Salonul Auto de la Los Angeles îşi va deschide porţile la sfârşitul lunii noiembrie şi va marca debutul mondial a peste 22 de modele şi concepte. Printre ele se va număra şi noul Nissan Juke Nismo RS.
După cum o sugerează şi numele, este vorba despre o versiune mult mai performantă a deja sportivului Juke Nismo, disponibil şi în România de la 25.840 de euro.
Nissan Juke Nismo - preţuri în România
Deşi nu se cunosc prea multe informaţii despre viitorul model, la salonul american am putea vedea un Juke cu o suspensie complet revizuită, cu amortizoare schimbate şi o ţinută de drum perfecţionată. Puterea va fi livrată de un motor cu patru cilindri, de 1.6 litri, capabil să dezvolte 230 de cai putere şi 298 de Nm.Se vorbeşte despre livrarea resurselor doar punţii faţă, atunci când clientul optează pentru o transmisie manuală şi despre tracţiune integrală atunci când cei patru cilindri sunt exploataţi cu ajutorul unui CVT.
Alături de noul Juke Nismo RS,Nissan va mai găzdui o premieră Nismo la standul său. Este vorba despre un concept al diviziei sportive japoneze, al cărui nume este, momentan, necunoscut.
"Nissan va mai găzdui o premieră Nismo la standul său. Este vorba despre un concept al diviziei sportive japoneze, al cărui nume este, momentan, necunoscut."
Nici mie nu imi placea cand a aparut. Nici acum nu imi place complet dar alta parere despre ea. Un prieten si-a cumparat unul second foarte ingrijit si putin folosit. Ma intrebat daca imi place si din bun simt am spus ca e da. L-am rugat sa imi dea sa vad cum e din curiozitate. Motorul era de 1.6 si 190 cp si pot spune ca este o bunatate de motor pe o caroserie bine facuta si stabila. Foarte sprinten si echilibrat. Masina trebuie sa o intelegi putin ca design.....se vrea un sub-crossover cu 4 usi care sa arate a coupe. Treaba asta le-a iesit bine. Spatele e interesant chiar frumos as putea spune daca e privit mai cu atentie la fel si din lateral. Interiorul e dragut. Dar fata chiar are probele si inca nu pot sa inteleg de ce au pus farurile asa sus si acele faruri mai mici care sunt exagerat de mari. Se poate scapa de ele la un tuner bun....ma refer la cele doua faruri mari. Sigur o sa mai infrumuseteze putin ,,botul acela uratel.''