Nissan GT-R facelift ar putea avea peste 500 CP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Potrivit primelor zvonuri, facelift-ul lui Nissan GT-R ar putea dezvolta peste 500 CP. Modelul ar primi puterea suplimentară deoarece trebuie să se lupte cu versiunea împrospătată a lui Porsche 911 Turbo şi cu versiunea S a acestuia. Lupta dintre Porsche 911 Turbo şi Nissan GT-R va furniza numai rezultate bune pentru consumatori, care vor primi mai multă putere şi performanţe mai bune la un preţ cât mai competitiv. Unele voci anunţă modificări aerodinamice, pentru a diferenţia mai bine cele două modele pe circuit şi nu numai.
Cuplul motor dezvoltat de unitatea V6 bi-turbo a lui GT-R ar trebui sa treacă de 610 Nm, iar performanţele dinamice ar trebui să urce şi ele la un nivel superior. Printre primele modificări care au “scăpat” printre mâinile celor de la Nissan ar fi noul splitter fata, noul difuzor de aer integrat în bara spate şi noul eleron spate. Scopul acestor modificări aerodinamice intensive este îmbunătăţirea performantelor pe circuit şi creşterea apăsării aerodinamice pentru un plus de stabilitate la viteze mari.
Celebrul tur de Nurburgring al lui Nissan GT-R ar putea să fie detronat de facelift-ul acestui model.
Astfel, "Godzilla" ar putea ataca "Iadul Verde" cu noile setări astfel încât să obţină un timp mai bun de 7 minute, 26 de secunde şi 28 de sutimi. Debutul lui Nissan GT-R facelift ar trebui sa aibă loc undeva în decursul anului viitor, iar testele pe Nurburgring sunt asteptate să înceapă în curând.Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Nissan in Romania
-
Nissan 370Z facelift (2013-prezent) Preţ: 45.560 - 49.590 €
-
Nissan Juke (2014-prezent) Preţ: 15.150 - 28.690 €
-
Nissan Leaf Preţ: 33.990 - 38.900 €
-
Nissan Micra Preţ: 11.990 - 17.440 €
-
Nissan Navara Preţ: 30.130 - 40.660 €
-
Nissan Pulsar Preţ: 15.840 - 21.750 €
-
Nissan Qashqai facelift Preţ: 18.450 - 33.720 €
-
Nissan X-Trail facelift Preţ: n/a - 38.490 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Din pacate foarte putine , spre deloc pe strazile din Romania.
@Dpp
Intr adevar sunt putine si 2 din putinele care au fost sunt dauna totala acum :) Am vazut si zilele trecute una pe strazi...foarte impunatoare parca scoasa din NFS. Soferul insa cred ca vroia sa fie "a 3 a dauna totala " la cum mergea.
Dacă era un Nissan GT-R de culoare neagra si l-ai vazut in Bucuresti il stiu pe sofer. :)
Mai mult, am fost pasager la una din "incursiunile" lui de tipul celei amintite. De obicei face un fel de "test drive" prin oras ( zona limitata mai libera pe care o stie) cu cate un cunoscut sa arate ce poate si daca se poate, sa-l faca sa-i tremure aluia genunchii cand se da jos din masina. Nu viteza conteaza, ci acceleraia, franarea si manevrabilitatea. Senzaţii incredibile. Mai ales in trafic. :)
Dupa prima frana pe care am pus-o eu involuntar si violent aflat pe locul din dreapta, nu mi-am destins picioarele dacat cand s-a deschis portiera. Am stat "apasat" cu ambele picioare tot timpul pe pedalele imaginare de frana si ambreiaj :))
Sa mai povestesc despre instrumentarul de bord virtual pe care poti sa setezi afisarea a ce vrei tu, de exemplu al fortelor G?.
Un fapt real. A incercat sa mearga super economic, de ex. pe autostrada constant cu 90 la ora in ultima treapta de viteza. Sub 15 l/100 Km nu a putut sa reduca consumul. :)
Intradevar, o masina specială. O jucarie extrem de scumpa pentru un copil crescut mare.
Sincer dupa ce am simtit la modul cum a condus-o, asta nu e masina, este un fel de roller coaster personal pentru cei dependenti de adrenalina.
@ignis-> daca "zona aia limitate si mai libera" se numeste Magheru, sau Stefan cel Mare eu nu stiu ce sa zic, eu pe acolo l-am vazut. Omu e chiar dement, nu-l vad bine in viitor. Dar deh astia's ai nostrii si-au luat jucarie noua (sau le-a luat taticu) si e musai sa afle tot orasul. Oricum masina vis, mai ales sunetul ala.
@gtrazvan - ai condus tu cumva Porsche 997 TurboS si stii ca e mai lent pe circuit? Ca eu nu stiu sa existe vreun timp oficial pt masina asta.
Actuala si ultima versiune 997 Turbo PDK este ca si varianta anterioara mai rapid in linie dreapta decat GT-R-ul dar la fel ca modelul anterior pierde atat pe pista cat si in testele directe chiar si cele facute de nemti.