Salonul Auto de la Geneva 2016

Nissan începe să miroasă a premium: Qashqai și X-Trail au primit două versiuni de lux

Publicat Miercuri, 24.02.2016
de Bogdan Mirică
Comenteaza 19
Nissan începe să miroasă a premium: Qashqai și X-Trail au primit două versiuni de lux - Poza 1
Nissan începe să miroasă a premium: Qashqai și X-Trail au primit două versiuni de lux - Poza 2
Nissan începe să miroasă a premium: Qashqai și X-Trail au primit două versiuni de lux - Poza 3
Nissan începe să miroasă a premium: Qashqai și X-Trail au primit două versiuni de lux - Poza 4
Nissan va expune la Geneva două versiuni premium ale modelelor Qashqai și X-Trail. Ele se numesc Premium Concept și explorează posibilitățile de transformare pe care pe oferă cele două crossovere.

Deși are o divizie premium care se ocupă de clienții cu pretenții ridicate, adică Infiniti, cei de la Nissan și-au dorit să experimenteze materiale și finisaje noi pe două dintre cele mai populare modele ale lor. Este vorba despre Nissan X-Trail și Qashqai, declinate în două versiuni specale, premium, pregătite să se lanseze în cadrul Salonului Auto de la Geneva.

Modelele se numesc Qashqai Premium Concept și X-Trail premium Concept și au fost create în două studiouri de design diferite: Qashqai în Europa și X-Trail în Japonia. Qashqai Premium Concept a fost gândit pentru șoferii urbani cu aspirații înalte, care locuiesc în orașe ca Roma, Geneva și Paris. De cealaltă parte, X-Trail Premium Concept a fost gândit pentru șoferii aventuroși cu standard înalte, care locuiesc în Alpi sau Pirinei.

Nissan Qashqai Premium Concept

La nivel exterior, noul Qashqai Premium Concept folosește o vopsea neagră mată, condimentată cu elemente aurii la nivelul bosajelor, al suprafeței vitrate sau al suportului de ancorare de pe acoperiș.

Nu lipsesc inserțiile din fibră de carbon în partea inferioară și jantele de 20 de inch.

Interiorul primește piele Nappa de cea mai bună calitate, cusături personalizate pe spătarul scaunului, inserții aurii din fibră de carbon și un plastic lucios, satinat la nivelul volanului și al schimbătorului de viteze.

Nissan X-Trail Premium Concept

Urmareste Automarket
Noul X-Trail Premium Concept vine cu o vopsea albă mată, în vreme ce acoperișul și capota sunt construite din fibră de carbon, pentru a contrasta perfect.
Nu lipsește nici aici finisajul auriu folosit în partea inferioară a caroseriei pentru elementele de protecție. De asemenea, ca și Qashqai, X-Trail premium Concept folosește un set de jante de 20 de inch din aliaj.

Interiorul primește și el fibră de carbon cu finisaje diferite și o tapițerie din piele fină, combinată cu alcantara și cusută cu ață de culoare aurie.


Comentarii (19)

  • isover
    ...arata foarte bine conceptele astea
    22 5
  • Nu contest abilitatile acestor doua modele emblema care au ridicat vanzarile grupului Renaul-Nissan undeva sus. Dar sincer aspectul acestor doua concepte imi pare mai mult body-kit din Vitan. Suprafete aurii poti face la orice alt autoturism datorita multitudinii de servicii care au loc in Romania si in alte tari, servicii precum : cromare, lacuire, aplicare mahon pe suprafete plastic , samd. Evident toate contra cost ...nu-i deloc ieftin dar se poate face la nevoie. Pe aceeasi analogie nici pretul unor astfel de modele de varf nu va fi mic.
    16 7
  • deceneu
    si loganu meu are piele pe volan, iam pus niste aluminiu pe el si deja miroase premium, parca conduc un AMG,
    uitate la ele cat is de premium numa carbon.....
    15 22
  • Eu cred că este vorba de un pachet de odorizante denumite " premium".
    10 24
  • pai si Infinity?
    8 0
  • dame macarale
    la vw doar preturile-s premium...ei alte pretentii n-au.
    18 5
  • Qashqai pe gri cu nuantele contrastante arata excelent, lasand la o parte prejudecatile si traumele natiunii romane ... Ce sa nu-mi placa : insertiile din fibra de carbon in praguri, spoiler si aripi, jantele de 20" , interiorul imbracat in piele Nappa de cea mai buna calitate? Hai nu fiti carcotasi, ce daca e auriu? E deosebita si foarte frumoasa!
    20 1
  • Jante de 20 inchi( simti in coloana tot) si inserti aurii sunt premium :))
    5 18
  • Ai condus deja conceptul sa inteleg... lipsa neuronilor n-o simti?
    14 7
  • *sunt inch, nu "inchi" si insertii, nu "inserti". N-a fost decat o fraza de un rand :))
    12 4
  • Baiatul destept care se ataca , este si inchi :
    https://dexonline.ro/definitie/inch

    Trebuie sa conduci o astfel de masina pentru a-ti da seama ca jantele de 20 de inchi nu sunt confortabile ?
    3 13
  • Igor Hlopetchi
    @mda..........cred ca ai nevoie si de un test oftalmologic.In dex nu scrie nimic de "inchi" , doar "inch"...... Cine a spus ca tara geme , nu a mintit deloc.Nu sunt cel de sus !
    11 2
  • Igor Hlopetchi
    Esti artist mare. Iti dai seama din poze ca masina nu-i confortabila, cand ea nici macar nu a aparut......penibil. Dar de unde stii ca suspensia masinii va fii aceeasi ? Poate suspensia va fii una premium si ea. Da S class cu jante de 21" ti se pare confortabil ? Eu cred ca te simti ca in Aro in el , tu ?
    14 2
  • Igor iti poti spune o parere fara sa insulti , ai ochelarii la tine da? Copy-paste din link-ul dat de mine :

    INCH, inchi, s. m. Unitate de măsură pentru lungime, egală cu 2,54 cm, folosită în Marea Britanie și în Statele Unite ale Americii. [Pr.: inč] – Cuv. engl.

    Vezi ceva cu inchi?

    Comparatia cu s class e cel putin stupida fiind vorba de segmebt ampatament diferit, la S class roata din spate este aproape sub curul tau pe locurile din spate?
    Nu am testat fix modelul asta dar modele similare de suv de aceste dimensiuni cu jante mari iar confortul se duce pe apa sambetei.
    La o janta de 20 cauciucurile sunt spre slick .
    In fine este doar o parere , cand apare si o testezi tu poti reveni sa ne spui daca este sau nu confortabila.
    2 10
  • @Mda

    N-ai nicio treaba baiatule. Cauciucurile slick si dimensiunile rotilor sunt 2 lucruri complet diferite. Slick se refera la profilul anvelopei, nu la talon.

    E un SUV, nu un supercar. Tocmai de aceea talonul nu-i foarte ingust. Se vede clar din poze. Are 285/ 50 / R20 sau cel putin 275/45 / R20. Un BMW X5 M are talonul chiar mai mic (35%) si e foarte ok in modul confort fara sa faca rabat de la o tinuta de drum impecabila.

    Qashqai este in genere o masina confortabila. Tocmai de aceea are succesul pe care-l are si tocmai de aceea exista atatea derivatii - ca sa poti ALEGE. Sunt oameni si oameni, gusturi peste gusturi. Nu-mi poti limita mie optiunile.
    12 1
  • Igor Hlopetchi
    @mda nu ai priceput nimic amice. Cand vorbesti la plural se scrie inches nu "inchi". Acesta este un termen gresit, fiind luat din limbi straine si introdus in lb.romana fara modificari. E ca si cu ai spune "engineuri"( cu terminatia plural in limba romana ) in loc de "engines". Cuvantul romanesc pt "inch" este "tol" (toli la plural )...pe ce lume traiesti ?
    5 1
  • Daca ala din poze esre talon de 50 , esti visator. Nici macar 45 nu este, cel mult 40. Poti configura orice suv din acest segment ( ca dimensiune) si sa-mi spui ce cauciucuri sunt pe jantele de 20.
    Comparatia cu X5 M este cel putin stupida nefiind nici in acelasi segment ca dimensiuni cu qash.
    Poti reveni cu un model dar sa fie din acest segment, cu jante de 19-20 sa ne relatezi ce cauciucuri sunt ca dimensiune .
    1 5
  • ...scrie unul pt care cauciucurile slick sunt acelasi lucru cu citirea dimensiunilor unui pneu... degeaba incerci sa dregi busuiocul, impresiile tale sunt egale cu zero.
    3 0
  • PRIMESTI FOARTE MULTE VOTURI NEGATIVE , SE PARE CA ESTI APRECIAT.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru