Nissan lucrează la următoarea generaţie a lui GT-R, despre care se spune că va avea un sistem de propulsie preluat de la prototipul folosit de marca niponă în Le Mans, GT-R LM Nismo.
Esential
700
CP este nivelul de putere aşteptat de la viitorul Nissan GT-R.
Nissan GT-R va primi un succesor
hibrid echipat cu tehnologie din Le Mans, anunţă nemţii de la Auto Bild citând surse din cadrul companiei. Viitorul "Godzilla" va beneficia de un sistem de propulsie preluat de la GT-R LM Nismo, prototipul japonezilor pentru Cursa de 24 de Ore de la Le Mans şi în alte viitoare etape de anduranţă.
În cazul modelului de competiţie, vorbim despre un sistem hibrid compus dintr-un motor V6 twin-turbo de 3.0 litri, asistat de un motor electric. Dacă în cazul lui GT-R LM Nismo, întregul ansamblu dezvoltă un total de 1.250
CP, viitorul GT-R se va bucura de un total de 700
CP, titrează publicaţia germană.
Următoarea generaţie a lui Nissan GT-R este aşteptată să debuteze în 2018 şi va avea o configuraţie cu patru locuri. Modelul va păstra amplasarea motorizării în faţă şi tracţiunea integrală pentru a asigura performanţe optime şi în condiţii de aderenţă scăzută. În ceea de priveşte aspectul viitorului GT-R, în cadrul unui interviu acordat britanicilor de la Top Gear, reprezentanţii Nissan au declarat că toate imaginile prelucrate digital care prezentau diferite posibilităţi de design pentru următorul GT-R sunt departe de adevăr, deci nu ne rămâne decât să aşteptăm până la dezvelirea formelor cu care ar trebui să ne încânte viitorul R36.
Aşa arată Nissan GT-R LM Nismo, prototipul mărcii pentru cursele de anduranţă.
În ceea ce priveşte performanţele dinamice ale viitorului GT-R
hibrid, cei de la Nissan aşteaptă un timp 0-100 km/h sub 2.8 secunde şi un timp sub şapte minute la Nurburgring.
Până atunci, japonezii promit să îmbunătăţească platforma actuală, R35, despre care afirmă că are în continuare rezerve de putere şi că poate asigura performanţe suplimentare prin revizuirea suspensiei, a electronicii şi a elementelor aerodinamice.
Via Autobild
Comentarii (2)