Nissan GT-R 2012: 550 CP şi îmbunătăţiri tehnice interesante
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nissan a anunţat astăzi faptul că sportiva GT-R va primi începând cu 2012 o serie de îmbunătăţiri tehnice importante, acestea incluzând un plus de putere, suspensii asimetrice pentru versiunile cu volan pe dreapta, o transmisie mai lucrată şi cifre ale consumului ceva mai bune. De altfel, GT-R a primit îmbănătăţiri de acest tip în fiecare an de la lansarea noii generaţii, astfel că fiecare primăvară vine cu ceva nou pentru potenţialii clienţi ai modelului nipon.
+20 DE CAI PUTERE
Nissan GT-R 2012 se afişează în faţa lumii cu un motor care acum dezvoltă 550 de cai putere (cu 20 mai mulţi faţă de modelul existent acum pe piaţă), cuplul maxim urcând şi el de la 613 la 632 Nm (disponibil între 3200 şi 5800 rpm). Conform inginerilor Nissan, comportamentul motorului a fost îmbunătăţit la viteze mici şi la turaţii foarte ridicate datorită unor schimbări la nivelul injecţiei, la cel al emisiilor pe sistemul de evacuare şi la cel al controlului valvelor, al amestecului de carburant şi al timpului de aprindere.
Deşi performanţele lui GT-R cresc (datele nu sunt încă disponibile), consumul mediu mixt scade la 8.6 litri/100 km.MODIFICĂRI TEHNICE
Modificările lui GT-R ating şi timoneria cutiei, îmbunătăţită şi ea. De asemenea, anumite zone ale maşinii au fost ranforsate pentru o rigiditate structurală mai bună, rezultatul direct fiind legat de comportamentul maşinii pe şosea. Tot la acest capitol vin şi suspensiile asimetrice pentru versunile cu volan pe dreapta, care până acum sufereau uşor la capitolul manevrabilitate din cauza poziţionării "non-naturale" a şoferului. Astfel, arcurile suspensiilor au fost întărite pe partea stângă pe faţă şi sunt inegale pe spate. Dacă roţile primesc o încărcătură inegală atunci când maşina stă, pe şosea lucrurile se schimbă, iar suspensiile sunt perfect egale, permiţând un comportament dinamic net îmbunătăţit.
Celelalte puncte pozitive ale noului GT-R 2012 sunt reprezentate de apariţia opţiunii de a selecta frâne ceramice pe GT-R Premium Edition şi pe versiunea EGOIST, introducerea camerei posterioare în dotarea standard şi posibilitatea alegerii unui sistem audio Bose Precision Sound System.
Versiunea 2012 a lui Nissan GT-R va fi lansat în Japonia în această toamnă, Europa urmând să primească modelul nipon în primăvara anului viitor.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
nissan nu se potoleste in a-si demonstra suprematia tehnica.
nu s-au plafonat cu un produs superb.
si tind sa cred ca au lansat initial gt-r35 mai slab decat puteau sa il faca, numai sa ii prosteasca pe rivalii din industria auto. aia studiaza o tehnica slaba in timp ce nissan mai arunca cate o "mica" pastila.
nu ramane decat sa faca un exotic comparabil cu veyronul la un sfert din pret.
Am avut şi eu o şansă rară să fiu pasager într-unul.
Să fac o paralelă
Ferrari = Apple
Nissan GTR = Alienware (pentru cunoscători).
Bani sa am si oricind, fericit as cumpara un astfel de model.
Un vis indepartat, foarte indepartat