 9km/h.. Deci ma scuzati boier dumneavoastra Ivan, nu va obositi sa raspundeti la ce am postat mai sus, caci se intelege ca anumite informatii pot depasi capacitatea dv de intelegere!
    4 2
  • @Ivanoff
    Referitor la acel Lexus de pe youtube. Arata prietene 265 km/h fiind abaterea vitezometrului. Pentru ca viteza maxima a masinii este limitata electronic la 250 km/h. Nu fi mai catolic decat papa si recunoste cand greseti. sau asta e o jignire, sa recunosti?
    Sau te pomenesti ca inginerii aia de la Lexus sunt atat de prosti incat au uitat sa limiteze viteza electronic la 250 km/h sau ca defapt masina prinde 265 km/h. Dar ei sunt atat de prosti si nu si-au dat seama. Bine ca ii inveti tu meserie pe niste ingineri! Le dai clasa cu un Matiz demonstrandu-le ca au ramas repetenti in facultate.
    Vorba lui @mowgli. Chiar ca genial.
    4 1
  • Ivanoff
    I a zi maestre ? 235 ? pai cum vine asta ?
    1 1
  • mircea
    @Ivanof

    Cu toată consideraţia pentru discuţiile pe care le propui în secţiunea de comentarii, consideră că acesta este un ultim avertisment pentru încălcarea unui minim cod de decenţă în rapoartele cu ceilalţi utilizatori pe Automarket. Aici nu sunt tolerate atacurile la ceilalţi useri şi nici apelativele jignitoare. Dacă doreşti să continui, aşteptăm discuţii constructive şi fără jigniri gratuite.

    Mulţumesc.
    3 1
  • Da, este o certitudine ca pur si simplu esti dus rau. Daca ajungi sa spui ca raspund in numele lui @Pai da... , sau mowgli :))) ca sa parem mai multi, asa cum faci tu cu Mafia, Ivanoff sau bombardierul esti un caz irecuperabil. Ti s-au dat zeci de exemple ca spui prostii si ti s-a demonstrat asta. Dar pur si simplu nu ai capacitatea sa intelegi ceva sau sa accepti. Pace tie... si Doamne ajuta!
    4 1
  • Rotatiile motorului influenteaza indirect viteza. Probabil conceptul cutiei de viteze iti este strain. Se vede ca n-ai condus in viata ta, altfel stiai ca 3000 de RPM de deplasezi cu alta viteza in treapa 1 decat in treapta a 3-a. Legi similare ale fizicii se aplica si cand pui roti cu diametru mai mare, roata va parcurge o distanta mai mare ca sa efectueze o rotatie completa, sau mai mica. De aici si abaterea, desteptule.
    Pune roti de 19 in loc de 15 si ramai surprins... apoi compara cu viteza pe GPS.

    Ba, nu fii prost, da si tu un seach pe google si gasesti studii si analize, atat de la oameni cu diplome, cat si de la simpli posesori. Nu mai freca menta aiurea pe youtube cu clipuri din mama Rusie, ca nu intereseaza pe nimeni. Vrem date concrete. Inca o data, ai citit articolul de pe Automarket ?

    Sa stii ca eu ma bucur pentru tine Ivane. Adica daca te iau unii din spate prin Europa, eu sunt foarte fericit pentru tine. Daca o iei si din fata, inseamna ca ai parte de experiente de neuitat. Bravo.
    3 1
  • Ivanoff
    Domnule @mircea, voi lua in calcul atentionarea dvs si ma voi comporta exemplar ca inainte, nu in ultimul trebuie sa va precizez ca rafuiala de mai sus a pornit de pe urma atacului la persoana pe care l-a provocat ceilalti useri, daca imi permiteti o sa citez un fragment al unuia dintre ei : ''Da, este o certitudine ca pur si simplu esti dus rau'', asadar, eu zic ca avertismentul se adreseaza tuturor care pornesc o polemica agresiva. Cu toata stima !


    @all, daca totul se rezuma la calcule ''matematice de gimnaziu'' cum a zis ''domnul'' de mai sus, inseamna ca LS-ul care in fisa are 250km/h constructiv, calculul ar fi urmatorul : 265Km/h-10%(adica26,5 km/h)=238,5km/h. Acum, sa ma ierte Dumnezeu, dar LOGICA care e :)))? Pai, inginerii aia sunt toti niste fraieri care au scris 250 in fisa tehnica :))) .


    Inca un comparativ cu demonstratie : BMW 760Li, care are o viteza constructiva de 250 km/h , ce sa vezi ? Atat ''prinde'', deci asta inseamna ca el are o abatere de 25km/h, deci asta inseamna ca inginerii BMW au calculat prost, trebuiau sa puna 225 KM/H viteza maxima constructiva , deci asta inseamna ca 760LI cu inca 100 CP in plus e mai slab ca LS600 in ''top speed'', pai ce ''ciudat'' :))))

    https://www.youtube.com/watch?v=Yq_9IXYk9MY
    1 4
  • Pai da...
    Cea mai simpla modalitate de a reda viteza de deplasare al uni vehicul este folosirea termenului V1000 (viteza vehicul in treapta x de viteza la 1000 rpm). Daca termenul V1000 nu este cunoscut se poate calcula folosind turatia motorului, raportul de transmisie, final gear si lungimea desfasurata a pneului. Evident calculul este unul ideal, pentru ca nu se iau in calcul si erorile date de transmisie. In general randamentul transmisiei manuale este considerat de 95% pentru un autovehicul nou.
    Dupa cum poti sa iti dai seama si singur, folosind chiar si formule simplificate ale calcului vitezei, exista erori intre viteza reala de deplasare vehicul si viteza redata de catre ceas.
    Chiar daca viteza este prelevata de senzorul de rotatie al rotii (senzorul ABS), iar media vitezelor rotilor va fi afisata digital, in realitate pneul sufera deformari ce depind de viteza de rotatie. Aceste deformari conduc la o lungime parcursa diferita fata de modul ideal (pneu nedeformat). In plus, exista si fenomenul de alunecare relativa a pneului (nu ma refer aici la acvaplanare sau alunecare la franare).
    Alunecarea relativă este inevitabilă, ea apărând odată cu prezenţa forţei de tracţiune sau de frânare. Cauza o constituie elasticitatea pneului care determină deformări ale acestuia şi, implicit, pierderi de viteză, fără să existe alunecări efective în pata de contact (pseudoalunecări).
    Acestea fiind spuse, pentru cei ce doresc sa aprofundeze aceasta problema, le recomand ca parcurga un curs de "dinamica autovehiculelor".
    4 1
  • Pai da...
    Exista reguli internationale de omologare al performatelor atentie OMOLGARE MOTOARE. Nu se omologheaza Pmax si Cmax cu vehicolul pe Banc cu Rulouri, se omologheaza motorul pe stand+galerie evacaure completa (pentru a avea contra-presiunea reala) fara a avea si cutia de viteze cuplata la motor.

    Si tot ca informatii legate de declaratia producatorului, la fabricile unde se fac motoare se fac COP-uri (Conformity Of Production). Practic se iau aleatoriu cate 3-5 motoare, se pun pe banc si se face test de performata. Rezultatul trebuie sa se incadreze in tolenta +/- 4% fata de puterea omologata...
    4 1
  • Ivanoff
    @Pai da.... HAHAHAHAHA, pai acum nu ai facut decat sa confirmi ceea ce eu am zis .

    Baieti ( de fapt la singular ar trebui sa ma adresez, evident ca sunteti unul si acelasi ), haideti sa nu va mai tin in suspans si sa imi bat joc de voi. Oricum am ras copios la felul cum va inflamati /te inflamezi . Intr-adevar exista o ''oarecare'' eroare de vitezometru, anume : Cand cobori cu motorul orit ramane blocat la ''zero'' , nici nu se mai aprind SMD-urile in bord :))) . Oricum radarele care m-au amendat pt viteza sunt si ele in copleta eroare deodata ce mi-au citit fix viteza care o aveam .

    Inca ceva : Pe DN1, te intorci spre Bucuresti este un senzor care iti arata viteza cu care te deplasezi. Odata am trecut cu 140 pe acolo ( de multe ori circul cu 100, dar ma grabeam ), mi-a aratat fix viteza cu care circulam, si asta fara ''eroare'' . Civicul meu are GPS integrat in bord, iar viteza este aceeasi, asta ca o incheiere. Nu-mi mai bat capul cu voi, deja mi s-a incins cant am stat sa va explic pe indelete.
    1 3
  • Ivanoff
    Ah era sa uit o mica intamplare mai veche din viata , asta s-a intamplat acum 11 ani cand aparu-se Logan 1. Un prieten de-al meu a vrut sa-i faca rodajul. Am mers cu el pana la KM 21 pe A1 si am intors fix la al doilea pod unde o iei spre Bolintin -Deal . Eu mergeam in spatele lui. La un moment data, imi face semn sa ma pun langa el pe banda de viteza ( imi vorbise de la inceput ca vrea sa vada cat duce ) , eu aveam pe atunci Hyundai Sonata de 2.7i v6 de 172CP cu o viteza max constructiva de 210 km/h asadar aveam cum sa-mi dau seama daca viteza lui era reala. Am mers in paralel, ajung eu la 130 , ajunge si el, crestea viteza si crestea , intr-un final ajunge la viteza maxima de 190 km/h el cu Loganul mai mult nu mai mergea , ma uit in bord la mine aveam aceeasi viteza de 190 km/h ( desi masina lui constructiv nu are mai mult de 160 km/h ), asadar am constat ca viteza era reala . Autostrada era libera , era in ziua Sarbatorilor Pascale, nu circula mai nimeni pe ea . Deci, sa spui asemenea blasfemii si aberatii ecea mai mare prostie pe care am auzit-o vreotata mai moucly si celelalte ''personalitati'' ale tale.
    1 3
  • Ivanoff explicatiile tale fara nicio noima sau fundatie in taramul logicii, fizicii sau a bunului simt,nu ma mai intereseaza. Ti-am mai spus, prefer sa-i cred pe cei care au diplome in inginerie si se ocupa cu astfel de masuratori, pentru ca asta le este profesia. Prefer sa cred o echipa de motorsport care cheltuie mii de euro pe tehnologie GPS si telemetrie. In fine, tu crezi ce vrei, pe mine ma intereseaza cum merge masina mea, pana la urma.

    De ce mai raspund atunci te intrebi ? ah... simplu...
    Doar ca sa te asigur ca n-am postat veci sub alt nume pe Automarket si nici nu voi posta. Sunt utilizator inregistrat din 2009 si ma consider suficient de matur incat sa nu ma cobor la nivelul de a-mi crea o identitate falsa, care sa posteze aprobator la tot ceea ce spun si chiar sa-mi fac singur complimente.
    N-am nici dubla personalitate, nici n-o dezvolt pe a treia (ca tot asculti parazitii) si n-am nici macar prieteni imaginari.
    Stiu ca-ti sunt simpatic si ai vrea sa ma citesti de cat mai multe ori, dar trebuie sa te multumesti cu un singur "eu", un unic Mowgli... the one and only.

    Nici macar nu-mi dau singur manute verzi... mai stim cazuri, nu-i asa ?
    2 1
  • Ivanoff
    @mowglishor, ce am spus eu mai sus este 100% real, daca crezi bn daca nu ramai asa cum esti acum ( nu specific cum trebuie sa fim cenzurati totusi ). Preferi sa-i crezi pe cei care au diplome si care cheltuie mii de euro ? Pai crede in continuare in ei, ca d'asta a ajuns tara acolo unde e acum, ca toti au crezut in cei ''cu diplome'' si care ''cheltuie miliarde'' in ''drumuri'' ( cica ), si care-s rezultatele bune sau rele ? Acelasi lucru si cu cei care-i crezi tu ca au investit bani in tehnologie GPS si telemetrie.
    0 4
  • Ivanezule mafiot, lasa vrajeala cu tzara si expertii ei.Tu i-ai votat, pentru ca esti genul . Toate capacitatile intelectuale ale Romaniei s-au stabilit prin alte parti ale globului. Din cauza unor genii ca tine.Sunt 100% sigur ca tu esti siiiiiiingurul care ti-ai spus ca eesti geniu auto.End of story. Esti doar o buruiana rea care sufoca totul in calea ei.Noroc ca nu poti da peste multi dintre noi. Sa fii sanatos, pentruca ai nevoie!
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru