Chiar dacă Tesla este cel mai în vogă producător de mașini electrice, nu trebuie să uităm că Nissan vinde la nivel mondial cele mai multe mașini cu emisii zero. Asta pentru că actualul Leaf este un adevărat hit.
Deranjați sau doar amuzați de atenția pe care a atras-o noul Tesla Model 3, cei de la Nissan au ieșit repede cu o reclamă în paginile celor mai importante ziare din Statele Unite. Japonezii au cumpărat publicitate în The New York Times, The Wall Street Journal și în Los Angeles Times.
Titlul reclamei este simplu și sună cam așa: ”De ce să aștepți când poți conduce un Leaf electric chiar acum?”.
Compania niponă continuă să ironizeze Tesla și avansul de 1000 de euro perceput clienților săi pentru rezervarea unui Model 3. Asta în condițiile în care primele mașini vor sosi abia în 2018. Textul reclamei Nissan întreabă: ”De ce să cheltuiești 1000 de dolari doar ca să stai la coadă, când poți să primești 4000 de dolari pentru o mașină cu cea mai bună autonomie din segment?”
În prezent, după update-ul primit în toamnă, Nissan Leaf beneficiază de o autonomie maximă de 250 de kilometri, fiind cea mai bună maşină compactă electrică de pe piaţă la acest capitol.
Urmatoare generatie de Nissan Leaf din 2017 se anunta cel putin la fel de "breakthrough technology" , cum ar spune americanii, daca tot suntem la capitolul -public american-
Am incredere ca va arata intr-un mare fel, iar tehnologia va fi o referinta pe segment.
Dupa vorba, dupa port, iti dau maxim 14 ani....tu mare fan al desenelor animate ce ne indemnai sa-ti impartasim pasiunea la stirea cu chinezii.
Hahaha!