Aşteptat să facă cunoştinţă cu publicul în data de 19 noiembrie, Nissan GT-R Nismo se dezvăluie deja de astăzi într-un comunicat oficial. Versiunea de performanţă a sportivei completează noua familie Nismo, unde avem deja micul Juke şi fratele 370Z.
Nissan GT-R Nismo se foloseşte de acelaşi motor V6 bi-turbo, de 3.8 litri, echipat cu o evacuare şi o admisie revizuite, dar şi cu turbocompresoarele de pe modelul de competiţei GT3.
Aceste modificări, precum şi o recalibrare a aprinderii, au făcut ca unitatea cu şase cilindri să ajungă să dezvolte 600 de cai putere, cu 55 mai mult decât în cazul versiunii de serie. Şi cuplul motor a urcat de la 627 la un total de 650 Nm. Inginerii japonezi susţin că potenţialul motorului este mult mai mare, însă ceva mai mulţi cai putere ar fi afectat fiabilitatea cutiei de viteze.
Pentru a ţine în frâu resursele considerabile, Nismo a apelat la un set de jante de 20 de inch, încălţate cu pneuri 255/40 ZRF-20 pe faţă şi 285/35 ZRF-20 pe spate, provenite de la Dunlop. Clienţii vor avea la dispoziţie şi pachetul Track, aflat pe lista de opţionale, responsabil cu timpul extrem de bun obţinut pe circuitul de la Nuburgring.Pachetul pune la dispoziţie mai multe accesorii din fibră de carbon, printre care extensia pentru spoilerul faţă, pragurile laterale şi deflectorul posterior. Toate disponibile în patru culori de caroserie: Brilliant White Pearl, Meteor Flake Pearl Black, Ultimate Metallic Silver şi Vibrant Red. GT-R Nismo vine la pachet cu o serie de modificări aduse şasiului pentru a îmbunătăţi tracţiunea şi ţinuta de drum.
Mulţumită acestui pachet, celor 65 de kilograme cu care se reduce masa generală, şi pilotului Michael Krumm, fost campion în FIA-GT, Nissan GT-R Nismo a reuşit să smulgă un timp foarte bun, de numai 7 minute şi 8 secunde pe circuitul de la Nurburgring.
Nissan a anunţat deja că un GT-R Nismo cu cel mai căutat pachet de opţionale va ajunge să coste sub 200.000 de dolari, echivalentul a 148.000 de euro.
Livrările vor începe în luna februarie pe piaţa din Japonia şi abia câteva luni mai târziu în Statele Unite şi Europa.
Aspectul interior - imi place
Performantele imi plac.
Cuplul scazut - NU imi place
Turbinele nu imi plac.
Lipsa unei cutii manuale - nu-mi place
La fel cum eu sunt jmeker de jmeker BMW-ist de bme-ist. Ma duc sa dau o tura cu ELF si SAX dupa blok. Eh ce-mi place shaorma.
aaahahahaha : nu dau 10 bmw-uri M5 pe un GT-R.... bmw e masina de "pafos" , asa pentru tineri smecheri care au pana la 25 ani si vor sa se dea mari in fata la niste gagici....dar numai "aspect" din bmw-uri....
bmw-urile sunt pentru oameni ce prefera LUXUL, nu intrecerile la colt de strada pe la 12 noaptea !!!
Referitor la bmw-urile facute pentru racing (gen M-Power) :
Pe deasupra pom inflorit, pe dinlauntru - lac imputit !
BMW sa stie care-i e locul !!! Sa faca masini de LUX , dar nu SPORT
Si pe viitor fara "prost" , ca nu esti tu ETALONU PERFECTIUNII sa spui cine e prost sau destept
Automarket, bagati ''aspiratorul'' la munca ca iar ne-au invadat anonimii, cu bascaliile lor de posturi. Pacat, era o atmosfera tare linistita in aceasta seara de noiembrie.
Ăștia care provoaca, trebuie aspirați.