Nissan GT-R a primit un facelift pentru 2010

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 21.10.2009
Japonezii de la Nissan i-au aplicat o serie de imbunatatiri lui GT-R. Modelul a primit modificari la suspensie, la catalizatoare si la sistemul de navigatie.

Nissan a aplicat un facelift minor modelului GT-R, care aduce cu sine o serie de modificari la interior si la mecanica. Astfel, Nissan GT-R facelift primeste o suspensie recalibrata, un set de catalizatoare mai performante si un sistem de navigatie revizuit. Modificarile operate convertoarelor catalitice au fost aplicate atat versiunii standard a lui GT-R, cat si versiunii SpecV a acestui model. Aceste modificari confera un raspuns mai bun la turatii joase si medii pentru motorul V6 twin-turbo al lui Nissan GT-R. Aspectul exterior al lui Nissan GT-R nu a fost modificat, cu exceptia unui difuzor de aer integrat in bara de protectie spate.

Sistemul de navigatie al lui Nissan GT-R are un HDD-nou si este bazat pe sistemul de la Carwings, care beneficiaza de functii multimedia imbunatatite. Sistemul multimedia al lui Nissan GT-R a primit si un port USB cu conectivitate iPod. Astfel, sistemul de navigatie al lui Nissan GT-R este mai performant si mai prietenos cu utilizatorul.

Suspensia lui Nissan GT-R a fost si ea modificata pentru versiunea facelift a acestui model.

Astfel, oficialii Nissan au caracterizat suspensia acestui model ca fiind mai confortabila, ridicand nivelul confortului la clasa premium, in timp ce ii ofera soferului sentimentul unui contact direct cu suprafata de rulare. Amortizoarele de pe puntea fata au o precizie mai mare, pe cand suspensia spate a fost intarita, de la amortizoare pana la bucsile suspensiei.

Versiunea de baza a lui Nissan GT-R a primit elemente direct de la modelul SpecV, in timp ce difuzorul de aer spate are fante de racire speciale, care ajuta la racirea elementelor mecanice aflate in posteriorul lui GT-R (cum ar fi diferentialul spate). Inginerii Nissan au modificat si versiunea de performanta a lui GT-R, SpecV, oferind-ui acestei versiuni o suspensie revizuita, care ofera un nivel mai ridicat de confort si un comportament mai previzibil. Anvelopele standard ale lui Nissan GT-R sunt acum Dunlop, clientii Nissan avand optiunea de a alege contra-cost anvelopele Bridgestone care erau oferite initial standard.

Via | WorldCarFans

Comentarii (1)

  • 2010
    model 2010 pentru europa si pentru america se cheama 2011, nu de alta dar acum in america se vinde 2010 care a aparut anul trecut cel de 485cp. asa sunt americani cu un an inainte
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru