Nissan Juke-R 2.0, varianta actualizată a celui mai performant crossover de clasă mică oferit vreodată, va fi disponibilă pentru comandă. Reprezentanții mărcii nipone au confimat faptul că va fi realizată o serie limitată de Juke-R 2.0, iar italienii au surse din cadrul Nissan care anunță o producție de maximum 17 unități, în funcție de comenzile primite. Varianta 2.0 a lui Nissan Juke-R are o motorizare V6 twin-turbo preluată de la Nissan GT-R Nismo, care dezvoltă 600 CP și 652 Nm.
REPORTAJ: Nissan Juke R - un experiment inedit
Japonezii de la Nissan au prezentat primele imagini și informații ale prototipului lui Juke-R 2.0 în urmă cu două luni, dar nu au complet nici până acum fișa cu specificații a modelului. Ne așteptăm ca noua variantă a lui Juke-R să fie semnificativ mai rapidă decât predecesoarea sa, care avea 545 CP și putea accelera de la 0 la 100 km/h în 3.7 secunde și să atingă 257 km/h. Având în vedere că noul model are mai multă putere și mai mult cuplu motor, nu ar fi exclus un timp 0-100 km/h apropiat de 3.0 secunde și o viteză maximă de peste 260 km/h, valori remarcabile pentru un crossover de clasă mică.
Predecesorul Nissan Juke-R Nismo de serie avea un preț piperat, justificat de eforturile considerabile de dezvoltare a unei variante de producție a unui crossover cu motor V6 twin-turbo de 3.8 litri. La fel ca în cazul vechiului model, mecanica unui GT-R este adoptată de caroseria crossoverului de clasă mică, iar costurile unei asemenea conversii sunt ridicate, chiar dacă inginerii au în față precedentul variantei anterioare de Juke-R. Analiștii din industrie estimează că prețul de listă al noului Juke-R 2.0 va fi de peste 150.000 de euro exemplarul.Nissan Juke-R, primul exemplar de serie a fost vândut
Via Omniauto | TheMotorReport
Turbo-ul asta poate suporta lejer 3.000 de cai putere. Pot face si asta tubo-urile de la BMW ? Redards.
eu cred cu tarie ca tu ori esti angajat automarket si mai bagi cate un fitil pe aici pt trafic, ori incerci sa te ditrezi citind remarcile poate putin nervoase ale celorlalti la adresa ta.
Juke R de 600 HP cu siguranta va face 0-100 in sub 3 sec , iar viteza maxima ( constructiva ATENTIE ) va fi de 300 km/h . Acum baga-ti algol pe gat.
Masina asta atinge 100 km/h cat un Ferrari si viteza maxima... o sti tu fara sa o declare Nissan. Si chestia aia cum ca un Logan de 1.4 75 CP atinge 180 km/h... analfabeti inginerii aia de la Renault cand au spus ca ajunge la 160 km/h. Vezi ca nu tot ce zboara se mananca. In speta ce indica acul vitezometrului. Dar la tine se poate orice.
Asta-i cea mai buna poanta care am citit-o de la retarzi :))))) , citez : ''Si chestia aia cum ca un Logan de 1.4 75 CP atinge 180 km/h... analfabeti inginerii aia de la Renault cand au spus ca ajunge la 160 km/h. Vezi ca nu tot ce zboara se mananca. In speta ce indica acul vitezometrului.''
Deci in principiu se intelege de la tine, ca acel pilot cand a testat viteza maxima de 400km/h+ la un Veyron, de fapt in realitate nu avea cat indica acul vitezometrului. Aici asa e maestre, eu cred ca are maxim 200 nu ? Retards......
Origum Veyron-ul e mai slab, pentru ca se stie: TURBO = MARKETING.
Veyron = 4 Turbo = Quad-Marketing deci 4 x Naspa !
Asta e cea mai mare prostie pe care am auzit-o vreodata, poa' sa tina loc si de bancul zilei. Ca si cum ai spune ca vitezomentrul digital de la bicicleta iti arata mai putin ''pe motive de siguranta'', dar tu rulezi cu 100 la ora ce ''coooll'' :))))).
Idiotule, in caz ca nu stiai, vitezometrele masinilor sunt calibrate inainte de a fi montate. Lasa matale GPS-ul, fiindca dupa cate vad nici de ala nu stii ce inseamna. Cu GPS-ul ajungi in lac! Nu pt viteza a fost conceput si nici pt a te duce de la A la B . El inseamna de fapt ''Global Positioning System''
De ce spun asta ? pentru ca oricine a condus vreo 2 masini la viata lui, stie ca orice vitezometru are o abatere, in general in plus.
Diferenta asta creste direct proportional cu viteza.
GPS-ul iti ofera o viteza aproape exacta, cu o eroare de sub 1km/h si astfel de sisteme se folosesc si in motorsport, pentru a oferi o viteza exacta. Cu astfel de aparate masoara si jurnalistii timpii de la 0 la 100 si vmax, spre exemplu.
De telemetrie ai auzit ? nu incerca sa pronunti, sa nu-ti dea cu blue screen si sa intri in stand-by.
Dar de Nissan GTR ai auzit ? da, exact, ala. Are o diferenta de 4% la 70mph, fata de 3 sisteme GPS instalate in masina, toate indicand aceeasi viteza.
Cultura automobilistica care esti :)))
Prima mea masina, a fost un Matiz. Stiti voi masinuta aia care avea un motor de0,8 de 48 CP si o viteza maxima ( construtiva ) de 135KM/H in talon . Fiind prima masina care am detinut-o , cu ea am luat si prima amenda de viteza. Ce sa vezi ? M-a prins radarul pe Autostrada soarelui cand rulam cu 153 km/h ( ea avand viteza constructiva de doar 135 ) . Daca spusele ''maestrilor'' de mai sus cu ''eroarea vitezometrului'' ar fi fost atat de adevarata, radarul nu ar fi citit acea viteza si fi fost chiar mare fericire pe capul meu sa nu platesc amenda de circulatie, insa nu a fost asa , mi-au luat si puncte penalizare din pacate. Totusi un lucru e sigur, radarul nu are ''eroare '' de citire a vitezei, lucru care chiar mi l-as fi dorit in ziua aceea cand mi-am primit amenda :)))) . dar ''maestrii'' de mai sus stiu mai bn . Oricum sa te iei dupa un GPS care nici macar nu este sinonim cu ''masurarea vitezei de deplasare'' , doar pt ''pozitionarea globala'' , adica iti arata locul unde esti. Nu mai zic de faptul ca mai da si cate o eroare din cand in cand si nici p'aia nu o ''mai vede'' :)))))
Viteza maxima constructiva este viteza MINIMA ( ATENTIE MARE, nu MAXIMA ) garantata de producator ca o poti atinge in cele mai defavorabile situatii: masina cu reglajele la limita inferioara, functionand cu cea mai slaba benzina permisa de constructor, etc, etc.
Masina mea are puterea maxima la 5500 rpm si viteza maxima constructiva de 179 Km/h, dar poate merge cu si 190 Km/h. Cu toate acestea, in treapta a 5-a, la 5500 rpm ar trebui sa am 205 Km/h, viteza pe care nu pot totusi s-o ating ( in teorie ). In schimb, in treptele 1,2 as putea sa trec de 6000 rpm.
Ontopic: Wtf , de ce ti-ai lua caca asta de joke la 150k cand in banii aia iti poti lua gt-r hahasimo?
Si de ce nu ti-ai lua porsche 911 turbo S care este tot 150k in loc decat oricare hahasimo dasta ?
Un drag race concludend cu porsce 911 turbo s si gtr hahasimo ( new araival 2015 :)) : https://www.youtube.com/watch?v=KQ9NVz_LKj8
Daca ar fi sa ma uit la o masina si mai serioasa ar fi Porsche 918 Spyder care le da clasa la ambele de sus. Este cum ii place lui Bombi fara turbo dar si electric.
PS: @Ivanoff in al doilea post al tau am crezut ca ai avut orgasm , asa ai scris .. ai terminat pe tastatura?
PS2: dar vai ce s-a intamplat cu cel mai bun launch control care il avea gt-r .. un porsche 911 turbo ( nimic foarte special) l-a pus la colt?
Are rost sa vorbim de motoarele boxer de pe porsche?
Masinile au ''eroare vitezometru'' la fel ca si cum creierul tau de betiv are eroare de neuroni. N-are rost sa mai discutam, traim in secolul 21 acolo unde tehnologia a atins cote inimaginabile, iar cum industria aerospatiala are aparatura care poate calcula cu precizie exacta, atunci masurarea vitezei de deplasare e un chilipir si chiar ceva prostesc sa nu o faci cum trebuie. Dar, ce sa le spui unor copii de post-liceala. Oricum numai suntem pe vremea lui Gheorghe Gheorghiu Dej, totul se rezuma la perfectiune cand vorbim de tehnologii, mai ales de mijloace de calcul.
Iar cu 911 turbo ti-am aratat ca , chiar si un porsche destul de common il face la drag pe gtr hahasimo , sau nu ai dat play la videoclip ( 0-ule barat care esti): https://www.youtube.com/watch?v=KQ9NVz_LKj8 .
Ai inteles sau iti desenez ca la prosti?
Cu vitezometru este prea 'la revedere' sa intelegi.
Drum bun si inghia in gat.
http://www.4tuning.ro/masini-tari/nissan-gt-r-nismo-noi-imagini-cu-cea-mai-rapida-masina-de-serie-din-lume-21547.html
http://piataauto.md/Stiri/2013/11/Nissan-GT-R-Nismo-se-lanseaza-cu-600-CP-si-cu-titlul-de-cea-mai-rapida-masina-de-serie-pe-Nurburgring/
Oricum esti foarte limitat, asta-i clar.
Cat despre ''erorile vitezometrului'' numai mintea ta bolnava ar putea crede o asemenea aberatie. Daca are ''erori'' ( ca si capul tau ) , inseamna ca atunci cand rulezi in coloana in Bucuresti bara la bara cu 10-15 KM/H , ar inseamna ca viteza ''reala'' sa fie ''ZERO'' ( la fel ca si cultura ta automobilistica ) . Esti la fel de limitat precum idiotii care posteaza filmulete pe ''youtube'' , si care cred ca masina ''urca la deal'' :))))))))
http://www.theautonet.com/en/2013/11/21/2015-nissan-gt-r-nismo-falls-short-of-porsche-918-record-nurburgring-lap-time
Citez din articol:
Nissan has confirmed the new 2015 Nissan GT-R Nismo's official lap time of 7:08.679, while the Porsche 918 Spyder has achieved a blistering time of 6:57, making it the first production car to break the 7:00 minute barrier.
In articol este si filmuletul care include cursa lui gt-r hahasimo si a lui porsche 918 in comparatie .. pentru tristi ca tine.
Stii engleza nu ? Avortonule.
Acum du-te si plangi intr-un colt.
@@ivanocucu, probabil @Ivanoff nu stie de acest link superb, hai sa vizualizezi ce inseamna ''performantele'' unui Porsche. Exact cum am mai zis, despre modul de functionare al unui motor turbo ca ( in cazul asta o tehnica germana de proasta calitate ),aproape de turatia maxima se deschide wastegate-ul, fiind prea mare fluxul de gaze , turbina invartindu-se la turatie aproape maxima, scade puterea si cuplul, daca ''liniutza'' era mai lunga 911, nu ar mai fi rezistat, deci GT-R-ul ar fi iesit invingator. La 911 e clar ca modificarea deschiderii wastegate la fel si sistemul de racire au ramas stock ca si la GT-R . Din pacate nu si-au dat seama ca o masina germana e proiectata atat de prost si baietii s-au gandit ca o sa ''reziste'' , asta e, se pare ca a crescut presiunea gazelor in galeria de emisie, a crescut temperatura, si deja rezultatul vb de la sine.
https://www.youtube.com/watch?v=5Eh2d3MKKW4
Opozitia se retrage.
''Majoritatea vitezometrelor au o eroare tolerată de 10%. Aici intră uzura pneurilor, temperatura ambientală, încărcarea automobilului. În plus, anumiţi factori pot influenţa indicaţiile vitezometrului. De exemplu, dimensiunile anvelopelor. Pentru ca axul să efectueze o tură completă, pneul face o rotaţie. Dacă pneul are un diametru mai mare, acesta va parcurge o distanţă mai mare pentru o rotaţie completă. O anvelopă cu un diametru de 50 cm va parcurge 1.6 metri pentru o rotaţie completă în timp ce un pneu de diametrul 76 cm va parcurge 2.3 metri. De aceea, schimbarea anvelopelor cu altele de dimensiuni diferite va influenţa în mod direct indicaţiile vitezometrului''
Acum intrebarea mea pt tine ''expertule''. Cand eu rulez cu 10-15 la ora in ambuteiaj bara-la bara , cat crezi ca-i viteza reala , zero? deci ar trebui sa stau pe loc, cand de fapt eu ma deplasez, oricum esti limitat.
@bombardierul, am ras cu lacrimi cand am vazut clipul, chiar nu stiam de el, altfel demult era pe AM. Totusi, acum sa inseleaga si frustratii dc masinile germane nu suporta 1.500 de cai , lucru la care un GT-R poate suporta fara probleme si 2.000 si 3.000 de cai fara sa ''se inflameze'' asa ca ''arta'' germana de 911 :))))))
@anonimul frustrat, e clar ca tu esti mai limitat papusel. Sa compari un hybrid cu un motor termic. Dar chiar si asa, o masina de 900 cai sa faca 0-100 in 2,6 sec, si cu V8 mi se pare totusi destul de slabutz . Ma gandeam ca imi arati un concurent ''gherman'' evident, cu 4 cilindrii in linie 600 de cai care sa bata acest GT-R, dar cand vii cu o masina mai puternica, NO. Viitoarea generatie GT-R va fi si ea hybrida, asadar baga-ti unghia in gat iar.
I-ati o punga de popcorn, un pahar de suc, pune-ti o vata in nas si citeste astea cu atentie, papusel. Sau poate nu ai nevoie, ca esti prea destept. Toti, dar absolut toti sunt niste retardati si doar tu esti destept. Defapt traiesti intr-un univers paralelel. Ps: cu cat viteza e mai mare, cu atat si abaterea e mai mare. Dar abaterea ta in schimb e cea mai mare
Eu cand rulez in trafic bara la bara cu 10 15 la ora, viteza reala cat ar trebui sa fie 0 la ora sau 5 ? Deci practic ar trebui sa stau pe loc, in schimb eu ma deplasez .
A doua intrebare , pt tine este : Cum de acum cativa ani cand detineam un Daewoo Matiz ( masina cu viteza maxima constructiva 135 km/h ), m-a prins radarul ca circulam cu 153km/h pe autostrada ? In ziua aia chiar avea 160 , cred ca piscasem putin frana, dar era prea tarziu. Astept raspuns !
https://www.youtube.com/watch?v=Z7OR7KBFvnE
Oricum ce sa mai zic, fizicienii aia care au proiectat vitezometrul sunt toti niste prosti, iar cei care au proiectat GPS-ul sunt niste inteligenti. Eu as propune un lucru: Toate masinile sa nu mai aiba deloc vitezomentru ca il au degeaba, o idee desteapta as putea spune, nu maestre ?
: PS hai sa-ti mai spun o soapta : Am auzit ca si avioanele au abatere de vitezometru, sper sa-mi multumesti pt informatie . Salutarile mele, si stai departe de sticla !
Mai intai astept raspuns la intrebarile mele, dupa aceea poate iti raspund si eu. Nu crezi ca asa-i politicos ?
I-a fi atent prapadenie de om, fiindca observ ca esti foarte prost informat . Eu detin unul dintre cele mai bune sisteme GPS de la Garmin, nu a fost cumparat de mine ci de firma la care lucrez. Lucrez pe masina de serviciu. Intr-o luna am avut de dus un colet pana la brasov , strada ''N'', nestiind cum sa ajung am pus GPS-ul. Ghici ce? Cand am oprit langa un indicator, scria Brasov 186 Km , iar pe GPS scria ca mai am 229KM . Fiind in eroare si nemai avand in credere in GPS ce crezi ca am facut ? Am resetat kilometrajul masinii in bord ca sa vad cat mai sunt pana la Brasov . Ghici ce ? Exact 186 am facut cat scria pe tablita.
Uite aici inca ceva mestere :
https://www.youtube.com/watch?v=kz2_FBHrZ20
Viteza maxima constructiva este de 250km/h dupa cum stii ( doar esti expert ) , scrie 265KM/h indicatorul mecanic ?
Pe urma, explici dumneata cum anume crezi de cuviinta, cum anume ceasul mecanic din bord reda informatia de viteza.
Dupa ce ne lamurim de bagajul dv de cunostinte, putem trece la explicatii, nu de alta, dar sa stim de unde anume sa incepem.
Deci, in concluzie, luati-va Matiz oameni buni. Sunt singurii care au invins legile fizicii, ba mai mult, e capabil sa depaseasca viteza constructiva cu vreo 30 de km/h ! In urcare, pe serpentine, fara 2 bujii si cu frana de mana trasa.
Ba, am pus articolul de pe Automarket direct, scrie negru pe alb, explicat pe intelesul tuturor... tuturor celor sanatosi si cu toate tiglele pe casa, desigur. Pentru restu... exista youtube si fabule de la coltul strazii.
Va dati seama ca astia traseaza harti cu o precizie milimetrica si practic recontureaza globul Pamantesc, cu ajutorul GPS-ul, localizeaza exact un rechin in mijlocul oceanului pacific, fac masini autonome care merg dintr-un punct in altul, pe distante de sute de km, exact, fara abateri, localizeaza capsule cu astronauti venite din cosmos si ghideaza rachete intercontinentale din SUA, in asa fel incat sa iti intre tie prin geamul de la bucatarie, la etajul 9, in Moscova, dar lui Ivanon ii da o abatere de 50 de km :))
Cred ca nici daca ma ghidam dupa soare si muschii de pe copaci nu aveam o abatere de 50 de km... oricum, genial
"Acum intrebarea mea pt tine ''expertule''. Cand eu rulez cu 10-15 la ora in ambuteiaj bara-la bara , cat crezi ca-i viteza reala , zero?"
Matematica din gimnaziu: 10Km/h-10%(adica 1km/h)=9km/h. Acum, sa ma ierte Dumnezeu, la niciun vehicul cu ac indicator nu poti sa stii unde este 9km/h.. Deci ma scuzati boier dumneavoastra Ivan, nu va obositi sa raspundeti la ce am postat mai sus, caci se intelege ca anumite informatii pot depasi capacitatea dv de intelegere!
Sau te pomenesti ca inginerii aia de la Lexus sunt atat de prosti incat au uitat sa limiteze viteza electronic la 250 km/h sau ca defapt masina prinde 265 km/h. Dar ei sunt atat de prosti si nu si-au dat seama. Bine ca ii inveti tu meserie pe niste ingineri! Le dai clasa cu un Matiz demonstrandu-le ca au ramas repetenti in facultate.
Vorba lui @mowgli. Chiar ca genial.
Cu toată consideraţia pentru discuţiile pe care le propui în secţiunea de comentarii, consideră că acesta este un ultim avertisment pentru încălcarea unui minim cod de decenţă în rapoartele cu ceilalţi utilizatori pe Automarket. Aici nu sunt tolerate atacurile la ceilalţi useri şi nici apelativele jignitoare. Dacă doreşti să continui, aşteptăm discuţii constructive şi fără jigniri gratuite.
Mulţumesc.
Pune roti de 19 in loc de 15 si ramai surprins... apoi compara cu viteza pe GPS.
Ba, nu fii prost, da si tu un seach pe google si gasesti studii si analize, atat de la oameni cu diplome, cat si de la simpli posesori. Nu mai freca menta aiurea pe youtube cu clipuri din mama Rusie, ca nu intereseaza pe nimeni. Vrem date concrete. Inca o data, ai citit articolul de pe Automarket ?
Sa stii ca eu ma bucur pentru tine Ivane. Adica daca te iau unii din spate prin Europa, eu sunt foarte fericit pentru tine. Daca o iei si din fata, inseamna ca ai parte de experiente de neuitat. Bravo.
@all, daca totul se rezuma la calcule ''matematice de gimnaziu'' cum a zis ''domnul'' de mai sus, inseamna ca LS-ul care in fisa are 250km/h constructiv, calculul ar fi urmatorul : 265Km/h-10%(adica26,5 km/h)=238,5km/h. Acum, sa ma ierte Dumnezeu, dar LOGICA care e :)))? Pai, inginerii aia sunt toti niste fraieri care au scris 250 in fisa tehnica :))) .
Inca un comparativ cu demonstratie : BMW 760Li, care are o viteza constructiva de 250 km/h , ce sa vezi ? Atat ''prinde'', deci asta inseamna ca el are o abatere de 25km/h, deci asta inseamna ca inginerii BMW au calculat prost, trebuiau sa puna 225 KM/H viteza maxima constructiva , deci asta inseamna ca 760LI cu inca 100 CP in plus e mai slab ca LS600 in ''top speed'', pai ce ''ciudat'' :))))
https://www.youtube.com/watch?v=Yq_9IXYk9MY
Dupa cum poti sa iti dai seama si singur, folosind chiar si formule simplificate ale calcului vitezei, exista erori intre viteza reala de deplasare vehicul si viteza redata de catre ceas.
Chiar daca viteza este prelevata de senzorul de rotatie al rotii (senzorul ABS), iar media vitezelor rotilor va fi afisata digital, in realitate pneul sufera deformari ce depind de viteza de rotatie. Aceste deformari conduc la o lungime parcursa diferita fata de modul ideal (pneu nedeformat). In plus, exista si fenomenul de alunecare relativa a pneului (nu ma refer aici la acvaplanare sau alunecare la franare).
Alunecarea relativă este inevitabilă, ea apărând odată cu prezenţa forţei de tracţiune sau de frânare. Cauza o constituie elasticitatea pneului care determină deformări ale acestuia şi, implicit, pierderi de viteză, fără să existe alunecări efective în pata de contact (pseudoalunecări).
Acestea fiind spuse, pentru cei ce doresc sa aprofundeze aceasta problema, le recomand ca parcurga un curs de "dinamica autovehiculelor".
Si tot ca informatii legate de declaratia producatorului, la fabricile unde se fac motoare se fac COP-uri (Conformity Of Production). Practic se iau aleatoriu cate 3-5 motoare, se pun pe banc si se face test de performata. Rezultatul trebuie sa se incadreze in tolenta +/- 4% fata de puterea omologata...
Baieti ( de fapt la singular ar trebui sa ma adresez, evident ca sunteti unul si acelasi ), haideti sa nu va mai tin in suspans si sa imi bat joc de voi. Oricum am ras copios la felul cum va inflamati /te inflamezi . Intr-adevar exista o ''oarecare'' eroare de vitezometru, anume : Cand cobori cu motorul orit ramane blocat la ''zero'' , nici nu se mai aprind SMD-urile in bord :))) . Oricum radarele care m-au amendat pt viteza sunt si ele in copleta eroare deodata ce mi-au citit fix viteza care o aveam .
Inca ceva : Pe DN1, te intorci spre Bucuresti este un senzor care iti arata viteza cu care te deplasezi. Odata am trecut cu 140 pe acolo ( de multe ori circul cu 100, dar ma grabeam ), mi-a aratat fix viteza cu care circulam, si asta fara ''eroare'' . Civicul meu are GPS integrat in bord, iar viteza este aceeasi, asta ca o incheiere. Nu-mi mai bat capul cu voi, deja mi s-a incins cant am stat sa va explic pe indelete.
De ce mai raspund atunci te intrebi ? ah... simplu...
Doar ca sa te asigur ca n-am postat veci sub alt nume pe Automarket si nici nu voi posta. Sunt utilizator inregistrat din 2009 si ma consider suficient de matur incat sa nu ma cobor la nivelul de a-mi crea o identitate falsa, care sa posteze aprobator la tot ceea ce spun si chiar sa-mi fac singur complimente.
N-am nici dubla personalitate, nici n-o dezvolt pe a treia (ca tot asculti parazitii) si n-am nici macar prieteni imaginari.
Stiu ca-ti sunt simpatic si ai vrea sa ma citesti de cat mai multe ori, dar trebuie sa te multumesti cu un singur "eu", un unic Mowgli... the one and only.
Nici macar nu-mi dau singur manute verzi... mai stim cazuri, nu-i asa ?