Nissan continuă să îmbunătăţească performanţele actualului GT-R, deşi supercarul s-a bucurat mereu de aprecierea publicului şi a criticilor de specialitate. Japonezii şi-au dorit însă o perfecţionare continuă a maşinii, motiv pentru care anunţă un nou set de modificări pentru versiunea 2013 a supercarului.
Pachetul pregătit de inginerii japonezi încearcă să ofere un răspuns mai bun din partea motorului V6 de 3.9 litri şi o ţinută de drum îmbunătăţită. Toate elementele noi au fost dezvoltate folosind noţiuni şi tehnologii testate pe parcursul Cursei de 24 de ore de la Nurburgring.
Inginerii au înlocuit injectoarele clasice cu unele noi, de calibru mai mare, capabile să garanteze un răspuns mai bun la un regim de turaţii ridicat. Tot în acest scop a fost modificată şi o valvă a turbocompresorului. Puterea totală rămâne însă aceeaşi, estimată la 550 de cai.
După ce au analizat comportamentul maşinii în viraje, inginerii Nissan au decis să coboare centrul de greutate.
S-au folosit, printre altele, de noi amortizoare şi bare anti-ruliu. Suspensia faţă a fost şi ea uşor revizuită, iar capacitatea de gestionare a cuplului motor a crescut pentru a permite un comportament îmbunătăţit pe circuit.Versiunea 2013 a actualului GT-R vine şi cu un instrumentar de bord revizuit şi un interior în care rigiditatea structurilor fost sporită.
via newspress
masina asta face toti banii.
cat despre gtr, chiar avea ruliu in viraje, la pucioasa km 45 in curba ac de par cret se balansa destul de mult, pe cand un bmw care e masina suprema nici nu comenta pe acolo.
http://www.youtube.com/watch?v=K8jLbyNloCg
http://www.carscoop.blogspot.com/2012/11/nissan-gt-r-updated-for-2014my-laps.html