Deși are o divizie premium care se ocupă de clienții cu pretenții ridicate, adică Infiniti, cei de la Nissan și-au dorit să experimenteze materiale și finisaje noi pe două dintre cele mai populare modele ale lor. Este vorba despre Nissan X-Trail și Qashqai, declinate în două versiuni specale, premium, pregătite să se lanseze în cadrul Salonului Auto de la Geneva.
Modelele se numesc Qashqai Premium Concept și X-Trail premium Concept și au fost create în două studiouri de design diferite: Qashqai în Europa și X-Trail în Japonia. Qashqai Premium Concept a fost gândit pentru șoferii urbani cu aspirații înalte, care locuiesc în orașe ca Roma, Geneva și Paris. De cealaltă parte, X-Trail Premium Concept a fost gândit pentru șoferii aventuroși cu standard înalte, care locuiesc în Alpi sau Pirinei.
Nissan Qashqai Premium Concept
La nivel exterior, noul Qashqai Premium Concept folosește o vopsea neagră mată, condimentată cu elemente aurii la nivelul bosajelor, al suprafeței vitrate sau al suportului de ancorare de pe acoperiș.
Nu lipsesc inserțiile din fibră de carbon în partea inferioară și jantele de 20 de inch.Interiorul primește piele Nappa de cea mai bună calitate, cusături personalizate pe spătarul scaunului, inserții aurii din fibră de carbon și un plastic lucios, satinat la nivelul volanului și al schimbătorului de viteze.
Nissan X-Trail Premium Concept
Noul X-Trail Premium Concept vine cu o vopsea albă mată, în vreme ce acoperișul și capota sunt construite din fibră de carbon, pentru a contrasta perfect. Nu lipsește nici aici finisajul auriu folosit în partea inferioară a caroseriei pentru elementele de protecție. De asemenea, ca și Qashqai, X-Trail premium Concept folosește un set de jante de 20 de inch din aliaj.Interiorul primește și el fibră de carbon cu finisaje diferite și o tapițerie din piele fină, combinată cu alcantara și cusută cu ață de culoare aurie.
uitate la ele cat is de premium numa carbon.....
https://dexonline.ro/definitie/inch
Trebuie sa conduci o astfel de masina pentru a-ti da seama ca jantele de 20 de inchi nu sunt confortabile ?
INCH, inchi, s. m. Unitate de măsură pentru lungime, egală cu 2,54 cm, folosită în Marea Britanie și în Statele Unite ale Americii. [Pr.: inč] – Cuv. engl.
Vezi ceva cu inchi?
Comparatia cu s class e cel putin stupida fiind vorba de segmebt ampatament diferit, la S class roata din spate este aproape sub curul tau pe locurile din spate?
Nu am testat fix modelul asta dar modele similare de suv de aceste dimensiuni cu jante mari iar confortul se duce pe apa sambetei.
La o janta de 20 cauciucurile sunt spre slick .
In fine este doar o parere , cand apare si o testezi tu poti reveni sa ne spui daca este sau nu confortabila.
N-ai nicio treaba baiatule. Cauciucurile slick si dimensiunile rotilor sunt 2 lucruri complet diferite. Slick se refera la profilul anvelopei, nu la talon.
E un SUV, nu un supercar. Tocmai de aceea talonul nu-i foarte ingust. Se vede clar din poze. Are 285/ 50 / R20 sau cel putin 275/45 / R20. Un BMW X5 M are talonul chiar mai mic (35%) si e foarte ok in modul confort fara sa faca rabat de la o tinuta de drum impecabila.
Qashqai este in genere o masina confortabila. Tocmai de aceea are succesul pe care-l are si tocmai de aceea exista atatea derivatii - ca sa poti ALEGE. Sunt oameni si oameni, gusturi peste gusturi. Nu-mi poti limita mie optiunile.
Comparatia cu X5 M este cel putin stupida nefiind nici in acelasi segment ca dimensiuni cu qash.
Poti reveni cu un model dar sa fie din acest segment, cu jante de 19-20 sa ne relatezi ce cauciucuri sunt ca dimensiune .