Pentru cei care nu se mulţumesc doar cu cei 200 de cai putere ai actualului Juke Nismo, versiunea sportivă a SUV-ului urban, Nissan a pregătit o surpriză. O surpriză care a făcut deliciul fanilor prezenţi la Los Angeles şi care s-a numit Juke Nismo RS. Este cea mai puternică versiune a micului SUV, destinată doar celor care vor cu adevprat senzaţii tari.
Noul Juke Nismo RS foloseşte aceeaşi unitate cu patru cilindri, de 1.6 litri, regăsită şi pe versiunile mai cuminţi. Inginerii au recalibrat însă sistemul electronic şi au obţinut 215 cai putere la 600 de rotaţii şi un cuplu motor de 284 Nm între 3600 şi 4800 de rotaţii. Toate aceste cifre sunt valabile pentru versiunea cu tracţiune faţă şi cutie manuală.
Pentru cei care aleg tracţiunea integrală şi cutia automată CVT, lucrurile se schimbă. Puterea totală ajunge la 211 cai, iar cuplul motor ajunge la 249 Nm pe o plajă de turaţii cuprinsă între 2400 şi 6000 de rotaţii.
Nissan a lucrat mult şi la partea aerodinamică. O nouă grilă şi un nou spoiler frontal, precum şi înlocuirea proiectoarelor cu LED-uri, face ca Nismo RS să fie cu 37% mai eficient din punct de vedere aerodinamic, comparativ cu Juke Nismo.Pachetul estetic este completat de un set de jante de 18 inch, din aliaj, încălţate cu pneuri Continental ContiSportContact5, cu dimensiuni de 255/45, dar şi de o nouă paletă de culori Pearl White, Brilliant Silver şi Sapphire Black.
Interiorul este personalizat cu scaune Recaro pentru pasagerii faţă, piele roşie pentru întreaga tapiţerie şi Alcantara pentru volan. SUV-ul poate primi un singur pachet de dotări opţionale, care include un display de 5.8 inch cu navigaţie, hărţi 3D, informaţii din trafic, recunoaştere vocală, cameră pentru marşarier, conexiune USB şi mai multe aplicaţii Nissan Connect.
Noul Nissan Juke Nismo RS, deşi prezentat în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, va ajunge şi pe piaţa europeană, cel mai probabil la începutul anului viitor.
Cam asa se intampla cand japonezii se joaca cu turbinele.
Ai dreptate,este cel mai performant,dar este si cel mai urat crossover de pe piata,arata ca un purcelus tavalit prin noroi.
Tot urat ramane,cu toate citatele si laudele tale!
Am impresia ca tu esti ala care scria ''merita!!" la orice model nissan prezentat pe site-ul asta :)))))
WTF ... 600 de rotatii ....
Jantele de 18' sunt "incaltate" cu pneuri de 225/45. Suficient de late pentru nivelul de sportivitate si puterea dezvoltata. Nismo stie ce face.
Sa ceri pneuri mai late de X5 pe un crossover de clasa mica, e ca si cum isi pun manelistii lant gros de aur la gat... sa arate dom'le ca ei au!